XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.882
Hij had me niet gezien, hoe kan je zoiets niet zien?
3ECC7C42-46A3-44F2-BD05-509067C53DBE.jpeg
Misschien leest hij mee op het forum?

• #136.883
Ik kom er net achter dat ik vergeten was mijn lunch te tracken in de app, ik vroeg me al af waarom ik nog zoveel kon eten vanavond. Gelukkig op tijd ontdekt, iets erover heen :roflol:

• #136.888
  • #136.889
  • #136.890
  • #136.894
Geen kans op recidive omdat 1 of andere psycholoog in een tbs kliniek die gelooft in de maakbare mens zo'n mafkees over een tiental jaar weer de straat op stuurt. Kan je Michael Panhuis nog herinneren?

Beesten hebben geen recht op leven, een valse hond schiet je ook af.

• #136.895
Geen kans op recidive omdat 1 of andere psycholoog in een tbs kliniek die gelooft in de maakbare mens zo'n mafkees over een tiental jaar weer de straat op stuurt. Kan je Michael Panhuis nog herinneren?

Beesten hebben geen recht op leven, een valse hond schiet je ook af.
Er gaat in de TBS meer goed dan fout en meer goed dan in het strafrecht, maar Panhuis was een duidelijke fout. Die fouten blijven goed hangen.

Ik zou ook dat de mogelijkheid willen openlaten dat mensen hulp zoeken.

Het nieuws dat strafrechters zich zorgen maken dat jeugdigen niet de hulp krijgen die ze nodig hebben is een verschrikking.

• #136.896
Er gaat in de TBS meer goed dan fout en meer goed dan in het strafrecht, maar Panhuis was een duidelijke fout. Die fouten blijven goed hangen.

Het nieuws dat strafrechters zich zorgen maken dat jeugdigen niet de hulp krijgen die ze nodig hebben is een verschrikking.
Dit land is inmiddels 1 grote open inrichting.

• #136.898

Daarom dus de doodstraf weer invoeren, dat scheelt een boel uur onnodig behandelen van kansloze gevallen. Kunnen ze die uren besteden aan jongeren voordat het echt fout gaat.

• #136.899
Aankomende dinsdag (yay nog 2 dagen) op vakantie naar Rhodos dus dacht gister zo slim te zijn om een zonnebankje te pakken on alvast een basislaagje te leggen.

En dat ging opzich prima, behalve dat mijn reet dus echt compleet verbrand is. Fucked up.

• #136.900
Aankomende dinsdag (yay nog 2 dagen) op vakantie naar Rhodos dus dacht gister zo slim te zijn om een zonnebankje te pakken on alvast een basislaagje te leggen.

En dat ging opzich prima, behalve dat mijn reet dus echt compleet verbrand is. Fucked up.
Vlieg je vanuit schiphol…..

Terug
Naar boven