AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.081
Om de 4 dagen 105€ tanken voor mijn gti.

• #136.086
Laatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.
Sterkte!

• #136.087
  • #136.091
Vriendin heeft morgen een belangrijk tentamen waar ze al eerder voor is gezakt, de stof kent ze voor haar gevoel goed maar oefententamens gaan steeds mega slecht en nu zit ze ver erg in de stress :(

Maar ik voel me ook echt useless want het is uni rechten en ik kan er echt 0 aan bijdragen.
Ik ben heel goed in rechtvakken, stuur je vriendin maar bij mij langs.

• #136.092
20220330_052210.jpg

Gister op de snelweg lekke band, gelukkig vlak voor de afslag, dus via de vluchtstrook er af en gewacht op de pech hulp...

• #136.093
Vriendin heeft morgen een belangrijk tentamen waar ze al eerder voor is gezakt, de stof kent ze voor haar gevoel goed maar oefententamens gaan steeds mega slecht en nu zit ze ver erg in de stress :(

Maar ik voel me ook echt useless want het is uni rechten en ik kan er echt 0 aan bijdragen.
Faalangst kan je enkel overwinnen als je niet bang bent om te falen, het is net als slagen een onderdeel van het proces
(winnen en verliezen), de echte winnaars hebben eerst verloren want zonder dat gevoel te kennen zal je niet weten hoe een overwinning voelt. Wat je kan doen is een David Goggins motivation speech sturen.

• #136.094
Faalangst kan je enkel overwinnen als je niet bang bent om te falen, het is net als slagen een onderdeel van het proces
(winnen en verliezen), de echte winnaars hebben eerst verloren want zonder dat gevoel te kennen zal je niet weten hoe een overwinning voelt. Wat je kan doen is een David Goggins motivation speech sturen.
En hoogtevrees kan je enkel overwinnen door te springen.

• #136.095
Gisteren weer mn nek verdraaid/verrekt. Begint vanuit de traps tot net onder mn schedel.
Bewegen kan niet echt, veel pijn. Blijft een terugkomend iets dit. Maar dit keer aan de andere kant van mn nek, rechts.

• #136.096
Je bent de smiley onder je post vergeten.

• #136.097
Gisteren weer mn nek verdraaid/verrekt. Begint vanuit de traps tot net onder mn schedel.
Bewegen kan niet echt, veel pijn. Blijft een terugkomend iets dit. Maar dit keer aan de andere kant van mn nek, rechts.
Dit eens geprobeerd?

• #136.099
Gaat lekker hier, vanochtend ruzie met een moeder op het schoolplein...
Uiteindelijk zei ze dat ze het jammer voor me vond dat ik zo'n kind had gekregen... was haar bijna naar de keel gevlogen...
Kunnen we 2 april geen afterparty houden bij haar voordeur?? Ik regel de drankjes 😅

Laatst bewerkt:
  • #136.100
Gaat lekker hier, vanochtend ruzie met een moeder op het schoolplein...
Uiteindelijk zei ze dat ze het jammer voor me vond dat ik zo'n kind had gekregen... was haar bijna naar de nek gevlogen...
Kunnen we 2 april geen afterparty houden bij haar voordeur??

DBB knokploeg staat altijd paraat voor dit soort toestanden. I'm in. :thumbup:

Serieus, wat een klote zooi zeg.. Laat je niet gek maken!

Terug
Naar boven