XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.841

Nu gaat het aardig goed!
Heeft denk ik een dag of 4-5 geduurd voordat ik zelfstandig weer kon douchen en aankleden. Die tijd ging t echt langzaam vooruit en nam ik ook 3 diazepam per dag voor de pijn. Sindsdien gaat t een stuk beter en snel ook, dit weekend zit ik nog maar op 1 per dag en kan gewoon weer lopen, bewegen etc!

Uiteindelijk toch niet zo ernstig alleen wel behoorlijk pijnlijk en frustrerend ..

• #135.842
Nu gaat het aardig goed!
Heeft denk ik een dag of 4-5 geduurd voordat ik zelfstandig weer kon douchen en aankleden. Die tijd ging t echt langzaam vooruit en nam ik ook 3 diazepam per dag voor de pijn. Sindsdien gaat t een stuk beter en snel ook, dit weekend zit ik nog maar op 1 per dag en kan gewoon weer lopen, bewegen etc!

Uiteindelijk toch niet zo ernstig alleen wel behoorlijk pijnlijk en frustrerend ..
Fijn om te lezen dat het aardig goed gaat!!

Klinkt wel heftig. Maar het was dus toch spit? 🤞🏻

• #135.845
Is symmetrisch, net nog een onderzoek gehad en een neuroloog telefonisch mee laten luisteren. Gaan wel echt uit van spit, moet proberen zoveel mogelijk te bewegen waar dat lukt. Probleem is dus dat dat nu niet gaat dus heb een valium injectie gekregen om de spieren te laten ontspannen en daarna 3x daags valium tabletten. Tintelingen komen voort uit een beknelling ergens maar omdat ik geen uitval heb van gevoel/ ledematen zou dat geen reden tot zorg zijn. Zou vanzelf over moeten gaan naarmate de spieren weer sterker zijn etc.

Hopen dat ik vandaag morgen weer zelfstandig wat kan lopen, dan vind ik de pijn tot daar aan toe
Hoe is het nu met je? Al wat verbetering of is het nog steeds ruk?

• #135.850
Ik twijfel. Wordt het een shoarmapizza voor ontbijt, of een kapsalon? Dilemma.
Heeft iemand nog inspiratie?

• #135.852
Ik twijfel. Wordt het een shoarmapizza voor ontbijt, of een kapsalon? Dilemma.
Heeft iemand nog inspiratie?
B7983AE0-9DAF-4FC3-9151-404C4047B3A6.jpeg

• #135.856
Het ligt niet aan mij, ik ben gewoon niet gemaakt om te cutten.. :(
Screenshot_20220307_093835_com.android.chrome~2.jpg

• #135.858
Handje weer gefixt. Hele diepe tweedegraads met misschien binnenin stukje eerste. Maar niks ernstigs.
1646702965292.png

1646703017220.png

Foto voor de drain: *goor*.
1646703087536.png

• #135.859
M’n ma is resistent geworden voor de derde chemo, laatste optie wilt ze alsnog doen. 1x3 weken infuus met aardig grote kans op orgaanfalen en als deze niet werkt of ze krijgt teveel sides krijgt ze het label uitbehandeld, maar alsnog wil ze het proberen. Vandaag eerste sessie, volgens het ziekenhuis was ze al een medisch wonder dat ze het zo ver heeft geschopt. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hopelijk laatste redmiddel.

Handje weer gefixt. Hele diepe tweedegraads met misschien binnenin stukje eerste. Maar niks ernstigs.
1646702965292.png

1646703017220.png

Foto voor de drain: *goor*.
1646703087536.png

t*ring zeg, ziet er heftig uit maat. Zal lang duren voordat het helemaal mooi is.

Terug
Naar boven