MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.682
  • #135.683
Ik lachtte eerst ook.

Nu niet meer.

Zijn echt gebroken. Dus blijkbaar de halve ochtend met gebroken vingers gewerkt. 1 is gezet

Dus alle plannen een paar weken opschuiven dan maar...

FUCKING TYFUSZOOI

• #135.684
Ik lachtte eerst ook.

Nu niet meer.

Zijn echt gebroken. Dus blijkbaar de halve ochtend met gebroken vingers gewerkt. 1 is gezet

FUCKING TYFUSZOOI
Fucked menn, hoelang zit je met zoiets dan?

Zou je kuur wel uitstellen, maar je kunt denkt toch wel (deels) door trainen of niet?

• #135.686
Ik lachtte eerst ook.

Nu niet meer.

FUCKING TYFUSZOOI
Aii sucks d*ck man...
Every day = leg day? :fuu:

• #135.688
Fucked menn, hoelang zit je met zoiets dan?

Zou je kuur wel uitstellen, maar je kunt denkt toch wel (deels) door trainen of niet?
Enkele weken zei ze. Maar dat is voor 95% van jan doedels in nederland.
Ja ga zeker doortrainen.
Lb geen probleem alleen deadlift niet.
Ub ff kijken hoe en wat. Gelukkig 2 buitenste vingers dus kan wel dingen vastpakken enzo.mss als de ergste pijn weg is, wat front raises ofzo.
Ja stel ik ook even 2 weken uit.
Wil er wel alles uithalen.

🤣🤣 heb ze alle 5 nog. Kan ook anders in dit werk. Heb een aantal collegas die geen 5 op een rij meer kunnen spelen. Hoor ik er nog niet bij kutzooi.

Aii sucks d*ck man...
Every day = leg day? :fuu:
Yes sir.

Alleen geen 3e leg day, if you know what i mean🙊

• #135.691
Enkele weken zei ze. Maar dat is voor 95% van jan doedels in nederland.
Ja ga zeker doortrainen.
Ub ff kijken hoe en wat. Gelukkig 2 buitenste vingers dus kan wel dingen vastpakken enzo.mss als de ergste pijn weg is, wat front raises ofzo.

🤣🤣 heb ze alle 5 nog. Kan ook anders in dit werk. Heb een aantal collegas die geen 5 op een rij meer kunnen spelen. Hoor ik er nog niet bij kutzooi.

Yes sir.

Alleen geen 3e leg day, if you know what i mean🙊
Jij hebt 5 pinken? :trollface:

Beetje gereedschapmaker heeft ook een vingertopje eraf. Wist niet dat vrachtwagenchauffeurs dat ook hadden 😆

• #135.693
Jij hebt 5 pinken? :trollface:

Beetje gereedschapmaker heeft ook een vingertopje eraf. Wist niet dat vrachtwagenchauffeurs dat ook hadden 😆
Ja in de afvaltak zie je alles.

5 vingersachtigen
4 vingerachtigen
3 vinger achtigen.

En mongooltjes die alleen maar 2 vingers breken paar dagen voor hun kuur.

# biodiversiteit

• #135.694
Straps bij pull oefeningen, eventueel cuffs voor side/front/rear delt raises met kabels, machines voor press oefeningen zodat je hand goed kan plaatsen. You'll be fine :kiss:

• #135.695
Straps bij pull oefeningen, eventueel cuffs voor side/front/rear delt raises met kabels, machines voor press oefeningen zodat je hand goed kan plaatsen. You'll be fine :kiss:
Zulke perspectieven doen me goed nu.
Ben mentaal wel even fucked up nu.
Al die voorbereidingen ...

• #135.698
Zoiezo. Want heb geen zin in gezeik.

Maar kan mss zo wel even op deload manier trainen en mss wat meer spiergroepen aanspreken als dat ik totaal niks zou doen.
Denk dat je voorzichtig met straps wel wat rug zou moeten kunnen doen. Veel benen moet wel gaan. Machine shoulder/chest press. Machine flys. En dat ding wat er op lijkt maar dan met je onderarmen verticaal.

Denk dat vooral rug trainen het lastigst gaat worden, maar een redelijke push/legs workout moet er nog wel in zitten.

• #135.699
Zulke perspectieven doen me goed nu.
Ben mentaal wel even fucked up nu.
Al die voorbereidingen ...
Zoiezo. Want heb geen zin in gezeik.

Maar kan mss zo wel even op deload manier trainen en mss wat meer spiergroepen aanspreken als dat ik totaal niks zou doen.
Wat is nou twee of drie weken extra. Geen idee hoe je schema er normaliter uit ziet maar doen wat gaat, als het verder weinig impact heeft op je huidige oefeningen of je makkelijk je selectie kan aanpassen en dan wel volop trainen zou ik zelf gewoon gas erop zetten :roflol:

Terug
Naar boven