Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.701
Gister met de afstudeerklas een paar borrels gehad (jonge jenever) maximaal effect met minimale calorieschade.
Nu zit ik met pijn in het dak (hoofd) en realiseer ik mij nu weer waarom ik ook alweer gestopt was met drinken lol.

Gedachte hashtagwolk
#Balen als een stekker
#Schuld gevoel richting het dieet
#Autisme
#Balen
#Hoort dit bij een normaal sociaal leven?
#Ik besefte mij 4 maanden geleden dat dit mij niet meer zinde, maar het toch doen (Omdat ik dacht dat het misschien wel weer leuk was)?
#Niet dus en nu nog harder balen omdat ik ook nog eens 100 euro heb verprutst en hier ook sups van had kunnen kopen.
#Nog harder balen nu ik het door mij hierboven benoemde feitje realiseer
#Back 2 Monk modus
#Slecht blijven voelen
Hoe vaker je dat in gedachten herhaalt, hoe sterker je erin gaat geloven. Daar is een term voor, maar ben het woord even kwijt. 😬

Wat mij altijd helpt, is gewoon afleiding zoeken en wat gaan doen. Vooral van die vervelende to do dingen geven mij dan weer en beter gevoel. Maar denk dst zelfs Netflixen beter is dan in je negatieve gedachten blijven hangen

• #137.702
Of je stelt je gewoon niet zo aan met je cringe gejank lol. Die paar borrels gaan echt geen verschil maken voor je twink fysiek.

Ik snap overigens niet waar die meme vandaan komt dat wanneer je een paar glazen alcohol nuttigt je ineens als je gains verliest. Studies wijzen hele andere dingen uit.

Hoe vaker je dat in gedachten herhaalt, hoe sterker je erin gaat geloven. Daar is een term voor, maar ben het woord even kwijt. 😬

Wat mij altijd helpt, is gewoon afleiding zoeken en wat gaan doen. Vooral van die vervelende to do dingen geven mij dan weer en beter gevoel. Maar denk dst zelfs Netflixen beter is dan in je negatieve gedachten blijven hangen

Hahaha, ik loop maar te trollen hoor maar ik baal wel oprecht deels.

• #137.703
Vooral van die vervelende to do dingen geven mij dan weer en beter gevoel.
What? Dus als jij je kut voelt, doe jij kut dingen om jezelf weer beter te laten voelen? Als je je fuckdup voelt heb je meestal niet eens de motivatie om iets te doen. Laat staan om de dingen te doen die je helemaal niet wilt doen.

• #137.704
What? Dus als jij je kut voelt, doe jij kut dingen om jezelf weer beter te laten voelen? Als je je fuckdup voelt heb je meestal niet eens de motivatie om iets te doen. Laat staan om de dingen te doen die je helemaal niet wilt doen.
Ik schop liever mijzelf onder mijn kont, dan dat ik ghb ga tanken en verdrink in zelfmedelijden ja.

• #137.705
Ik schop liever mijzelf onder mijn kont, dan dat ik ghb ga tanken en verdrink in zelfmedelijden ja.
Dat komt ook omdat je daarna op een leenscooter moet stappen om vervolgens tegen een paal te rijden in de hoop daarmee jezelf van te kant te maken. Anders ben je niet genoeg zelfmedelijden. Als je het doet, moet je het goed doen.

• #137.706
Dat komt ook omdat je daarna op een leenscooter moet stappen om vervolgens tegen een paal te rijden in de hoop daarmee jezelf van te kant te maken. Anders ben je niet genoeg zelfmedelijden. Als je het doet, moet je het goed doen.
Hahahahahaha held. Zelfspot heb je gelukkig wel :roflol:

• #137.708
Is dat niet een algemeen probleem? Kut voelen > zoeken naar de snelste manier voor een dopamine boost > spijt krijgen > repeat?

• #137.709
  • #137.711
  • #137.712
Velg krom.

Iemand ervaring met velg richten en of dat een goede oplossing is? Zo ja, misschien ook een adresje? :p

• #137.717
  • #137.718
En jij wist ook uit je hoofd dat het hier om een gerundivum ging?
Uit het hoofd weet ik wat het is, van welke werkwoorden het komt, hoe je het moet vertalen en dus ook dat het meervoud is.

Het enige wat ik niet paraat had is de term en dat heeft dan wel weer mijn dag verpest, want daar zit om het makkelijk te maken ook een "nd" in. Ik had je nog wel kunnen vertellen dat het geen conjunctivus, ablativus absolutus of aoristus is.

Ik ben een liefhebber, geen deskundoloog!

de laatste is Grieks, dat weet ik

• #137.719
Ja man, eerder kwam GBL nog makkelijk uit Polen. Maar dat is ook aan banden gelegd daar.
Voor alle aan GHB gelieerde chemicaliën gelden sinds een jaar (in Europa) strengere regels wat betreft productie en opslag. Vroeger kon men daar redelijke hoeveelheden ongemerkt van wegsluizen.

Laatst bewerkt:
  • #137.720
Voor alle aan GHB gelieerde chemicaliën gelden sinds een jaar (in Europa) strengere regels wat betreft productie en opslag. Vroeger kon men daar redelijke hoeveelheden ongemerkt van wegsluizen.
Vroeger kocht je GBL gewoon online voor 70 euro, ging je naar de apotheek voor food-grade NaOH voor 30 euro, en na een uurtje koken had je een jaarvoorraad afhankelijk van je gebruik.

Nu hoor ik vrijwel niks meer erover en zitten we met het achterlijke needling-gebeuren.

Terug
Naar boven