XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.143
Gevalletje;

AB5798F2-0CFC-46BD-9A21-93752F5E7B66.jpeg

• #136.145
Vaak is bij een blauw scherm de oplossing om nieuw geheugen te plaatsen, toen ik nog in een computerzaak werkte was echt 80% van de problemen te wijten aan kapot geheugen.
Gisteren eens wat gebeld met Coolblue. Dit hebben ze gedaan met de laptop:
Hij is daar aangekomen, ze zijn bekend met dat dit probleem vaak komt door RAM, ze hebben hem niet eens aangezet of wat dan ook, meteen dat ram vervangen en daarna terug gestuurd. (wat overigens heel veel bedrijven doen, werkte 8 jaar geleden ook bij zo'n repair centrum en dat was ook een van de standaard eerste dingen die we altijd deden)

Ik had met het inzenden van dat ding nog 2 a4'tjes met een aantal RAM testen erbij gedaan wat mijn idee bevestigde dat het RAM gewoon prima was, in de hoop dat ze er fatsoenlijk naar zouden kijken ipv het RAM meteen te vervangen en hem terug te sturen. Maar helaas...

Dus nu is ie gisteren weer terug gegaan naar het reparatie centrum en de ervaring van Coolblue is; dat als een laptop meteen weer terug gezonden wordt dat ze het hele moederbord over het algemeen vervangen... Dusja, beetje kut dit. 2 weken laptop weg, niks gerepareerd, meteen weer 2 weken weg om dan fatsoenlijk gerepareerd te worden. Ook is het ze gelukt om in die mini reparatie van het vervangen van 2 RAM modules de toplaag van mijn scherm te beschadigen waardoor er nu een cluster dode pixels in zitten dus Coolblue heeft ze ook verzocht dat scherm te repareren.

Wedde dat die laptop over +2 weken terugkomt met een nieuw moederbord waardoor die bluescreens waarschijnlijk verholpen zijn maar dat scherm nog steeds dat gaatje heeft en dat ie dan meteen weer terug kan 🤣

• #136.153
  • #136.157
Kan je een ander abonnement afsluiten terwijl je oude nog loopt? Moet officieel nog 7 maand ofzo

Opladen gedoe al weken en het lijkt mij niet goedkoop dat te laten repareren.

Terug
Naar boven