ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Schilder en stukadoor komen al zwartDie btw kan er wel vanaf als je geen factuur hoeft en die mens vertrouwd op zijn kwaliteiten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schilder en stukadoor komen al zwartDie btw kan er wel vanaf als je geen factuur hoeft en die mens vertrouwd op zijn kwaliteiten.
Wat racistisch weer
Schijnt dat @Gremlin zo racistisch is dat ze weigert zwart te betalen 😌
Het liefst betaal ik gewoon niet 🤷🏼♀️
In natura

Geen speld tussen te krijgen🤙
Wat in Godsnaam is inductie stroom nu weer? Heb je een kookplaat erbij gekregen ofzo?Stopcontacten leidingen in de muur frezen. Inductie stroom enzo en nog wat.
Ellende.
Zit nu bijna op 5k extra kosten.
Gaat wel mooi worden maar god***domme watn geld
Nee ik ga van gas naar bbq koken johWat in Godsnaam is inductie stroom nu weer? Heb je een kookplaat erbij gekregen ofzo?
waarschijnlijk voor een inductie kookplaat lijkt me?Wat in Godsnaam is inductie stroom nu weer? Heb je een kookplaat erbij gekregen ofzo?

Een kookplaat die de hypothetico-deductieve methode volgt. De machines beginnen de overhand te krijgen.waarschijnlijk voor een inductie kookplaat lijkt me?![]()
Dat is gewoon stroom, en dan is de kookplaat een inductie kookplaatwaarschijnlijk voor een inductie kookplaat lijkt me?![]()

Veelal moet je van 1- naar 2- of 3-fase, zijn andere zekeringen, stopcontacten enz.Dat is gewoon stroom, en dan is de kookplaat een inductie kookplaat![]()
3-fase kennen we hier in België nog wel, 2-fase echt nooit gezien, maar pak dat het 2 of 3 fasen heeft, is 400v spanning tussen de fasen, wat heeft dit met inductie te maken?Veelal moet je van 1- naar 2- of 3-fase, zijn andere zekeringen, stopcontacten enz.
Geen idee waarom ik nu iets technisch aan het uitleggen ben.

Dat een beetje inductiefornuis, zeker met oven(s) niet op 220V werkt.3-fase kennen we hier in België nog wel, 2-fase echt nooit gezien, maar pak dat het 2 of 3 fasen heeft, is 400v spanning tussen de fasen, wat heeft dit met inductie te maken?![]()
Oh jawel hoor, werkt meestal op 1fase (220) 2fase (390-400) is meestal industrieelDat een beetje inductiefornuis, zeker met oven(s) niet op 220V werkt.
(Gs nou niet doorvragen, ik weet hier weinig van)
De 2 bovenste inductiefornuizen van coolblue:Oh jawel hoor, werkt meestal op 1fase (220) 2fase (390-400) is meestal industrieel
Ergens een onderlinge connectie of familie van masmeijer oid? shady. Helemaal omdat de argumentatie stil word gehouden400kg coke gesmokkeld en dan gratie krijgen, hoeveel zou die hiervoor betaald hebben?
![]()
Frank Masmeijer eerder vrij door gratie van koning Willem-Alexander
Oud-presentator Frank Masmeijer (60) is tot zijn eigen verbazing eerder vrijgekomen uit de gevangenis door een besluit van koning Willem-Alexander. Hij vertelt woensdag in 'De Telegraaf' dat de koning hem gratie heeft verleend, terwijl hij zelf dacht nog minstens anderhalf jaar te moeten zitten.www.rtlboulevard.nl
Gast zwemt in het geld aangezien dit waars niet zijn eerste keer was en mee all in ging met 400kg. Iedereen heeft zijn prijs en waars is er gewoon fors betaald.Ergens een onderlinge connectie of familie van masmeijer oid? shady. Helemaal omdat de argumentatie stil word gehouden