Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.061
Leg net die kleine in bed, slaapt, begint er iemand te boren.

Welke mafkees gaat er met deze temperatuur klussen.

• #138.062
  • #138.065
Leg net die kleine in bed, slaapt, begint er iemand te boren.

Welke mafkees gaat er met deze temperatuur klussen.
:wave:

Het was voor verven te warm dus ik ben buiten in de schaduw met de schuurmachine aan de gang gegaan.

Er schijnen ook mensen meer dan 10 uur per dag in een warme keuken te werken, wat een gekkigheid in de wereld.

• #138.067
:wave:

Het was voor verven te warm dus ik ben buiten in de schaduw met de schuurmachine aan de gang gegaan.

Er schijnen ook mensen meer dan 10 uur per dag in een warme keuken te werken, wat een gekkigheid in de wereld.
8 uur in de zon/schaduw liggen aan een meertje is ook behoorlijk gekkenwerk ik ben doodop, het was wel zwaar, je moet het maar kunnen :pctired:
Ligt aan de smog, dat zal het zijn....

• #138.068
Er werken alleen mafkezen in de horeca.
Daarom denk ik soms dat ik dat ook wil.
8 uur in de zon/schaduw liggen aan een meertje is ook behoorlijk gekkenwerk ik ben doodop, het was wel zwaar, je moet het maar kunnen :pctired:
Ligt aan de smog, dat zal het zijn....
Als het bij zo'n meertje heel erg druk is dan snap ik het wel. Mensen om me heen is heerlijk, kinderen enorm leuk, maar niet teveel tegelijk op een plek.

• #138.069
27°C...
Prepare Season 7 GIF by Game of Thrones

• #138.070
Ik krijg vandaag een hele hoop zaken binnen die gestempeld zijn op 5-6 juli, met onder andere zaken die binnen de 10 dagen moesten betaald/geactiveerd zijn. Wtf Belgische post. Ik vond al raar dat ik 2 weken geen post had maar dit gaat er echt over.

Edit: Gebeld naar post, enorme tekorten qua personeel dus geen dienstverlening. Leuk. Dus als er iemand geïnteresseerd is.

1658307841967.png

Laatst bewerkt:
  • #138.071
Ik krijg vandaag een hele hoop zaken binnen die gestempeld zijn op 5-6 juli, met onder andere zaken die binnen de 10 dagen moesten betaald/geactiveerd zijn. Wtf Belgische post. Ik vond al raar dat ik 2 weken geen post had maar dit gaat er echt over.

Edit: Gebeld naar post, enorme tekorten qua personeel dus geen dienstverlening. Leuk. Dus als er iemand geïnteresseerd is.

1658307841967.png
Sint-Niklaas? Als de licht-getinte inwoners daar eindelijk eens gebruik zouden maken van hun gestolen fiets, zijn er postbodes teveel.

• #138.072
  • #138.073
  • #138.076
meeuws log is dicht :-(

Moet ik nu m'n dagelijkse entertainment gaan halen uit 't tinder topic?

Terug
Naar boven