XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.785
Kwam er net helaas ook achter dat 2.5kg 75 euro is bij Bulk.
Heftig, dan is zelfs de Whey Hydrolisaat van XXL praktisch nog goedkoper (60 euro voor 2kg).

Edit: even omgerekend; is precies even duur. Maarja dan heb je normale whey vs hydrolisaat + morgen in huis.

• #135.787
Heftig, dan is zelfs de Whey Hydrolisaat van XXL praktisch nog goedkoper (60 euro voor 2kg).

Edit: even omgerekend; is precies even duur. Maarja dan heb je normale whey vs hydrolisaat + morgen in huis.
En ik maar denken dat bulk net zo goedkoop als MP was:( Als geld geen probleen zou zijn zou ik sowieso bij XXL kopen want dat is altijd goed.

• #135.788
Alle whey wordt duurder ook bij mp.

• #135.791
Ben echt blij dat ik laatste keer 10kg heb ingeslagen. Nog 8 te gaan :)
Voordat de prijzen zo belachelijk omhoog vlogen ingekocht.

• #135.797
Adviesprijs van 150 euro voor 5kg whey? Dan is MyProtein toch aanzienlijk goedkoper, ook als je de kortingen meerekent?
Kwam er net helaas ook achter dat 2.5kg 75 euro is bij Bulk.

Standaardprijzen van Bulkpowders slaan al sinds ik er jaren geleden bestel nergens op. Er is altijd wel een aanbieding voor 40-60%. Ik betaalde altijd rond de €30,- per 2.5kg caseïne of gewone whey (eerder zelfs rond de 25). De standaardprijzen zijn wel ineens wat duurder geworden zag ik net, met 5kg kwam ik net 10 euro duurder uit dan wanneer ik bij de bestelling ervoor 2x2.5kg zou hebben besteld.

Bestelling van een paar weken terug:
1646317150838.png

Terug
Naar boven