MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.103
DBB knokploeg staat altijd paraat voor dit soort toestanden. I'm in. :thumbup:

Serieus, wat een klote zooi zeg.. Laat je niet gek maken!
Ik heb besloten dat het beter is dat ik haar voortaan maar negeer, is beter voor haar en voor mijn bloeddruk (lees strafblad 🤣). Dochter zit in groep 6 dus nog maar 2 jaar te gaan...
Mijn zoon zit samen met haar zoon in de klas, in groep 3... dus dat duurt nog wel even...

• #136.104
Gaat lekker hier, vanochtend ruzie met een moeder op het schoolplein...
Uiteindelijk zei ze dat ze het jammer voor me vond dat ik zo'n kind had gekregen... was haar bijna naar de nek gevlogen...
Kunnen we 2 april geen afterparty houden bij haar voordeur?? Ik regel de drankjes 😅
Je kan haar makkelijk hebben met je lengte, fok haar joh.

• #136.106
Haha ja ik had gehoopt dat ze daar ook van onder de indruk was 🤣🤣 maar helaas...
Ja had ik gister ook, ben 190 en zo'n kerel in mijn klas van 170 begint allemaal dreigementen te maken. Waarom zijn mensen niet meer geintimideerd door lengte:mad:

• #136.107
Haha ja ik had gehoopt dat ze daar ook van onder de indruk was 🤣🤣 maar helaas...
Ze moet waarschijnlijk op een kruk staan om jou bij je haren te kunnen pakken, by the way pittige korte kapsels zijn gewoon praktisch veel handiger in dit soort situaties. Even alle gekheid op een stokje, waardeloze ouder om zoiets over de kind van een ander te zeggen, het zegt veel over iemands persoonlijkheid.

• #136.109
Laatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.
Echt ongelovelijk, gister rond 15:00 Levomepromazine 50mg subq, start subQ drain met 8.5mg morfine p/uur subQ en 10mg subQ midazolam en daarnaast +- 3.,5mg elk uur via drain. Drie boosters erbij van 10mg mida en kraak helder.
Ik ben zelf meermaals tijdens bepaalde.. activiteiten letterlijk in slaap gevallen met 7.5mg midazolam oraal + uppers op)
. Halfuurtje tot uurtje max hoor je wel weg te zijn, maar na drie uur is de arts langs gekomen en 50mg morfine en 10mg midazolam IM gegeven om eindelijk in diepe slaapte komen . Dokter om 02:00 kwam weer langs om te controleren eneventuel kathether in brengen maar ze reageerde nog veel te erg op prikkels dus dat kon niet. Alles weer met 50% omhoog morfine weet ik zo niet maar weer +10mg stootdoisis mida en de drain naar 185mg / 24h. Vent om 06:00 weer kijken hoe en wat; lijkt veel dieper te slapen dus de ochtendclub kan katheter wel plaatsen.

Ik heb geen oog dicht gedaan dus ging naar beneden rond 8:30. Stond te roken in de keukendoor. Hoor ik m'n moeder ineens zeggen; "wat ben ik blij dat ik jou nog zie met een driedubbele tong". Nu dus maar weer wachten op de arts voor nog een hogere dosering sedatie, of een ander middel. Niet weg te krijgen, powervrouw.

• #136.110
Irritant is dat he... vroegah had je nog een soort van macht door je lengte....
Haha ja, maar scheelt dat de meeste blaffen en niet bijten. Heb die jongen recht in z'n gezicht uitgelachen toen ie zei dat hij mijn tanden eruit gingen slaan.

• #136.111
Ze moet waarschijnlijk op een kruk staan om jou bij je haren te kunnen pakken, by the way pittige korte kapsels zijn gewoon praktisch veel handiger in dit soort situaties. Even alle gekheid op een stokje, waardeloze ouder om zoiets over de kind van een ander te zeggen, het zegt veel over iemands persoonlijkheid.
Adviseer je me nu om een kort pittig kapsel te nemen 🤔

Ja absoluut, en dat te bedenken dat ze gastouder is... je zou je kind daar maar heen brengen... overigens weet ik nu wel waar haar kind het van heeft 😉

• #136.112
Haha ja, maar scheelt dat de meeste blaffen en niet bijten. Heb die jongen recht in z'n gezicht uitgelachen toen ie zei dat hij mijn tanden eruit gingen slaan.
Hahahaha waarom zie ik het nu voor me hoe hij al springend probeert om je te raken 🤭🤭

Het lucht wel op guys! Thanks

• #136.114
Echt ongelovelijk, gister rond 15:00 Levomepromazine 50mg subq, start subQ drain met 8.5mg morfine p/uur subQ en 10mg subQ midazolam en daarnaast +- 3.,5mg elk uur via drain. Drie boosters erbij van 10mg mida en kraak helder.
Ik ben zelf meermaals tijdens bepaalde.. activiteiten letterlijk in slaap gevallen met 7.5mg midazolam oraal + uppers op)
. Halfuurtje tot uurtje max hoor je wel weg te zijn, maar na drie uur is de arts langs gekomen en 50mg morfine en 10mg midazolam IM gegeven om eindelijk in diepe slaapte komen . Dokter om 02:00 kwam weer langs om te controleren eneventuel kathether in brengen maar ze reageerde nog veel te erg op prikkels dus dat kon niet. Alles weer met 50% omhoog morfine weet ik zo niet maar weer +10mg stootdoisis mida en de drain naar 185mg / 24h. Vent om 06:00 weer kijken hoe en wat; lijkt veel dieper te slapen dus de ochtendclub kan katheter wel plaatsen.

Ik heb geen oog dicht gedaan dus ging naar beneden rond 8:30. Stond te roken in de keukendoor. Hoor ik m'n moeder ineens zeggen; "wat ben ik blij dat ik jou nog zie met een driedubbele tong". Nu dus maar weer wachten op de arts voor nog een hogere dosering sedatie, of een ander middel. Niet weg te krijgen, powervrouw.
Veel sterkte gewenst de komende tijd!!

• #136.118

Kan me niet voorstellen in wat voor onwerkelijke situatie jij zit. Echt onwijs veel sterke komende tijd en neem je rust om het te verwerken!

• #136.119
Onderhands gaan roeien zonder je benen te gebruiken, hou dat ding niet bezet om je biceps en rug te trainen man, staan verdomme machines.

Terug
Naar boven