AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.262
Ze komen niet buiten helaas, alleen in de ren. Maar eentje is de laatste tijd erg gefocust op katten buiten. Soms staart hij ze weg.

• #137.263
Extra kattenbak besteld, we hebben 2 katten. Hoop dat het helpt. Maar het is ook territorium, als hij in de tuin andere katten ziet. Als hij slaapt is hij wel lief.

20220615_132037.jpg
Eenmaal begonnen met pissen is idd ellende...

Hier trap ik ze na het eten savonds buiten en komen pas rond een uur of 10 smorgens terug.
Werkt perfect. Slapen de hele dag. En als het eenmaal ingebakken zit, word het routine en gaat het vanzelf.
Behalve met slecht weer, zoals zware storm. Maar ze gaan ook gewoon in de regen naar buiten, willen ze zelf

Bijlagen

• 20220608_202339.jpg
    20220608_202339.jpg
    361,7 KB · Weergaven: 45
  • #137.266
Ik twijfel wel eens ze buiten te laten, maar blijft een risico met raskatten.

• #137.267
Ja evt met gps tracker. Ik zou het zelf ook beetje cringe vinden om 1000€ buiten rond te zien lopen aan de straat.
. Ik heb er voor 1 maar 25euro betaald en die andere poes 50€ en die 2 katers tegelijk voor 100je ofzo. Dan is het een klein risico en boeit het me niet zoveel.... alleen die ene zwart witte kater gaan ze ballen er wel af, pakt steeds vogels etc en dat is zonde van de vogelstand(vooral de merels) dus die gaat binnekort wel zonder ballen verder.

• #137.269
Ja evt met gps tracker. Ik zou het zelf ook beetje cringe vinden om 1000€ buiten rond te zien lopen aan de straat.
. Ik heb er voor 1 maar 25euro betaald en die andere poes 50€ en die 2 katers tegelijk voor 100je ofzo. Dan is het een klein risico en boeit het me niet zoveel.... alleen die ene zwart witte kater gaan ze ballen er wel af, pakt steeds vogels etc en dat is zonde van de vogelstand(vooral de merels) dus die gaat binnekort wel zonder ballen verder.
Werkt dat ook bij kinderen?

Ik vraag dit voor een vriend.

• #137.272
Deze kwamen zonder ballen, zoveel geld en dan krijg je die er niet eens bij. Mijn vrouw wil wel buiten met ze gaan lopen met een tuigje, maar mij niet gezien. Zet ook geen zoden aan de dijk, katten willen een eigen territorium, een rondje lopen geeft ze dat niet. Hij wil vooral ff vechten met de katten in onze tuin.

• #137.273
  • #137.274
Njah, sommige katten zijn prima binnen te houden, maar gewoon niet allemaal.
Dat sommigen het wel goed doen kan idd. Maar tis niet hun natuurlijke wil.

Een gedomesticeerde kat is nog steeds half wild, daarom hebben ze jachtdrang/territoriumdrang, negeren je zomaar, luisteren niet , niks aan commandos aan te leren zoals een hond dat kan...
Was pas nog docu over.

• #137.276
Die Noorse boskat die altijd met me mee komt trainen is niet van mij maar zit wel dag en nacht hier. Ons eigen katje gaat alleen met het riempje buiten :o

• #137.277
  • #137.278
Deze kwamen zonder ballen, zoveel geld en dan krijg je die er niet eens bij. Mijn vrouw wil wel buiten met ze gaan lopen met een tuigje, maar mij niet gezien. Zet ook geen zoden aan de dijk, katten willen een eigen territorium, een rondje lopen geeft ze dat niet. Hij wil vooral ff vechten met de katten in onze tuin.
Wat je zegt klopt wel.

Als mn kater weer vol oorlogswonden thuis komt. Is hij daarna een week of 2 weer wat kalmer.

You gotta let nature do its thing

Terug
Naar boven