apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg net die kleine in bed, slaapt, begint er iemand te boren.
Welke mafkees gaat er met deze temperatuur klussen.
Ik zie een verband.Ik zie net dat Klusmier weer is vrijgelaten in de samenleving. Toch wel mooi dat dat kan in ons warme kikkerlandje.
Hmm. Jij bent de enige hier die mijn adres weet Galen.. hoeveel heeft ie je betaald?
Hij dreigde me te bijten als ik je adres niet gaf, sorry.Hmm. Jij bent de enige hier die mijn adres weet Galen.. hoeveel heeft ie je betaald?
Leg net die kleine in bed, slaapt, begint er iemand te boren.
Welke mafkees gaat er met deze temperatuur klussen.

Er werken alleen mafkezen in de horeca.Er schijnen ook mensen meer dan 10 uur per dag in een warme keuken te werken, wat een gekkigheid in de wereld.
8 uur in de zon/schaduw liggen aan een meertje is ook behoorlijk gekkenwerk ik ben doodop, het was wel zwaar, je moet het maar kunnen
Het was voor verven te warm dus ik ben buiten in de schaduw met de schuurmachine aan de gang gegaan.
Er schijnen ook mensen meer dan 10 uur per dag in een warme keuken te werken, wat een gekkigheid in de wereld.

Daarom denk ik soms dat ik dat ook wil.
Als het bij zo'n meertje heel erg druk is dan snap ik het wel. Mensen om me heen is heerlijk, kinderen enorm leuk, maar niet teveel tegelijk op een plek.8 uur in de zon/schaduw liggen aan een meertje is ook behoorlijk gekkenwerk ik ben doodop, het was wel zwaar, je moet het maar kunnen
Ligt aan de smog, dat zal het zijn....
Sint-Niklaas? Als de licht-getinte inwoners daar eindelijk eens gebruik zouden maken van hun gestolen fiets, zijn er postbodes teveel.Ik krijg vandaag een hele hoop zaken binnen die gestempeld zijn op 5-6 juli, met onder andere zaken die binnen de 10 dagen moesten betaald/geactiveerd zijn. Wtf Belgische post. Ik vond al raar dat ik 2 weken geen post had maar dit gaat er echt over.
Edit: Gebeld naar post, enorme tekorten qua personeel dus geen dienstverlening. Leuk. Dus als er iemand geïnteresseerd is.
![]()
Klopt, ben net zo moe, als na twee dagen werken.8 uur in de zon/schaduw liggen aan een meertje is ook behoorlijk gekkenwerk ik ben doodop, het was wel zwaar, je moet het maar kunnen
Ligt aan de smog, dat zal het zijn....
Ewah is niet jouw fiets, sahbi... Is van Stinkende Mo om de hoek...Sint-Niklaas? Als de licht-getinte inwoners daar eindelijk eens gebruik zouden maken van hun gestolen fiets, zijn er postbodes teveel.
Dit is wel een mooi voorbeeld van een pleonasmeEwah is niet jouw fiets, sahbi... Is van Stinkende Mo om de hoek...
Oja stukadoor 1150€Elektricien plus leidingen in de muur frezen + 2e groep enzo![]()
Ben geen kamper hoef geen gouden leidingen god***domme
Wat gaat ie allemaal doen dan?Elektricien plus leidingen in de muur frezen + 2e groep enzo![]()
Die btw kan er wel vanaf als je geen factuur hoeft en die mens vertrouwd op zijn kwaliteiten.Elektricien plus leidingen in de muur frezen + 2e groep enzo![]()
Stopcontacten leidingen in de muur frezen. Inductie stroom enzo en nog wat.