AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.244
Zit op wc van de gym, hoor ik 2 oudere opa's binnen komen…

“Ogen dicht en mond open zegt ie” tegen die andere.

“Proef het, vind je het lekker?”

Denk dat ik nog ff op de wc blijf met de deur op slot…

• #137.247
  • #137.249
vergeet ook niet om een passende helm en een hestje te bestellen voor junior.
Is tie al met de heftruck cursus bezig? :driving:

Jazeker, hij heeft al lang genoeg op mijn kosten geleefd.

20220610_131005.jpg
20220610_130959.jpg

• #137.252
Ach en wee, kwam er vanmorgen achter dat we de verjaardag van de hond weer zijn vergeten, voor de 11de keer.
Maar wel al 11 jaar elke dag met hem wezen wandelen in het bos, zelden een maaltijd gemist en altijd mee op vakantie.
Het zal wel goed zijn, honden kunnen geen klok kijken of kalender lezen.

• #137.255
Ach en wee, kwam er vanmorgen achter dat we de verjaardag van de hond weer zijn vergeten, voor de 11de keer.
Maar wel al 11 jaar elke dag met hem wezen wandelen in het bos, zelden een maaltijd gemist en altijd mee op vakantie.
Het zal wel goed zijn, honden kunnen geen klok kijken of kalender lezen.
Hun interne klok en kalender is misschien best accuraat.

• #137.256
Kind slaapt normaal uit tot 8, maar nu met de zon supervroeg wakker. Beneden de kat zijn territorium weer afgebakend door op het aanrecht over het koffieapparaat te zeiken, terwijl ik zo'n koffiebehoefte had. Onder het schoonmaken deed ie het nog ff bij de schuifpui om daarna de kinderkamer op te sneaken en een vaas met bloemen op te springen wat ik op mocht dweilen.

• #137.257
Kind slaapt normaal uit tot 8, maar nu met de zon supervroeg wakker. Beneden de kat zijn territorium weer afgebakend door op het aanrecht over het koffieapparaat te zeiken, terwijl ik zo'n koffiebehoefte had. Onder het schoonmaken deed ie het nog ff bij de schuifpui om daarna de kinderkamer op te sneaken en een vaas met bloemen op te springen wat ik op mocht dweilen.
En die kat leeft nog?

• #137.258
Heb 4 katten. 2 ongecastreerde katers, maar heeft er nog nooit 1 gepist of ook maar over nagedacht , nu zijn ze savonds en snachts buiten en overdag slapen ze binnen. Kattenbak word eigenlijk nooit gebruikt , ze lopen bij ons het park in en pissen en schijten waar de honden dat ook doen.

Territoriumpissen doen katten die zich de baas in huis voelen, en dat is bij mij niet aan de orde, tijd voor een hierarcie bepaling door jou denk ik😛

• #137.259
Extra kattenbak besteld, we hebben 2 katten. Hoop dat het helpt. Maar het is ook territorium, als hij in de tuin andere katten ziet. Als hij slaapt is hij wel lief.

20220615_132037.jpg

Terug
Naar boven