- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Ook flink gestegen in prijs :')Gram meer of minder maakt niet uit en creatine is niet mega duur dus zou jezelf daarover geen zorgen maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook flink gestegen in prijs :')Gram meer of minder maakt niet uit en creatine is niet mega duur dus zou jezelf daarover geen zorgen maken.
Oke ik wil zometeen niet zo groot als ronnie coleman worden.Gram meer of minder maakt niet uit en creatine is niet mega duur dus zou jezelf daarover geen zorgen maken.
Nou dan zou ik wel goed oppassen met het doseren van je creatine.Oke ik wil zometeen niet zo groot als ronnie coleman worden.
Is net de reden waarom ik het niet meer gebruik, wil de rest ook nog eerlijke concurrentie geven. Vanaf 6.5 gram zou ik wel een PCT gaan gebruiken om je creatinewaardes te herstellen.Oke ik wil zometeen niet zo groot als ronnie coleman worden.
Wat ben je toch een vriendelijk persoon dat je dit zo doet! 10 gram creatine is toch illegaal in Mr O?Is net de reden waarom ik het niet meer gebruik, wil de rest ook nog eerlijke concurrentie geven. Vanaf 6.5 gram zou ik wel een PCT gaan gebruiken om je creatinewaardes te herstellen.
Celltech is wel toegelaten. Ronnie approvedWat ben je toch een vriendelijk persoon dat je dit zo doet! 10 gram creatine is toch illegaal in Mr O?
Jij doet ook alles om maar niet te hoeven trainen! Zoveel toewijding verdient respect, maar het begint te grenzen aan overdrijving.Ongelukje met koken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed excuus om opiaten te misbruiken tegen de pijnnot srssemi]

Ik wou dat er nog bijzetten ja, dat is de reden waarom ik vrijwel niet meer train!Jij doet ook alles om maar niet te hoeven trainen! Zoveel toewijding verdient respect, maar het begint te grenzen aan overdrijving.
Sterkte en beterschap!
Dude die laatste pic, gadverdammeeee. Was net aan het eten.Ongelukje met koken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed excuus om opiaten te misbruiken tegen de pijnnot srssemi]
Als je nu gaat trainen en goed kracht zet dan ontploft ie als een russische thermobarische bom.Ik wou dat er nog bijzetten ja, dat is de reden waarom ik vrijwel niet meer train!
Voel er gelukkig helemaal niks van (al deed het gister absurd veel pijn), zal wel dood zijn allemaal nu.
![]()

Pro tip, als ze mild zijn doe er een tampon in. Kan niet aanraden om het te doen als je er lang eentje hebt.
Bloeddruk is 105/62.Dichtbranden een idee? Of bloeddruk meten?
Ik had het zomer laatst na een zwaar setje squatten haha. Heb ik wel Vaker in de zomer last van in de zomer. Winter eigenlijk nooit
Kan het ook laten dichtstippen, fijner dan branden imo.Dichtbranden een idee? Of bloeddruk meten?
Ik had het zomer laatst na een zwaar setje squatten haha. Heb ik wel Vaker in de zomer last van in de zomer. Winter eigenlijk nooit
Isotretinoine is voor je huid. Droogt uit als een dolle, daardoor werkt het ook zo goed. Super kut op je lever. Droogt je ogen, lippen en neus dus ook gigantisch uit. Zelfs de hele dag vaseline op je lippen smeren wint het nog niet van die troepKan het ook laten dichtstippen, fijner dan branden imo.

Heb er voorheen ook veel last van gehad. Al waaide de wind tegen me neus dan begon het weer en bij de huisarts dichtbranden die bloedvaatjes werkt niet. Kan je doorverwijzing krijgen voor naar het ziekenhuis en dan doen ze dmv stroom schokjes oppervlakkige bloedvaatjes in de neus branden. Werkt perfect heb het nu paar keer gedaan aangezien die bloedvaatjes herstellen enkele keren, maar na 2/3x waar dan wel paar maanden tussen zit is alles opgelost.