AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.181
AH basic havermout alweer 10 cent in prijs verhoogd. Kort geleden ook al. En 10 cent klinkt misschien weinig, maar relatief gezien is de prijs inmiddels met 40% gestegen dit jaar! Van 49 naar 69 cent per pak.
Viel mij ook al op eet ze zelf ook. Meeste mensen beredeneren “is maar 20 cent”, maar procentueel is die stijging gigantisch.

• #136.183
Procentueel gezien flinke stap, maar de prijs van kh bronnen als oats, pasta of rijst is wel echt het laatste waar ik me druk om maak tbh. :emo:

Merk bij de kassa dat kleine boodschappen in z'n algeheel wel duurder worden, maar een vijf cent op een 400 gram pak oats tja...

• #136.184
  • #136.185
M'n eieren in 2 weken tijd van 4.5 naar 6.5 pleuro :(

• #136.187
  • #136.188
Nee niet in de buurt. Ga binnenkort bezoek doen aan de Sligro, ook voor vlees. Is kijken of dat wat scheelt.
Scheelt nog minder dan niks, voornamelijk fijn voor bulk in te slaan en als je keer wat anders wilt aangezien het assortiment gigantisch is.

• #136.189
Net bij de tandarts geweest, eerste kroon wordt ook een feit. Altijd leuk op je 26ste.....

• #136.191
Shrugs in de squatrek..

• #136.193
Mijn pa corona en zijn bloedwaardes lopen weer extreem op (prostaatkanker; al eerder behandeld). Krijgt deze week gesprek over vervolgbehandeling.
Tante uitgezaaide darmkanker naar nieren en lever, start levensverlengende chemo na paas (max paar jaar).
Aangereden van achter, kl***zak is ervandoor. Bumper leek alleen los maar binnenwerk afgebroken (krijg je met al die kunststof shit). Fatsoenlijk repareren = nieuwe bumper = te duur. Simpel repareren = loshalen en vastkitten.....
Laat de dag maar snel voorbij gaan :(

*einde klaagmodus*

• #136.195
Mijn pa corona en zijn bloedwaardes lopen weer extreem op (prostaatkanker; al eerder behandeld). Krijgt deze week gesprek over vervolgbehandeling.
Tante uitgezaaide darmkanker naar nieren en lever, start levensverlengende chemo na paas (max paar jaar).
Aangereden van achter, kl***zak is ervandoor. Bumper leek alleen los maar binnenwerk afgebroken (krijg je met al die kunststof shit). Fatsoenlijk repareren = nieuwe bumper = te duur. Simpel repareren = loshalen en vastkitten.....
Laat de dag maar snel voorbij gaan :(

*einde klaagmodus*
Gwn vastkitten, daar heb ik dit scharminkeltje mee door de keuring gekregen 44FA49F1-B2E7-40B2-9757-6B6A25F3D63E.jpeg

Sterkte met de rest, dat is minder nieuws.

• #136.198
Ook in de categorie gymirritaties:
Huppelkutjes die om het platform waar ik bezig ben hun oefeningen gaan doen.

Om me niet te ergeren ging ik al met m'n rug naar ze toestaan toen ze aan het hiptrusten waren, maar blijkbaar namen de dames daar geen genoegen mee, dus je kan ook je Bulgarian Split Squats gaan doen terwijl het bankje nog net niet tegen het platform aanstaat. En als je echt gezien wil worden doe je daarna je front foot elevated squats aan de andere kant van het platform met een step.

Lekker knus hoor, terwijl ik een poging doe tot "gymnastics with the bar" en wat bumpers. Wat zou er kunnen gebeuren, behalve dat ik opeens in je nek lig terwijl ik onder de bar vandaan spring.

De volgende keer maar een poging uitkleden met ogen doen en hopen dat ik ze daarmee wegjaag, al had ik daar bij deze niet echt de behoefte aan.

Wel positief: ik was blijkbaar weer in de gym en de techniek ziet er zo goed uit (en/of het gewicht zo laag) dat de meisjes ernaast durven en willen staan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven