- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Gary PlauchéJe wacht het onderzoek van het OM af.
En als hij vrij komt na zijn gevangenisstraf leg je hem om. Het is toch allemaal niet zo moeilijk dit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gary PlauchéJe wacht het onderzoek van het OM af.
En als hij vrij komt na zijn gevangenisstraf leg je hem om. Het is toch allemaal niet zo moeilijk dit?
Dat doet appie zelf wel met zijn internet- en rookverslaving.
😔
Meestal spelen ze sowieso al katy perry in de gym dus maakt voor jou niet veel uit toch?
Dat is m'n in-de-auto muziek, sportschool is meer richting FFDP, Disturbed, Ghost, ACDC en die meuk.Meestal spelen ze sowieso al katy perry in de gym dus maakt voor jou niet veel uit toch?
Gaat de goede kant op, ik luisterde dat toen ik 12 was. Nu is het meer dit.Dat is m'n in-de-auto muziek, sportschool is meer richting FFDP, Disturbed, Ghost, ACDC en die meuk.
Gaat de goede kant op, ik luisterde dat toen ik 12 was. Nu is het meer dit.
Het ouwe meuk blijft toch beter dan het nieuwe

Gaat de goede kant op, ik luisterde dat toen ik 12 was. Nu is het meer dit.
Meer dan dat valt me toch tegen. Vooral Rammstein, Linkin park toen.. 
Dat ben ik niet geheel met je eens genoeg goeie bands , #embracegatekeeping
Oh nee, er zijn zeker veel goede nieuwe bands maar het is toch andersDat ben ik niet geheel met je eens genoeg goeie bands , #embracegatekeeping

Dimmu borgir--- puritaniaOh nee, er zijn zeker veel goede nieuwe bands maar het is toch anders![]()
Geen slechte bands, ben zelf wel fan van Wiegedood, Hellevaerder, Zwartplaag en dat is nog alleen nederlandse black metal

Ben zelf naar Belphegor geweest, wel lekker voor tijdens het trainen. Is blackened death metal.
Rammstein is geweldig, Linkin Park vond ik een soort boyband.Bij mij is het hier gebleven sinds de basisschool.Meer dan dat valt me toch tegen. Vooral Rammstein, Linkin park toen..
![]()

Linkin Park is kei emo, sukkeltjesRammstein is geweldig, Linkin Park vond ik een soort boyband.![]()

Die muziek is niet mijn genre, maar ze zijn wel muzikaal en dat is tegenwoordig zeldzaam.
4 juli live zien!Rammstein is geweldig, Linkin Park vond ik een soort boyband.![]()