AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.941
Het is wel een makkelijker verdeling van schaarse middelen als de groep kleiner is.

Dat jij zo progressief bent dat je denkt dat er Somaliërs in Nederland zijn die niet aan de uitkering zitten.
Ja joh, die vind je overal terug in ziekenhuizen, apotheken, bij tandartspraktijken.

Waar ze parasiteren op het zorggstelsel.
In beginsel vind ik het een prettige gedachte dat de zwaardmacht bij de overheid ligt.

Dat helpt niets als er al mensen bij je in de woonkamer staan, maar dat helpt wel als iemand die "het wel gedaan moet hebben" door se buurt gelyncht worden.

Mensen als Danny W. hebben hulp nodig, en moeten mogelijk niet meer terug in de samenleving, maar het is niet aan "pedojagers", die mogen ook logeren bij de staat.
We hadden het nu toch over mensen die je dochter stalken?

De enige hulp die Danny W nodig heeft is iemand die voor de 2e keer de trekker overhaalt.

• #136.942
Ja joh, die vind je overal terug in ziekenhuizen, apotheken, bij tandartspraktijken.

De enige hulp die Danny W nodig heeft is iemand die voor de 2e keer de trekker overhaalt.
Welke definitie van stalken hanteer jij?

• #136.943

Dat moet beter geregeld worden in Nederland.
Als de zogenaamde "pedohunters" die allerlei mensen wiens naam erop lijkt lastig vallen in dezelfde rij aansluiten. Ruimt lekker op.

Er moet info worden vrijgegeven door dat tuig, dat kan het onderzoek schaden.

• #136.946
Mensen als Danny W. hebben hulp nodig, en moeten mogelijk niet meer terug in de samenleving, maar het is niet aan "pedojagers", die mogen ook logeren bij de staat.
Wie heeft het nou weer over pedojagers? Het ging over eigenrichting wanneer iemand jou of een familielid iets aandeed en jij voor eigen rechter ging spelen.

• #136.949
Pfff wat een discussie. Ik trek een ledemaat uit de romp van diegene die mijn kind traumatiseerd. Imo ben je een lafbek als ouder als je dat niet doet.

• #136.952
Wat hebben jullie nou opeens met pedojagers? Daar ging dit hele gesprek niet over.
Het gesprek ging over Danny W en hoe een samenleving met pedo's omgaat, het was @ak die tussendoor iets over stalking zei.

Als er direct gevaar is kan en mag je jezelf en de jouwen gewoon verdedigen. Maar als er allerlei berichtjes gestuurd worden en iedereen verdenkt de gekke ex-vriend en die wordt even stevig aangepakt en overlijdt dasrdoor, maar het was eigenlijk de buurman, wat dan?

• #136.953
Onder het mom van: "Een veilige buurt begint bij jezelf".
Chelsea Peretti Eye Roll GIF by Brooklyn Nine-Nine

• #136.956
Iets waar pedohunters zich dus ook schuldig aan maken.
pedohunters zijn de ware helden van onze maatschappij.
er gaat NIETS boven de veiligheid van kinderen, niet de veiligheid van pedos en al helemaal niet de privacy van pedos.
het moet niet gekker worden.
kinderen zijn de toekomst, je wilt toch geen land hebben met verminkte mensen?
kinderen die misbruikt worden, leiden geen normale leven laat staan een normale jeugd.
kinderen moeten ten ALLE KOSTEN worden beschermd.
ten alle! kosten.

• #136.958
pedohunters zijn de ware helden van onze maatschappij.
er gaat NIETS boven de veiligheid van kinderen, niet de veiligheid van pedos en al helemaal niet de privacy van pedos.
het moet niet gekker worden.
kinderen zijn de toekomst, je wilt toch geen land hebben met verminkte mensen?
kinderen die misbruikt worden, leiden geen normale leven laat staan een normale jeugd.
kinderen moeten ten ALLE KOSTEN worden beschermd.
ten alle! kosten.
Het niet misbruiken of op een andere manier mishandelen van kinderen lijkt me een uitstekend idee. De meeste kinderen die een deukje oplopen doen dat thuis, zullwe ale ouders dan ook maar preventief ruimen?

Misschien had Danny W. beter beschermd moet worden toen hij kind was. Als hij veroordeeld wordt dan verdient hij zeker straf (en behandeling), maar echt een kans op een normaal leven lijkt hij niet gehad te hebben en ook dat is triest.

Pedohunters zijn groter tuig dan het kwaad wat zij menen te moeten bestrijden. Het zijn hooligans op zoek naar een excuus. Ik vraag me weleens af of ze, net als de meeste potenrammers, zelf worstelen met hun sexuele oriëntatie. Het is een soort laagbegaafde antifa. Het lijken wel D66'ers die heel erg voor duurzaamheid roepen russen een jaarlijkse 3 vakanties en 5 stedentrips mer het vliegtuig.

Er gaat in onze maatschapij een heleboel 'boven de veiligheid van kinderen'. Zo rijden er bij voorbeeld nog steeds auto's, zelfs door woonwijken! Ik denk dat ik voor de veiligheid van de kinderen maar banden ga lek steken of dat ik ze vannacht in brand zet. Veel veiliger!

Hoe je mee kan inzetten op beschermen van kinderen en het voorkomen van dit soort verschrikkelijke gebeurtenissen is een heel andere discussie, wat mij betreft een mooiere dan deze.

Laatst bewerkt:
  • #136.959
Pedohunters zijn groter tuig dan het kwaad wat zij menen te moeten bestrijden.
Mwah. Iemand die een kind verkracht lijkt mij toch wel een groter kwaad dan iemand die meent dat te moeten bestrijden.

Of zijn hooligans nu opeens erger dan pedoSEKSUELEN.

Slap geouwehoer dit allemaal. Begin gewoon met pedo's af te schieten.

• #136.960
Misschien had Danny W. beter beschermd moet worden toen hij kind was. Als hij veroordeeld wordt dan verdient hij zeker straf (en behandeling), maar echt een kans op een normaal leven lijkt hij niet gehad te hebben en dat is triest.
Ja verschrikkelijk. Danny is echt een slachtoffer. Het is de schuld van de maatschappij. En van Gino, want die droeg een veel te kort broekje. Gino had wel ff rekening mogen houden met Danny's zijn lusten.

Terug
Naar boven