- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Boeiend, goed excuus toch om ff paar dagen vrij te fixen?Hij heeft niet eens een rijbewijs, laat staan een auto.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeiend, goed excuus toch om ff paar dagen vrij te fixen?Hij heeft niet eens een rijbewijs, laat staan een auto.
Pfff, daar kan je toch helemaal niets aan doen. Een rijopleiding is te moeilijk en een auto is te duur. Snap je?
Nee@Steks jij lijkt mij echt zo'n figuur op de basisschool die tegen kinderen uit groep 4 zegt. zet dit even in een spoiler voor Meeuw.
sinterklaas bestaat niet
Waarom ik dacht dat hij echt was@Steks jij lijkt mij echt zo'n figuur op de basisschool die tegen kinderen uit groep 4 zegt. zet dit even in een spoiler voor Meeuw.
sinterklaas bestaat niet

Toevallig, ik ben ook niet werken, ik vond geen matchende sokken.Ik bel mijn werk ook even op om te zeggen dat ik mijn autosleutels nergens kan vinden en dus niet op het werk kom vanavond.
vergeet ook niet om een passende helm en een hestje te bestellen voor junior.Toevallig, ik ben ook niet werken, ik vond geen matchende sokken.

vergeet ook niet om een passende helm en een hestje te bestellen voor junior.
Is tie al met de heftruck cursus bezig?![]()
Loods in de tuin gebouwd?Jazeker, hij heeft al lang genoeg op mijn kosten geleefd.
![]()
![]()

Mooi plaatje👌 trotse pa. Vind het ook altijd leuk om zulke dingen met mn zoon te doen. En dat vinden die kleintjes altijd heel imponerend😇Jazeker, hij heeft al lang genoeg op mijn kosten geleefd.
![]()
![]()
Ja klopt, herinneren voor het levenMooi plaatje👌 trotse pa. Vind het ook altijd leuk om zulke dingen met mn zoon te doen. En dat vinden die kleintjes altijd heel imponerend😇
Hun interne klok en kalender is misschien best accuraat.Ach en wee, kwam er vanmorgen achter dat we de verjaardag van de hond weer zijn vergeten, voor de 11de keer.
Maar wel al 11 jaar elke dag met hem wezen wandelen in het bos, zelden een maaltijd gemist en altijd mee op vakantie.
Het zal wel goed zijn, honden kunnen geen klok kijken of kalender lezen.
En die kat leeft nog?Kind slaapt normaal uit tot 8, maar nu met de zon supervroeg wakker. Beneden de kat zijn territorium weer afgebakend door op het aanrecht over het koffieapparaat te zeiken, terwijl ik zo'n koffiebehoefte had. Onder het schoonmaken deed ie het nog ff bij de schuifpui om daarna de kinderkamer op te sneaken en een vaas met bloemen op te springen wat ik op mocht dweilen.
Heb 4 katten. 2 ongecastreerde katers, maar heeft er nog nooit 1 gepist of ook maar over nagedacht , nu zijn ze savonds en snachts buiten en overdag slapen ze binnen. Kattenbak word eigenlijk nooit gebruikt , ze lopen bij ons het park in en pissen en schijten waar de honden dat ook doen.Kind slaapt normaal uit tot 8, maar nu met de zon supervroeg wakker. Beneden de kat zijn territorium weer afgebakend door op het aanrecht over het koffieapparaat te zeiken, terwijl ik zo'n koffiebehoefte had. Onder het schoonmaken deed ie het nog ff bij de schuifpui om daarna de kinderkamer op te sneaken en een vaas met bloemen op te springen wat ik op mocht dweilen.