- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
het is een gerundivum
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is een gerundivum
Ik lust wel 2kg in mijn eentje en jij hebt wat goed te maken: win-win!Kwilde vandaag en morgen zeebaars eten en zeg dat de sligro een aanbieding heeft. 1kg zeebaarsfilet voor €20. Niet echt heel goedkoop meer want vis is inmiddels een stuk duurder, maar mooie flinke filets van 250 gram. M'n pa en opa uitgenodigd voor morgen, 6 stukken gehaald, €30.
Loop ik daarna in de amazing oriental. ACTIE - Zeebaars, heel (ongefileerd), 2kg voor €17
Fuaaaa
Ik had het laatst toch al goed met je gemaakt, oud sletje van me.Ik lust wel 2kg in mijn eentje en jij hebt wat goed te maken: win-win!
En ik drink alleen goede wijn (in grote hoeveelheden).Ik had het laatst toch al goed met je gemaakt, oud sletje van me.
Waar moet je allemaal heen dan?![]()
Betaal nu 210€ pm wegenbelasting dus vanaf 2030 als je 30k km pj rijd dan ruim 500€ pm.
🤡
Naar al die dbb meetings die altijd 302392km van helmond vandaan georganiseerd worden….
Ja, Helmond ligt ook echt minimaal 50 km af van alle plaatsen waar je zou willen zijn.Naar al die dbb meetings die altijd 302392km van helmond vandaan georganiseerd worden….
Nee, het is de bedoeling om mensen slecht te laten rijden, maar dat lijkt me niet zo moeilijk.![]()
Betaal nu 210€ pm wegenbelasting dus vanaf 2030 als je 30k km pj rijd dan ruim 500€ pm.
🤡
Hoeveel zeebaars(filet) houd je ongeveer over aan 2 kg?Kwilde vandaag en morgen zeebaars eten en zeg dat de sligro een aanbieding heeft. 1kg zeebaarsfilet voor €20. Niet echt heel goedkoop meer want vis is inmiddels een stuk duurder, maar mooie flinke filets van 250 gram. M'n pa en opa uitgenodigd voor morgen, 6 stukken gehaald, €30.
Loop ik daarna in de amazing oriental. ACTIE - Zeebaars, heel (ongefileerd), 2kg voor €17
Fuaaaa
Legenda en agenda zijn meervoud, dus dingen die gelezen of gedaan moeten worden.legenda betekent dat je het moet lezen (net zoiets als agenda, dat moet je doen)
Wat doe ik nou weer fout, -nda is gerundivum ("moetende worden") van agere en legere.Legenda en agenda zijn meervoud, dus dingen die gelezen of gedaan moeten worden.
Wel jammer dat iemand die de Romeinen nog heeft meegemaakt deze fout maakt.
Dat het meervoud is, anders was het wel legendum of agendum.Wat doe ik nou weer fout, -nda is gerundivum ("moetende worden") van agere en legere.
Beide zijn enkelvoud in de Nederlandse taal. Legenda's en agenda's zijn de meervoudsvormen.Legenda en agenda zijn meervoud, dus dingen die gelezen of gedaan moeten worden.
Wel jammer dat iemand die de Romeinen nog heeft meegemaakt deze fout maakt.
Het gaat om zijn vertaling van legenda en agenda uit het Latijn, niet om het Nederlands.Beide zijn enkelvoud in de Nederlandse taal. Legenda's en agenda's zijn de meervoudsvormen.
Jij durft.
Of je stelt je gewoon niet zo aan met je cringe gejank lol. Die paar borrels gaan echt geen verschil maken voor je twink fysiek.Gister met de afstudeerklas een paar borrels gehad (jonge jenever) maximaal effect met minimale calorieschade.
Nu zit ik met pijn in het dak (hoofd) en realiseer ik mij nu weer waarom ik ook alweer gestopt was met drinken lol.
Gedachte hashtagwolk
#Balen als een stekker
#Schuld gevoel richting het dieet
#Autisme
#Balen
#Hoort dit bij een normaal sociaal leven?
#Ik besefte mij 4 maanden geleden dat dit mij niet meer zinde, maar het toch doen (Omdat ik dacht dat het misschien wel weer leuk was)?
#Niet dus en nu nog harder balen omdat ik ook nog eens 100 euro heb verprutst en hier ook sups van had kunnen kopen.
#Nog harder balen nu ik het door mij hierboven benoemde feitje realiseer
#Back 2 Monk modus
#Slecht blijven voelen