Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.041
Er is hier een gast dacht 70kg bw natty benched 2.5x bw powerlift manier.
Meen te herinneren 70kg en bench 185kg, poste ook een vid dus 100% legit.
Ben begonnen met trainen bij Chris Visser, die had in de jaren 1970 het NL en EU record bankdrukken met 180 of 185kg in de 72,5kg klasse. Ken ook iemand op het motor-forum die bij +-70kg 180kg drukt. De laatste claimt natty te zijn.

Laatst bewerkt:
  • #138.042
Ben begonnen met trainen bij Chris Visser, die had in de jaren 1970 het NL en EU record bankdrukken met 180 of 185kg in de 72,5kg klasse. Ken ook iemand op het motor-forum die bij +-70kg 180kg drukt. De laatste claimt natty te zijn.
Genetische aanleg ,oom Jan van mij was 1.90 amper 83 kg heb die man met twee spoorbielzen op de schouders zien lopen ,gaf geen krimp die man . Zijn jongste zoon tilde bij een lichaams gewicht van 63 kg een glasplaat van pakweg 80 kg boven zijn hoofd zo de terrasoverkapping op ...ik vrees de dag dat die mafkees het sportschool leven ontdekt enorm kracht potentieel voor een mannetje van amper 1,75 .Ben van mening dat het voor een deel geestelijk is .Niet kunnen ligt bij hun naast niet willen op het kerkhof .

• #138.043
Genetische aanleg ,oom Jan van mij was 1.90 amper 83 kg heb die man met twee spoorbielzen op de schouders zien lopen ,gaf geen krimp die man . Zijn jongste zoon tilde bij een lichaams gewicht van 63 kg een glasplaat van pakweg 80 kg boven zijn hoofd zo de terrasoverkapping op ...ik vrees de dag dat die mafkees het sportschool leven ontdekt enorm kracht potentieel voor een mannetje van amper 1,75 .Ben van mening dat het voor een deel geestelijk is .Niet kunnen ligt bij hun naast niet willen op het kerkhof .
Krijg de indruk dat ze vooral goede tiltechniek hebben en hun kracht optimaal gebruiken. Bij verhuizen kan ik zelf bijvoorbeeld niks terwijl dat in de gym anders is. In Afrika ging ik eens een gewichthefwedstrijd aan met de sterkste man uit de regio, maar toen ik in een andere situatie een zak mais van 90kg probeerde op te tillen had ik aanvankelijk meer moeite dan een vrouw van 45kg.

• #138.046
Krijg de indruk dat ze vooral goede tiltechniek hebben en hun kracht optimaal gebruiken. Bij verhuizen kan ik zelf bijvoorbeeld niks terwijl dat in de gym anders is. In Afrika ging ik eens een gewichthefwedstrijd aan met de sterkste man uit de regio, maar toen ik in een andere situatie een zak mais van 90kg probeerde op te tillen had ik aanvankelijk meer moeite dan een vrouw van 45kg.
Wat het ook is , gaaf om te aanschouwen .probeer mijn neef al een tijdje de gym in te krijgen ben namelijk benieuwd wat hij voor mekaar krijgt als hij structureel gaat liften ....wie weet huist er een klein monster in die jonge .Heb hem vaker dingen zien doen die ik niet voor mogelijk hield

• #138.048
Ik mag weer eens tot 3 uur werken hoor ik net.

• #138.050
  • #138.051
.Ben van mening dat het voor een deel geestelijk is .Niet kunnen ligt bij hun naast niet willen op het kerkhof .
Dit, mensen kunnen veel meer als dat ze denken. Wilskracht is een hele sterke kracht.
Wou vroeger een band wisselen van mn crossmotor, achterband.
Ik beetje trekken en duwen maar ding was t*fus stijf(nieuwe band)wou gewoon naar de bandenboer rijden. Mn opa duwde me aan de kant en met een balkje in zn hand , hop hop en bam die band op de velg. Let wel, een nieuwe band met de hand op een velg leggen is echt wel een dingetje. Dat staat me nog altijd bij, hoor em nog roepen, kop in de wind en gaan jochie🤣

Laatst bewerkt:
  • #138.052
Ik heb eindelijk diegene gevonden die elke dag(al jaren) zn blikjes,pakjes peuken etc etc bij ons uit zn autoraam gooit. De buurt beklaagde zich er al over(halve straat ligt vol troep smorgens)en vanochtend heb ik hem op heterdaad betrapt.

