Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.682
Kwilde vandaag en morgen zeebaars eten en zag dat de sligro een aanbieding heeft. 1kg zeebaarsfilet voor €20. Niet echt heel goedkoop meer want vis is inmiddels een stuk duurder, maar mooie flinke filets van 250 gram. M'n pa en opa uitgenodigd voor morgen, 6 stukken gehaald, €30.

Loop ik daarna in de amazing oriental. ACTIE - Zeebaars, heel (ongefileerd), 2kg voor €17

Fuaaaa

Laatst bewerkt:
  • #137.683
Kwilde vandaag en morgen zeebaars eten en zeg dat de sligro een aanbieding heeft. 1kg zeebaarsfilet voor €20. Niet echt heel goedkoop meer want vis is inmiddels een stuk duurder, maar mooie flinke filets van 250 gram. M'n pa en opa uitgenodigd voor morgen, 6 stukken gehaald, €30.

Loop ik daarna in de amazing oriental. ACTIE - Zeebaars, heel (ongefileerd), 2kg voor €17

Fuaaaa
Ik lust wel 2kg in mijn eentje en jij hebt wat goed te maken: win-win!

• #137.686
1F07E087-350C-4A4A-A4B4-A322E4DDF336.jpeg

Betaal nu 210€ pm wegenbelasting dus vanaf 2030 als je 30k km pj rijd dan ruim 500€ pm.

🤡

• #137.690
  • #137.691
Kwilde vandaag en morgen zeebaars eten en zeg dat de sligro een aanbieding heeft. 1kg zeebaarsfilet voor €20. Niet echt heel goedkoop meer want vis is inmiddels een stuk duurder, maar mooie flinke filets van 250 gram. M'n pa en opa uitgenodigd voor morgen, 6 stukken gehaald, €30.

Fuaaaa
Hoeveel zeebaars(filet) houd je ongeveer over aan 2 kg?

• #137.692
  • #137.693
Legenda en agenda zijn meervoud, dus dingen die gelezen of gedaan moeten worden.

Wel jammer dat iemand die de Romeinen nog heeft meegemaakt deze fout maakt.
Wat doe ik nou weer fout, -nda is gerundivum ("moetende worden") van agere en legere.

• #137.695
Legenda en agenda zijn meervoud, dus dingen die gelezen of gedaan moeten worden.

Wel jammer dat iemand die de Romeinen nog heeft meegemaakt deze fout maakt.
Beide zijn enkelvoud in de Nederlandse taal. Legenda's en agenda's zijn de meervoudsvormen.

Latijn oefenen doe je maar op het FvD-forum.

Ik ben een pauper die geen gymnasium heeft gedaan, dus ik voel me inferieur.

• #137.696
Beide zijn enkelvoud in de Nederlandse taal. Legenda's en agenda's zijn de meervoudsvormen.
Het gaat om zijn vertaling van legenda en agenda uit het Latijn, niet om het Nederlands.

Als liefhebber van de Klassieke Talen verpest dit mijn dag.

Laatst bewerkt:
  • #137.697
Al dat Latijns verpestte mijn dag.
Maar goed, nieuwe dag nieuwe kansen.

Carpe Diem.

• #137.698
Gister met de afstudeerklas een paar borrels gehad (jonge jenever) maximaal effect met minimale calorieschade.
Nu zit ik met pijn in het dak (hoofd) en realiseer ik mij nu weer waarom ik ook alweer gestopt was met drinken lol.

Gedachte hashtagwolk

Laatst bewerkt:
  • #137.700
Gister met de afstudeerklas een paar borrels gehad (jonge jenever) maximaal effect met minimale calorieschade.
Nu zit ik met pijn in het dak (hoofd) en realiseer ik mij nu weer waarom ik ook alweer gestopt was met drinken lol.

Gedachte hashtagwolk
#Balen als een stekker
#Schuld gevoel richting het dieet
#Autisme
#Balen
#Hoort dit bij een normaal sociaal leven?
#Ik besefte mij 4 maanden geleden dat dit mij niet meer zinde, maar het toch doen (Omdat ik dacht dat het misschien wel weer leuk was)?
#Niet dus en nu nog harder balen omdat ik ook nog eens 100 euro heb verprutst en hier ook sups van had kunnen kopen.
#Nog harder balen nu ik het door mij hierboven benoemde feitje realiseer
#Back 2 Monk modus
#Slecht blijven voelen
Of je stelt je gewoon niet zo aan met je cringe gejank lol. Die paar borrels gaan echt geen verschil maken voor je twink fysiek.

Ik snap overigens niet waar die meme vandaan komt dat wanneer je een paar glazen alcohol nuttigt je ineens als je gains verliest. Studies wijzen hele andere dingen uit.

Terug
Naar boven