- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Net een bijzonder goede uitleg over de zaak Gino en hoe TBS e.d. werkt in NL bij VI door Job Knoester.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net een bijzonder goede uitleg over de zaak Gino en hoe TBS e.d. werkt in NL bij VI door Job Knoester.
Het zijn veelal D66'ers, hebben die een geweten?Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat die rechters zelf een heel slecht geweten hebben.
Ja volgens mij ook.Serieus?? Dacht dat ze minimaal x aantal meter ervan moeten wonen..
Het lijkt ondertussen praktischer een lijst te maken van wie NIET de doodstraf zou moeten krijgen.Fixed, you commie.
So you're saying, dat Somalische uitkeringstrekkers de doodstraf zouden moeten krijgen?
![]()
Fixed, you commie.
So you're saying, dat Somalische uitkeringstrekkers de doodstraf zouden moeten krijgen?
![]()
Mwah. Iemand die een kind verkracht lijkt mij toch wel een groter kwaad dan iemand die meent dat te moeten bestrijden.
Of zijn hooligans nu opeens erger dan pedoSEKSUELEN.
Slap geouwehoer dit allemaal. Begin gewoon met pedo's af te schieten.
Je zal het zelf zijn, roep je dat dan ook.Collateral damage moeten we gewoon maar accepteren?
![]()
‘Verkeerde’ Donny overladen met doodsbedreigingen na moord Gino (9): “Had fout kunnen aflopen”
Een man uit Geleen is de afgelopen dagen overladen met ernstige bedreigingen en doodsverwensingen nadat hij op sociale media ten onrechte werd aangewezen als de verdachte van de moord op de 9-jarige Gino. De politie moest ingrijpen om erger te voorkomen, bevestigt de moeder van de ‘verkeerde’...www.hln.be

Als ik onterecht van zoiets beschuldigd word en word bedreigd? Dan noem ik dat geen collateral damage, dan hoop ik dat die debiel gestraft voor worden.
Dan begreep ik je verkeerdAls ik onterecht van zoiets beschuldigd word en word bedreigd? Dan noem ik dat geen collateral damage, dan hoop ik dat die debiel gestraft voor worden.
Moesten hun ouders maar niet het naam van een kinderverkrachter geven aan hun kind..Als ik onterecht van zoiets beschuldigd word en word bedreigd? Dan noem ik dat geen collateral damage, dan hoop ik dat die debiel gestraft voor worden.
Dit is geen eigenrichting, dit zijn r**ards. Hoe kom je er nou er nou weer bij dat we dat moeten accepteren?Collateral damage moeten we gewoon maar accepteren?
![]()
‘Verkeerde’ Donny overladen met doodsbedreigingen na moord Gino (9): “Had fout kunnen aflopen”
Een man uit Geleen is de afgelopen dagen overladen met ernstige bedreigingen en doodsverwensingen nadat hij op sociale media ten onrechte werd aangewezen als de verdachte van de moord op de 9-jarige Gino. De politie moest ingrijpen om erger te voorkomen, bevestigt de moeder van de ‘verkeerde’...www.hln.be
En hoe bepaal je als papa van Gino wie de juiste Donny is?Dit is geen eigenrichting, dit zijn r**ards. Hoe kom je er nou er nou weer bij dat we dat moeten accepteren?
Stel de papa van Gino schiet wel de juiste Donny af, prima.
Vermoeiend dat insinueren de hele tijd. Ik ga van m'n vakantie genieten. Spater
Je wacht het onderzoek van het OM af.En hoe bepaal je als papa van Gino wie de juiste Donny is?
Ga god***domme van dbb af jong mafkees en ga vakantie houdenJe wacht het onderzoek van het OM af.
En als hij vrij komt na zijn gevangenisstraf leg je hem om. Het is toch allemaal niet zo moeilijk dit?
Ja laat me dan ook gewoon gvd met rust @SteksGa god***domme van dbb af jong mafkees en ga vakantie houden
Zelfs je vakantie verziekt hij nog.
Ja onverbeterlijk die gozer. Zelfs nadat ik hem nog wel mijn laatste soy whey had aangeboden indien ons vliegtuig zou crashen.
Ik had wel verwacht dat je me dan je lichaam zou aanbieden.Ja onverbeterlijk die gozer. Zelfs nadat ik hem nog wel mijn laatste soy whey had aangeboden indien ons vliegtuig zou crashen.
Wat een lul.
Zoals laatst?Ik had wel verwacht dat je me dan je lichaam zou aanbieden.