- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Ben ik bekend mee,al gedraag ik mij als jij met punten gooit .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik bekend mee,al gedraag ik mij als jij met punten gooit .
Wedstrijdje ervan maken. Wie het langste offline kan blijven of iig niet posten.
Thuis detoxen heeft wel meer kans van slagen op lang termijn en al zijn ze er niet de hele dag er is wel dagelijks begeleiding mogelijk. En met hulp hiervan leer je ook je verslaving thuis te weerstaan, dat leer je klinisch niet.en als een verslaafde een schema mee naar huis krijgt, wat denk je wat daarmee gebeurt op een zwak moment? Begeleiding gaat niet mee naar je huis.
Dan kun je beter intern afkicken. Door dat halfbakken beleid zitten zeer veel mensen met een jarenlange verslaving en dan heeft cold turkey meer kans als dat halfbakken beleid.
Dat ging onder ons blijven...Heb eens iemand met een alcoholverslaving van een flesje handontsmetting zien drinken
Niet goed :$
Blij dat je nog onder ons bent

Ze hebben al amper tijd voor het normale werk🤣 Jij krijgt echt niet de tijd en aandacht die je nodig hebt.zijn ze er niet de hele dag er is wel dagelijks begeleiding mogelijk.
Volgens mij is het enkel bij ghb en alcohol gevaarlijk en bij opioïden gewoon om het draaglijker te maken maar daar ben ik niet 100% zeker van.Afbouwen gaat voor de meeste verslaafden niet werken, niet als ze het zelf moeten doen. Begeleid en opgesloten met controle waarschijnlijk wel. Cold turkey is de beste aanpak maar ik snap dat dit bij sommige verslavingen niet kan. (Gevaarlijk)
Dacht benzos ook.Volgens mij is het enkel bij ghb en alcohol gevaarlijk en bij opioïden gewoon om het draaglijker te maken maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Ghb en alcohol sowieso de rest weet ik niet. Opiaten is iig ook niet prettig als je het leest iig. Had nog een edit op m'n post hierboven.Volgens mij is het enkel bij ghb en alcohol gevaarlijk en bij opioïden gewoon om het draaglijker te maken maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Bwa heb nooit af hoeven bouwen, ja in het begin na de detox, maar dat was puur om het draaglijk te houden.
Deel die mening volkomen met je. Liever even face first door de ellende heen dan het weken lang op laten bouwen. Dat verslaafde stemmetje in je hoofd is namelijk in het voordeel... Aangezien die fucker precies weet wat ie je wijs moet maken waar je gevoelig voor bent, om je overtuigen weer te gebruiken.Je houdt jezelf met afbouwen letterlijk en figuurlijk aan een 'lijntje' beter jezelf meteen crap voelen, dan telkens iets nemen wat je toch niet het gevoel gaat geven wat je zoekt.
Jep. Het stoppen met drugs heeft me ook 95% van m'n sociale contacten gekost.
Jup. Know that feel. Elke keer als we gingen chillen kwamen er pakkies op tafel. Elke fucking keer. Weekend, doordeweeks, smiddags. Was er helemaal klaar mee. Uiteindelijk maar besloten afstand te doen van deze mensen.Jep. Het stoppen met drugs heeft me ook 95% van m'n sociale contacten gekost.
Precies... Je kunt bedenken dat je sterker bent dan dat. Totdat je 14 flessen bier gedronken hebt en de punten opeens op tafel komen.Jup. Know that feel. Elke keer als we gingen chillen kwamen er pakkies op tafel. Elke fucking keer. Weekend, doordeweeks, smiddags. Was er helemaal klaar mee. Uiteindelijk maar besloten afstand te doen van deze mensen.
Bwa ben na mn laatste opname tijdelijk bij mijn oude pepleverancier ingetrokken omdat mn natraject niet door kon gaan. Dus ben meteen weer gaan dealen maar nooit meer gepakt.
99.9%Jep. Het stoppen met drugs heeft me ook 95% van m'n sociale contacten gekost.
Haha ik heb 2 geheel onthouders overgehouden omdat ze beide competitief zwarte band vechtsporten beoefenen. Train regelmatig met die 2.