Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.921
In de VS kan je checken of er geen pedo in je straat woont. En hier.... Hier hebben ze het recht om gelijk naast een school of kdv te wonen. Want ze hebben hun straf uitgezeten

:headbang:
Serieus?? Dacht dat ze minimaal x aantal meter ervan moeten wonen..

• #136.923
Serieus?? Dacht dat ze minimaal x aantal meter ervan moeten wonen..

https://t.co/rgsv0AWebn

https://t.co/O8IY4bpc60

https://t.co/vEVWO7sTES

• #136.926
Ja, omdat er geen ruimte voor is :roflol:
Los van een eventueel ruimte gebrek waren rechters terughoudend om zo’n zware straf op te leggen dus bereik je niets met het invoeren van de doodstraf.
Sinds een paar jaar zijn er meer mogelijkheden om tot vervroegde vrijlating te komen met als gevolg dat deze straf iets makkelijker wordt opgelegd.

• #136.927
Los van een eventueel ruimte gebrek waren rechters terughoudend om zo’n zware straf op te leggen dus bereik je niets met het invoeren van de doodstraf.
Sinds een paar jaar zijn er meer mogelijkheden om tot vervroegde vrijlating te komen met als gevolg dat deze straf iets makkelijker wordt opgelegd.
Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat die rechters zelf een heel slecht geweten hebben.

• #136.929
Dan weet je tenminste zeker dat die het nooit weer doet. Dat is toch het doel de straf? 🤷🏼‍♀️
Volgens mij is het doel vooral het straffen van de dader voor wat hij wel heeft gedaan. Het voorkomen van recidive zit meer in de reclassering of TBS hoek.
Hij zou vorig jaar al gepakt zijn voor het misbruiken van een peuter. Dus kwestie van tijd...
Als je dat stuk op de NOS leest wordt je niet vrolijk over zijn kansen.

Donny M. was 'ernstig beschadigde jongeman' bij veroordeling in 2017 - https://nos.nl/l/2431696

Waarbij ik me dan toch afvraag als hij de juiste hulp en behandeling had gekregen of dit dan voorkomen was geweest.

In de VS zitten gevangenen vaak ook lang op Dearh Row, gemiddeld meer dan 18 jaar. Gevangen op Death Row zijn duurder dan reguliere gevangen. Tel uit je winst.

• #136.930
Net een bijzonder goede uitleg over de zaak Gino en hoe TBS e.d. werkt in NL bij VI door Job Knoester.

• #136.931
Het zelf oplossen mag ook niet…

Gast had allebei de armen en benen gebroken van die stalker met een schep. In helmond wel voortaan een helden status iig.

525EE924-2B14-47F2-A1FA-722DDD678ABD.jpeg
Die man zou een medaille moeten krijgen.

• #136.933
  • #136.935
Doe maar vervolging voor zware mishandeling.

Al lijken politie en justitie met enige regelmaat onmachtig stalking te stoppen.

Ik heb het niet zo op eigenrichting.
Kan je nog dat Turkse meisje herinneren die gestalkt werd door haar exvriend?
Die meerdere keren, zelfs met haar ouders, bij de politie stond om te smeken om hulp, maar die niks deden.

Dat meisje dat later midden op straat door haar stalkende vriendje is doodgeschoten.

• #136.937
Kan je nog dat Turkse meisje herinneren die gestalkt werd door haar exvriend?
Die meerdere keren, zelfs met haar ouders, bij de politie stond om te smeken om hulp, maar die niks deden.

Dat meisje dat later midden op straat door haar stalkende vriendje is doodgeschoten.
Dat zeg ik:
Al lijken politie en justitie met enige regelmaat onmachtig stalking te stoppen.

Alleen denk ik niet dat de oplossing is dat iedereen dat zelf maar even gaat bepalen. Net als mensen die toevallig een naam hebben die op een verdachte lijkt en vervolgens aan alle kanten bedreigd worden.

• #136.938
Dat zeg ik:

Alleen denk ik niet dat de oplossing is dat iedereen dat zelf maar even gaat bepalen. Net als mensen die toevallig een naam hebben die op een verdachte lijkt en vervolgens aan alle kanten bedreigd worden.
Dus jij denkt dat een ander mens, eentje die toevallig een politie uniform draagt, beter in staat is om jouw problemen op te lossen dan jijzelf wanneer het de veiligheid van je kinderen betreft?

• #136.939
Lekker discriminerend weer om alleen uitkeringstrekkers te willen benadelen.
Het is wel een makkelijker verdeling van schaarse middelen als de groep kleiner is.

Dat jij zo progressief bent dat je denkt dat er Somaliërs in Nederland zijn die niet aan de uitkering zitten.

• #136.940
Dus jij denkt dat een ander mens, eentje die toevallig een politie uniform draagt, beter in staat is om jouw problemen op te lossen dan jijzelf wanneer het de veiligheid van je kinderen betreft?
In beginsel vind ik het een prettige gedachte dat de zwaardmacht bij de overheid ligt.

Dat helpt niets als er al mensen bij je in de woonkamer staan, maar dat helpt wel als iemand die "het wel gedaan moet hebben" door se buurt gelyncht worden.

Mensen als Danny W. hebben hulp nodig, en moeten mogelijk niet meer terug in de samenleving, maar het is niet aan "pedojagers", die mogen ook logeren bij de staat.

Terug
Naar boven