XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.121
Gaat lekker hier, vanochtend ruzie met een moeder op het schoolplein...
Uiteindelijk zei ze dat ze het jammer voor me vond dat ik zo'n kind had gekregen... was haar bijna naar de keel gevlogen...
Kunnen we 2 april geen afterparty houden bij haar voordeur?? Ik regel de drankjes 😅
Foto van de moeder?

• #136.122
Schoolplein… moeder…
Waarschijnlijk dan zoiets;

314BABF7-0AA6-495D-9D9E-5800969252A5.jpeg

• #136.123
Gaat lekker hier, vanochtend ruzie met een moeder op het schoolplein...
Uiteindelijk zei ze dat ze het jammer voor me vond dat ik zo'n kind had gekregen... was haar bijna naar de keel gevlogen...
Kunnen we 2 april geen afterparty houden bij haar voordeur?? Ik regel de drankjes 😅
Je had gewoon vol Will Smith op haar moeten gaan.

*PATS*

• #136.132
Heb dit ook wel eens, laatste tijd valt het mee. Weet jij waardoor dit komt? Heb het idee dat als m'n schijven vol zijn dit sneller gebeurt.
Als de schijf vol is krijg je daar een melding van en niet een blauw scherm.
Wel kan er een probleem zijn met je schijf waardoor je blauwe schermen krijg en dit vaker gebeurt als de schijf vol is.

Vaak is bij een blauw scherm de oplossing om nieuw geheugen te plaatsen, toen ik nog in een computerzaak werkte was echt 80% van de problemen te wijten aan kapot geheugen.

• #136.133
Wel kan er een probleem zijn met je schijf waardoor je blauwe schermen krijg en dit vaker gebeurt als de schijf vol is.

Vaak is bij een blauw scherm de oplossing om nieuw geheugen te plaatsen, toen ik nog in een computerzaak werkte was echt 80% van de problemen te wijten aan kapot geheugen.
Heb memtest gedaan, die lijkt het probleem niet te zijn. Denk zelf cpu, maarja, volgens mij hebben ze letterlijk NIETS gedaan met die laptop alleen m'n scherm beschadigd :roflol:

• #136.134

Je wilde gewoon geld verdienen door wat extra geheugen aan te smeren.

• #136.137
Toevallig had ik een jaar geleden ook steeds bluescreens op mijn laptop.

• #136.138
Je bent verzamelaar of je bent het niet 😆😆 voor 2 pagina's nog wel. Import is a b*ch
Screenshot_20220331-132109_Chrome.jpg

Terug
Naar boven