Ik moet ook eens kijken, veel zuiniger zal ik niet rijden1 op 9 met een diesel.
19 cent / km vergoeding leg ik dus geld bij.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet ook eens kijken, veel zuiniger zal ik niet rijden1 op 9 met een diesel.
![]()
Auto is ook 2300kg dus zal ook niet het meest gunstige zijn. 🙁Ik moet ook eens kijken, veel zuiniger zal ik niet rijden
Weak
Geslaagd feestje. En niemand beledigdIk wil alvast even sorry tegen @Steks zeggen voor eventuele nare opmerkingen vanavond
Ik rijd gelukkig nog 1 op 14.1 op 9 met een diesel.
![]()
Hmm dan moet wellicht toch wat zuiniger rijden…
Dan betaal je ook zo’n €250 mrb per maand.Auto is ook 2300kg dus zal ook niet het meest gunstige zijn. 🙁

Ik heb ook een wat lichtere auto met een kleinere motor erin.
Als over een jaar nog steeds die brandstof prijzen zo belachelijk zijn dan koop ik een benzine auto en diesel eruit.Ik heb ook een wat lichtere auto met een kleinere motor erin.
En dan zit zijn vrouw er nog niet bij in 😝Auto is ook 2300kg dus zal ook niet het meest gunstige zijn. 🙁
Vering rechts is bij te stellen.
En me handel waar in de kofferbak ook niet!
Ik zie een leuk dbb youtube format.Dochter heeft Titanic ondekt, dus thuis mogen we allemaal meezingen met Céline Dion🥲
Perrysport eigen merk hardloop shirtjes is echt top spul trouwens. En ook niet duurTe veel geld uitgeven aan sportspullen die ik eigenlijk niet nodig heb maar wel mooie aanbieding…
Decathlon ook. Maar ik ben een sucker voor duur soort spul. Heb een hele kast vol dure shit. Te veel eigenlijk. Hardlopen, sportschool, wielrennen, bergsport…Perrysport eigen merk hardloop shirtjes is echt top spul trouwens. En ook niet duur