AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.721
Uit het hoofd weet ik wat het is, van welke werkwoorden het komt, hoe je het moet vertalen en dus ook dat het meervoud is.

Het enige wat ik niet paraat had is de term en dat heeft dan wel weer mijn dag verpest, want daar zit om het makkelijk te maken ook een "nd" in. Ik had je nog wel kunnen vertellen dat het geen conjunctivus, ablativus absolutus of aoristus is.

Ik ben een liefhebber, geen deskundoloog!

de laatste is Grieks, dat weet ik
Op school vroeg de leraar oude talen altijd aan mij welke vorm we lazen en mijn antwoord was meestal gerundivium.

• #137.722
Op school vroeg de leraar oude talen altijd aan mij welke vorm we lazen en mijn antwoord was meestal gerundivium.
Meestal fout? :D

Als we in de bovenbouw elkaar moesten controleren en iemand dan een zin letterlijk vertaalde dan wilde ik, als ik leraartje moest spelen, wel even doorvragen of ze na laten zien wat de constructie was ze nu ook even de zin wilde vertalen. Hartstikke leuk als je laat merken dat het een conjunctivus is, maar als je dat niet in context vertaalt heeft het uiteindelijk weinig zin. Was altijd heel confronterend voor de mensen die hoge cijfers haalden, hun huiswerk deden en wisten hoe de constructie heetten: konden ze niet.

Toch was ik enorm populair, zeker top 10 (in een klas van 8).

Laatst bewerkt:
  • #137.723
Nieuwe telefoons op het werk, iPhone's :barf:. Terug naar de middeleeuwen lijkt het wel.

Android master race

1656722824296.png

• #137.725
Ja man, eerder kwam GBL nog makkelijk uit Polen. Maar dat is ook aan banden gelegd daar.
TFW wanneer je zelf wordt geghost door je dealer. FUCKIN POPO. Letterlijk, alle plezier wordt ons ontnomen. Eerst pakken ze onze roids af en nu de GHB.

Op deze manier worden serial killers gemaakt. Kwestie van tijd voordat iemand gaat flippen.
1656753329257.png

Voor alle aan GHB gelieerde chemicaliën gelden sinds een jaar (in Europa) strengere regels wat betreft productie en opslag. Vroeger kon men daar redelijke hoeveelheden ongemerkt van wegsluizen.
Waarom kun jij geen GHB fixen dan. Jij bent toch die fucking nerd die in een lab werkt. Jij kan onze GHB Heisenberg worden.

• #137.726
Waarom kun jij geen GHB fixen dan. Jij bent toch die fucking nerd die in een lab werkt. Jij kan onze GHB Heisenberg worden.
Zo moeilijk is dat niet nee, voor eigen gebruik en voor een paar vrienden is dat nog prima te doen. Als je er echt goed geld mee wilde verdienen kon dat voor de aangescherpte regels ook nog best makkelijk, maar daar zitten dan wel flinke risico’s aan vast dan niet vanuit de werkgever of justitie.

• #137.727
Zo moeilijk is dat niet nee, voor eigen gebruik en voor een paar vrienden is dat nog prima te doen. Als je er echt goed geld mee wilde verdienen kon dat voor de aangescherpte regels ook nog best makkelijk, maar daar zitten dan wel flinke risico’s aan vast dan niet vanuit de werkgever of justitie.
Was een tijdje geleden nog bij een oude bekende van me, terwijl ik z'n pc repareerde stond ie zelf 10L GHB te koken op het fornuis. Die shit zie je hier in de omgeving (Eindhoven) echt overal.

• #137.728
Inb4
Walter_White_S5B.png

• #137.729
Vroeger kocht je GBL gewoon online voor 70 euro, ging je naar de apotheek voor food-grade NaOH voor 30 euro, en na een uurtje koken had je een jaarvoorraad afhankelijk van je gebruik.

Nu hoor ik vrijwel niks meer erover en zitten we met het achterlijke needling-gebeuren.
Vroegah, toen snelgbl.nl nog bestond

• #137.730
Life's a risk carnal.

Ik zie goede photoshop mogelijkheden. Maar helaas wordt zelf hier alle plezier ons ontnomen. Schijnbaar mag je geen foto posten die iemand anders hier al heeft gepost? Logica is net als de haarlijn van @dreamy1 ver te zoeken hier. Ik ben benieuwd welke Einstein mod die rule heeft bedacht.

• #137.731
Life's a risk carnal.

Ik zie goede photoshop mogelijkheden. Maar helaas wordt zelf hier alle plezier ons ontnomen. Schijnbaar mag je geen foto posten die iemand anders hier al heeft gepost? Logica is net als de haarlijn van @dreamy1 ver te zoeken hier. Ik ben benieuwd welke Einstein mod die rule heeft bedacht.
Steks heeft wel een foto gepost plus hij kan tegen een geintje.

• #137.732
Life's a risk carnal.

For once, be my guest.

• #137.734
Meestal fout? :D

Als we in de bovenbouw elkaar moesten controleren en iemand dan een zin letterlijk vertaalde dan wilde ik, als ik leraartje moest spelen, wel even doorvragen of ze na laten zien wat de constructie was ze nu ook even de zin wilde vertalen. Hartstikke leuk als je laat merken dat het een conjunctivus is, maar als je dat niet in context vertaalt heeft het uiteindelijk weinig zin. Was altijd heel confronterend voor de mensen die hoge cijfers haalden, hun huiswerk deden en wisten hoe de constructie heetten: konden ze niet.

Toch was ik enorm populair, zeker top 10 (in een klas van 8).
Gerundivium is altijd fout, maar de docent hoorde er toch altijd het goede antwoord in.

Ook meegemaakt dat de leraar Nederlands er bij het mondelinge eindexamen achter kwam dat ik geen enkel boek gelezen had. Tot mijn verbazing pakte hij toen een gedicht, dat we toen samen hebben geanalyseerd.

Mooie tijd, helaas bijna een halve eeuw geleden...

• #137.740
Steks heeft wel een foto gepost plus hij kan tegen een geintje.
De laatste keer dat ik een foto van hem plaatste kreeg ik weer een strafpunt. Nog even en ik beland met mijn kleine vriend Kamel in the hole.

De muur achter jou is nog minder plat dan smerige ass. Ik heb medelijden met je vrouw.

Het wordt hoog tijd dat de ze de onderstaande emoticon toevoegen aan die like reacties. Die shit is de laatste tijd zo vaak toe te passen dat ze er niet meer onderuit kunnen.

1656758943858.png

Terug
Naar boven