XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.201
Sligro is hooguit de moeite waard als je btw kan aftrekken
Mwah. Voor veel producten wel. Maar voor vis of vleesproducten is de Sligro of Makro top, met name de aanbiedingen. Beter dan de troep in de supermarkt en veel goedkoper dan de slager.

Gewoon beetje de aanbiedingen in de gaten houden.

• #136.202
  • #136.204
Bij de makro staat de prijs incl wel in de folders en in de schappen.
Screenshot_20220405-154440_Chrome.jpg

die kalkoenfilet is trouwens prima. Vooral in de cut.

• #136.205
Ja daar ben ik juist naar opzoek. betaalbare kalkoenfilet. Garnalen zijn ook goed geprijst.

• #136.206
Ja daar ben ik juist naar opzoek. betaalbare kalkoenfilet. Garnalen zijn ook goed geprijst.
Die garnalen haal ik voor 12 de kg bij de Wah Nam Hong Superstore. Maar opzich is deze aanbieding van de makro wel redelijk.
Normaal 30 per kg is absurd.

Wah nam hong superstore is trouwens epic. Super strakke prijzen, goede producten. Kword altijd vrolijk als ik daar naar binnenloop.

• #136.207
Die garnalen haal ik voor 12 de kg bij de Wah Nam Hong Superstore. Maar opzich is deze aanbieding van de makro wel redelijk.

Normaal 30 per kg is absurd.
Ik was hier al blij met aanbiedingen van een tientje per kg :) Pleurde meteen mn halve vriezer altijd vol.

• #136.209
Mijn pa corona en zijn bloedwaardes lopen weer extreem op (prostaatkanker; al eerder behandeld). Krijgt deze week gesprek over vervolgbehandeling.
Tante uitgezaaide darmkanker naar nieren en lever, start levensverlengende chemo na paas (max paar jaar).
Aangereden van achter, kl***zak is ervandoor. Bumper leek alleen los maar binnenwerk afgebroken (krijg je met al die kunststof shit). Fatsoenlijk repareren = nieuwe bumper = te duur. Simpel repareren = loshalen en vastkitten.....
Laat de dag maar snel voorbij gaan :(

*einde klaagmodus*
Sterkte met je Pa :thumb:

• #136.211
Mijn pa corona en zijn bloedwaardes lopen weer extreem op (prostaatkanker; al eerder behandeld). Krijgt deze week gesprek over vervolgbehandeling.
Tante uitgezaaide darmkanker naar nieren en lever, start levensverlengende chemo na paas (max paar jaar).
Aangereden van achter, kl***zak is ervandoor. Bumper leek alleen los maar binnenwerk afgebroken (krijg je met al die kunststof shit). Fatsoenlijk repareren = nieuwe bumper = te duur. Simpel repareren = loshalen en vastkitten.....
Laat de dag maar snel voorbij gaan :(

*einde klaagmodus*
Flinke kutdag ja. Gelukkig kan morgen dan slechts nog meevallen. Veel sterkte.

• #136.213
Laatst bewerkt:
  • #136.219
1 op 9 met een diesel.

19 cent / km vergoeding leg ik dus geld bij.

image.jpg

Terug
Naar boven