Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.441
Sligro of Makro is ook een goede, als je bij de KVK staat ingeschreven of iemand kent. Maar toko’s en zaken als Amazing Oriental hebben altijd genoeg voorraad en zijn uiteraard ook toegankelijk voor consumenten.
Ja, maar daar betaal je het dubbele t.o.v. de link die ik stuurde.

Koop basmati (of nog beter golden sellah basmati rice) van een Pakistaanse of Afghaanse importeur.

• #137.443
Sligro of Makro is ook een goede, als je bij de KVK staat ingeschreven of iemand kent. Maar toko’s en zaken als Amazing Oriental hebben altijd genoeg voorraad en zijn uiteraard ook toegankelijk voor consumenten.
Heb daar wel pasjes van ja, ik sla 'm ff op. Dank. Maar ga eerst naar de toko, anders ben ik bang dat in billenkoek krijg van @azerate

Ja, maar daar betaal je het dubbele t.o.v. de link die ik stuurde.

Koop basmati (of nog beter golden sellah basmati rice) van een Pakistaanse of Afghaanse importeur.
Wat kost rijst nou joh, €1,50/kg ofzo

• #137.451
Watmijn dag heeft verpest: keihard omver gelopen door een mega hond (alles is mega als je 1.58 bent) waardoor ik op mn heup viel en daarna met mn kop op de stoep knalde. Neem dan geen grote hond als je hem niet kan houden 😑

• #137.452
Watmijn dag heeft verpest: keihard omver gelopen door een mega hond (alles is mega als je 1.58 bent) waardoor ik op mn heup viel en daarna met mn kop op de stoep knalde. Neem dan geen grote hond als je hem niet kan houden 😑
@Steks is toch groter? :trollface:

O mega hond geen vieze hond 😌

• #137.459
Screenshot_20220620-200712_WhatsApp.jpg

Terug
Naar boven