Ik ga straks met een volle vuilniszak naar zn huis, of de inhoud in zn tuin beland of niet hangt van zijn antwoord af....
Heb al zn zooi bewaard en die krijgt ie straks mooi terug....
Mooi opgelost btw. Hij was erg vriendelijk maar gewoon niet bewust van zn gedrag, ik vertelde hem dat als je dit doet op je 40e , je jezelf eigenlijk gewoon voor schut zet in deze tijd.
Hij was het eens en vanochtend lag er niks!
Ben eerst naar huis gegaan en gedouched na mn workout, anders sta ik daar nog stijf van de adrenaline en dat is niet bevorderlijk voor een goed gesprek, we hebben handen geschud van man tot man afgesproken dat dit echt niet meer kan. Fingers crossed. Buurtgenoten ook weer tevreden💪

Hij voelde zich wel akelig betrapt🤣 hij was een beetje stil van dat ik alles bij had gehouden van wanneer en hoe laat🤣

• #138.053
Mooi opgelost btw. Hij was erg vriendelijk maar gewoon niet bewust van zn gedrag, ik vertelde hem dat als je dit doet op je 40e , je jezelf eigenlijk gewoon voor schut zet in deze tijd.
Hij was het eens en vanochtend lag er niks!
Ben eerst naar huis gegaan en gedouched na mn workout, anders sta ik daar nog stijf van de adrenaline en dat is niet bevorderlijk voor een goed gesprek, we hebben handen geschud van man tot man afgesproken dat dit echt niet meer kan. Fingers crossed. Buurtgenoten ook weer tevreden💪
Had dan de beelden erbij gedaan.

Dan doe ik het wel ff….

Vanaf 0.25 mike die de buurman “vriendelijk” aanspreekt;

• #138.054
Had dan de beelden erbij gedaan.

Dan doe ik het wel ff….

Vanaf 0.25 mike die de buurman “vriendelijk” aanspreekt;

Die ken ik die is echt prachtig.

Ja ik dacht er wel aan.maar meestal worden mensen niet echt fijner van als ze gefilmd worden. En wil vooral geen ruzie in de buurt en gewoon een probleem oplossen.
Zodoende heb ik er voor gekozen om niet te filmen. Ik wil gewoon rustig in deze buurt wonen en heb er ook een.goede naam en wil geen scene wegzetten . Heb ook 2 kids dus wil niet die rare sceneschoppende vader zijn.

• #138.055
Kzag wel 2 weedplanten in zn achtertuin staan.... ergens moet toch boete betaald worden🤷‍♂️😇

• #138.056

Ja ik dacht er wel aan.maar meestal worden mensen niet echt fijner van als ze gefilmd worden. En wil vooral geen ruzie in de buurt en gewoon een probleem oplossen.
Zodoende heb ik er voor gekozen om niet te filmen. Ik wil gewoon rustig in deze buurt wonen en heb er ook een.goede naam en wil geen scene wegzetten . Heb ook 2 kids dus wil niet die rare sceneschoppende vader zijn.

Die rolling burnout van oud en nieuw waarbij je het blok opblies.

Heb er een goede naam...

• #138.057
Die rolling burnout van oud en nieuw waarbij je het blok opblies.

Heb er een goede naam...
Daarbij stond de hele buurt te kijken en te lachen😇 heb er een goede naam. Help vaak mensen.
Pas nog een oudere buurvrouw geholpen met een oude orgel aan de straat zetten en wat kasten voor de grofvuil dienst. Kreeg nog een bedankkaartje van der(75jaar en alleenstaand)
Deel regelmatig wat zaden uit vanuit mn tuin voor de mensen die erom vragen wat het 1 of ander nou precies is in mn tuin.

Dus ik investeer genoeg en heb meer als genoeg credits hierzo

• #138.058

Volgende keer naar hem toe als het donker is ziet niemand het👍

• #138.059
Dit, mensen kunnen veel meer als dat ze denken. Wilskracht is een hele sterke kracht.
Wou vroeger een band wisselen van mn crossmotor, achterband.
Ik beetje trekken en duwen maar ding was t*fus stijf(nieuwe band)wou gewoon naar de bandenboer rijden. Mn opa duwde me aan de kant en met een balkje in zn hand , hop hop en bam die band op de velg. Let wel, een nieuwe band met de hand op een velg leggen is echt wel een dingetje. Dat staat me nog altijd bij, hoor em nog roepen, kop in de wind en gaan jochie🤣
Dat zijn van die momenten dat ik ook erg slap en onhandig word. Wel eens met 3 man een enduroband erom moeten leggen. In de sportschool moet ik altijd hard lachen om mensen die straps gebruiken, maar functionele kracht ho maar.

• #138.060
Dat zijn van die momenten dat ik ook erg slap en onhandig word. Wel eens met 3 man een enduroband erom moeten leggen. In de sportschool moet ik altijd hard lachen om mensen die straps gebruiken, maar functionele kracht ho maar.
Mijn opa was tuinder, een echte vent uit de klei. Die had brute kracht en kon dat ook echt goed inzetten. Keek altijd heel erg tegen hem op en als ik iets moet doen of moet doorzetten, denk ik nog vaak aan zijn kreten of uitspraken, altijd met een caballero zonder filter in zn mondhoek😍

Terug
Naar boven