- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Geen flauw idee hahaIs ukraine niet meer trending ofzo dat we ze nu weer uit n ander land halen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen flauw idee hahaIs ukraine niet meer trending ofzo dat we ze nu weer uit n ander land halen
Welterusten mensen!
Het alarm voor morgenochtend...
![]()

Ga je op vakantie?Welterusten mensen!
Het alarm voor morgenochtend...
![]()
Vrijdag pas. Moet ipv om 08:00u om 06:00u werken, dus dan schuift de wekker op naar 02:45. Ben ook nooit thuis voor +-19:00u vandaag, dus wil per se mijn laatste leg day knallen voor het werk.
Soms is less more he.Vrijdag pas. Moet ipv om 08:00u om 06:00u werken, dus dan schuift de wekker op naar 02:45. Ben ook nooit thuis voor +-19:00u vandaag, dus wil per se mijn laatste leg day knallen voor het werk.
Sliep rond 19:30. Dus heb gewoon 7u geslapen. De enige reden waarom die werkdag zo lang is omdat er 3-4u rijden op en neer naar Amsterdam tussen zit. Heb dit altijd zo gedaan.... Op de bouw en op de vrachtwagen. Heb niet zo'n moeite met om 02:30 uit bed gaan en rond 19:00u te bed als ik een paar dagen ervoor begin met m'n ritme die kant in te verschuiven.

Werk opbellen en zeggen dat jij hier niets aan kan doen. En lekker in het zonnetje gaat zitten jonko roken😏Dagje thuiswerken om procedures etc te schrijven, zijn ze bij de buren tegels aan het verwijderen met een hakhamer.
En morgen ziek melden omdat je slecht hebt geslapen doordat jee verbrand was, lekker lang weekend.Werk opbellen en zeggen dat jij hier niets aan kan doen. En lekker in het zonnetje gaat zitten jonko roken😏
Nooit geweten dat jij een klein mollig Moluks mannetje wasMet de hakhamer tegels aan het verwijderen om zo nieuwe vloer te leggen. Zit hier een of andere chagrijnige kale ginger met z'n gestolen hormonen allemaal moeilijk te kijken. Tsja, moet toch gewerkt worden hè?
Hij heeft wel een mooie baard though.

Werk opbellen en zeggen dat jij hier niets aan kan doen. En lekker in het zonnetje gaat zitten jonko roken😏
Prima ideetjes heren, dank. Die jonko klinkt overigens wel erg lekker en gaat mogelijk ook gewoon gebeurenEn morgen ziek melden omdat je slecht hebt geslapen doordat jee verbrand was, lekker lang weekend.

Ewa overmacht bro, kan gebeuren.Ik bel mijn werk ook even op om te zeggen dat ik mijn autosleutels nergens kan vinden en dus niet op het werk kom vanavond.
Misschien kan je een kaartje kopen voor de bus of trein😉!Ik bel mijn werk ook even op om te zeggen dat ik mijn autosleutels nergens kan vinden en dus niet op het werk kom vanavond.
Ik hoef gelukkig alleen maar flink te hoesten.Ik bel mijn werk ook even op om te zeggen dat ik mijn autosleutels nergens kan vinden en dus niet op het werk kom vanavond.
Inderdaad! Ik heb er niet voor gekozen mijn sleutel kwijt te raken. Sterker nog ben er altijd heel zuinig op. Vaak in het weekend ruik ik er even aan elke 20min 😆
Wss weet je het merk en type niet van je auto en kun je geen sleutel laten maken, dus komende weken niet werken dan😁Inderdaad! Ik heb er niet voor gekozen mijn sleutel kwijt te raken. Sterker nog ben er altijd heel zuinig op. Vaak in het weekend ruik ik er even aan elke 20min 😆
Dat is de grap jonge mong**lHij heeft niet eens een rijbewijs, laat staan een auto.