- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Bulk(powders), niets wat hun prijzen verslaat.Welk merk heb je precies besteld? Ik gebruik nog wel eens unflavoured..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bulk(powders), niets wat hun prijzen verslaat.Welk merk heb je precies besteld? Ik gebruik nog wel eens unflavoured..
Ook nog gehad, door chocomelk mengen hielp veelThanks. Mag het nu weer zelf op smaak brengen met cacao en zoetstof, maar dat lukt mij nooit lekker te maken. De choco whey is perfect, dit is een hoop ellende voor de komende 2,5 maanden.
Adviesprijs van 150 euro voor 5kg whey? Dan is MyProtein toch aanzienlijk goedkoper, ook als je de kortingen meerekent?
Kwam er net helaas ook achter dat 2.5kg 75 euro is bij Bulk.Adviesprijs van 150 euro voor 5kg whey? Dan is MyProtein toch aanzienlijk goedkoper, ook als je de kortingen meerekent?
Heftig, dan is zelfs de Whey Hydrolisaat van XXL praktisch nog goedkoper (60 euro voor 2kg).Kwam er net helaas ook achter dat 2.5kg 75 euro is bij Bulk.
€70 voor 5kg bij MyProtein met de code BEAST.Kwam er net helaas ook achter dat 2.5kg 75 euro is bij Bulk.
En ik maar denken dat bulk net zo goedkoop als MP wasHeftig, dan is zelfs de Whey Hydrolisaat van XXL praktisch nog goedkoper (60 euro voor 2kg).
Edit: even omgerekend; is precies even duur. Maarja dan heb je normale whey vs hydrolisaat + morgen in huis.
Als geld geen probleen zou zijn zou ik sowieso bij XXL kopen want dat is altijd goed.Het wordt overal duurder, maar MP is nog by far de goedkoopste, gemiddeld nog steeds 55-70 euro voor 5kg, kan XXL of Bulk niet tegenop.
Is al duurder helaas.
Blijft het zo lang goed? Ik neem maar 2 scoops per dag.Ben echt blij dat ik laatste keer 10kg heb ingeslagen. Nog 8 te gaan
Voordat de prijzen zo belachelijk omhoog vlogen ingekocht.
Maak me niet zo'n zorgen om dat spul zo lang dat ze dicht zijn. Pak zelf maar 35g (1 scoop), 4-5 dagen per week.Blijft het zo lang goed? Ik neem maar 2 scoops per dag.
Zal de volgende keer ook is inslaan met een goede korting. Eet nou bijna standaard chocolade brownieMaak me niet zo'n zorgen om dat spul zo lang dat ze dicht zijn. Pak zelf maar 35g (1 scoop), 4-5 dagen per week.

Ik zit al aan de 6 gram creatine. (Wil niet stoer doen maar moet ik minder doseren?)Whey is overrated ga eerst maar eens fatsoenlijk trainen![]()
Adviesprijs van 150 euro voor 5kg whey? Dan is MyProtein toch aanzienlijk goedkoper, ook als je de kortingen meerekent?
Kwam er net helaas ook achter dat 2.5kg 75 euro is bij Bulk.
Standaardprijzen van Bulkpowders slaan al sinds ik er jaren geleden bestel nergens op. Er is altijd wel een aanbieding voor 40-60%. Ik betaalde altijd rond de €30,- per 2.5kg caseïne of gewone whey (eerder zelfs rond de 25). De standaardprijzen zijn wel ineens wat duurder geworden zag ik net, met 5kg kwam ik net 10 euro duurder uit dan wanneer ik bij de bestelling ervoor 2x2.5kg zou hebben besteld.Heftig, dan is zelfs de Whey Hydrolisaat van XXL praktisch nog goedkoper (60 euro voor 2kg).
Edit: even omgerekend; is precies even duur. Maarja dan heb je normale whey vs hydrolisaat + morgen in huis.
Eigenlijk wel. Afhankelijk van je gewicht kan 2.5-3g al genoeg zijn om dagelijks je spieren verzadigd te houden.Ik zit al aan de 6 gram creatine. (Wil niet stoer doen maar moet ik minder doseren?)
De rest is weggegooid.Gram meer of minder maakt niet uit en creatine is niet mega duur dus zou jezelf daarover geen zorgen maken.Ik zit al aan de 6 gram creatine. (Wil niet stoer doen maar moet ik minder doseren?)
Heb gisteren 2kg besteld, was iets van €40?Kwam er net helaas ook achter dat 2.5kg 75 euro is bij Bulk.