- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Ik geloof hem wel. Toen hij zei dat hij terug zou komen kwam hij ook terug.Wat iemand zegt en doet zijn 2 verschillende dingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof hem wel. Toen hij zei dat hij terug zou komen kwam hij ook terug.Wat iemand zegt en doet zijn 2 verschillende dingen.
Misschien leest hij mee op het forum?Hij had me niet gezien, hoe kan je zoiets niet zien?
![]()
Een mens mag hopen🤭
Autist gespotIk kom er net achter dat ik vergeten was mijn lunch te tracken in de app, ik vroeg me al af waarom ik nog zoveel kon eten vanavond. Gelukkig op tijd ontdekt, iets erover heen![]()
Drie weken is het niet geworden.Even een doemscenario schetsen voor de jonge ouders. Onze zoon van bijna 4 heeft nu voor het eerst 2 weken aaneengesloten doorgeslapen.

Ik heb een goede rust gehad met 7 uur slaap.Als je diep slaapt heb je aan 4u voldoende. Ik slaap ook nooit meer dan 5u.
Dit soort nieuws komt anders binnen als je zelf ouder van een gappie van 9 bent![]()
Verdachte Donny M. (22) bekend bij politie, ‘kreeg leven niet op de rit’
De man die de 9-jarige Gino uit Kerkrade zou hebben ontvoerd en gedood, is de 22-jarige Donny M. uit Geleen. Goede bekenden van hem bevestigen dat hij van zijn bed is gelicht.www.bd.nl
Te ziek voor woorden als blijkt dat die gast van 22 die jongen ontvoerd heeft.

Echt ziek, en waarschijnlijk ook gedood. 😡![]()
Verdachte Donny M. (22) bekend bij politie, ‘kreeg leven niet op de rit’
De man die de 9-jarige Gino uit Kerkrade zou hebben ontvoerd en gedood, is de 22-jarige Donny M. uit Geleen. Goede bekenden van hem bevestigen dat hij van zijn bed is gelicht.www.bd.nl
Te ziek voor woorden als blijkt dat die gast van 22 die jongen ontvoerd heeft.
Verontrustend
Wat lost dat precies op?
Geen kans op recidive omdat 1 of andere psycholoog in een tbs kliniek die gelooft in de maakbare mens zo'n mafkees over een tiental jaar weer de straat op stuurt. Kan je Michael Panhuis nog herinneren?
Er gaat in de TBS meer goed dan fout en meer goed dan in het strafrecht, maar Panhuis was een duidelijke fout. Die fouten blijven goed hangen.Geen kans op recidive omdat 1 of andere psycholoog in een tbs kliniek die gelooft in de maakbare mens zo'n mafkees over een tiental jaar weer de straat op stuurt. Kan je Michael Panhuis nog herinneren?
Beesten hebben geen recht op leven, een valse hond schiet je ook af.
Dit land is inmiddels 1 grote open inrichting.Er gaat in de TBS meer goed dan fout en meer goed dan in het strafrecht, maar Panhuis was een duidelijke fout. Die fouten blijven goed hangen.
Ik zou ook dat de mogelijkheid willen openlaten dat mensen hulp zoeken.
Het nieuws dat strafrechters zich zorgen maken dat jeugdigen niet de hulp krijgen die ze nodig hebben is een verschrikking.
Ik ookIk zou ook dat de mogelijkheid willen openlaten dat mensen hulp zoeken.
Daarom dus de doodstraf weer invoeren, dat scheelt een boel uur onnodig behandelen van kansloze gevallen. Kunnen ze die uren besteden aan jongeren voordat het echt fout gaat.Er gaat in de TBS meer goed dan fout en meer goed dan in het strafrecht, maar Panhuis was een duidelijke fout. Die fouten blijven goed hangen.
Ik zou ook dat de mogelijkheid willen openlaten dat mensen hulp zoeken.
Het nieuws dat strafrechters zich zorgen maken dat jeugdigen niet de hulp krijgen die ze nodig hebben is een verschrikking.
Vlieg je vanuit schiphol…..Aankomende dinsdag (yay nog 2 dagen) op vakantie naar Rhodos dus dacht gister zo slim te zijn om een zonnebankje te pakken on alvast een basislaagje te leggen.
En dat ging opzich prima, behalve dat mijn reet dus echt compleet verbrand is. Fucked up.