XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.281
  • #138.282
Och je moest is weten hoe makkelijk ze zijn. Vooral die verslavingsartsen. Heb zoveel voorbeelden. De arts krijgt ook betaald per uitgeschreven recept he, gaat niet alleen maar om je gezondheid😉
Dit kan ik beamen. Schreef alles voor wat ik wou haast.

• #138.283
By the way, hoop verhalen over verslaving lees ik en hoe af te kicken ook.
Fucking knap voor wie een verslaving heeft overmeesterd, respect!
Maar ervan af komen, dat is ook heel persoonlijk, voor de 1 werkt langzaam afbouwen en afscheid nemen enz. en voor de ander in 1 keer stoppen hoppa, knop om. Dat laatste kan soms wel echt gevaarlijk zijn zoals bv bij alcohol.
En verslavingsgevoeligheid zal ook wel verweven blijven in het leven, kijk maar bv. naar het sporten en fit lifestyle, toch ook een beetje een heerlijke verslaving :clap:

• #138.284
Ben aan het afkicken van de oxycodon na een jaar lang elke dag gebruiken. Was nodig voor gebroken botten in rug en daarna voor een zware hernia bij de net herstelde botten. Nu cold turkey gestopt en dat verkracht mijn dagen momenteel. Paar weken strijden en dan weer volle bak trainen💪🏼
Mocht je evt tips willen weten kun je me altijd prive bericht sturen. Heb nog wel wat tips als het moeilijk is/word

• #138.285
By the way, hoop verhalen over verslaving lees ik en hoe af te kicken ook.
Fucking knap voor wie een verslaving heeft overmeesterd, respect!
Maar ervan af komen, dat is ook heel persoonlijk, voor de 1 werkt langzaam afbouwen en afscheid nemen enz. en voor de ander in 1 keer stoppen hoppa, knop om.
En verslavingsgevoeligheid zal ook wel verweven blijven in het leven, kijk maar bv. naar het sporten en fit lifestyle, toch ook een beetje een heerlijke verslaving :clap:
Nu nog van mij hgh, test verslaving. maar dat wil ik niet 🏋️‍♂️

• #138.286
Maar ervan af komen, dat is ook heel persoonlijk, voor de 1 werkt langzaam afbouwen en afscheid nemen enz. en voor de ander in 1 keer stoppen hoppa, knop om.
Helaas , zo werkt het niet, verslaving overwinnen is niet persoonlijk. het is stoppen of niet helaas. Middenweg is er niet.

• #138.288
Helaas , zo werkt het niet, verslaving overwinnen is niet persoons, het is stoppen of niet helaas. Middenweg is er niet.
Haha een goeie vriend van mij zei ooit tegen mij, toen ik net ging stoppen met de benzo's:
"eigenlijk hè, is het heel makkelijk, gewoon niet meer pakken".

Had toen zo'n pest hekel aan die zin, maar bij alle verslavingen die ik daarna nog de deur heb gewezen heb ik die zin wel altijd als een soort mantra door m'n hoofd laten gaan gedurende die weken :roflol:

• #138.290
Oxycodine is een sterke opioïde en na een jaar ga je wel wat ontwenningsverschijnselen merken.

Afbouwen dempt die zaken, maar rekt de ontwenning natuurlijk.
Na langdurig gebruik van opioïden schrijven zo'n beetje alle richtlijnen ook (terecht) voor om dit (begeleid) afbouwend te doen.

• #138.292
Hoe stop je met een DBB-verslaving?

• Like
Waarderingen: mat
  • #138.297
Hoe stop je met een DBB-verslaving?
Dat kan ik zo voor je regelen hoor.

1658766386776.png

• #138.299
Na langdurig gebruik van opioïden schrijven zo'n beetje alle richtlijnen ook (terecht) voor om dit (begeleid) afbouwend te doen.
en als een verslaafde een schema mee naar huis krijgt, wat denk je wat daarmee gebeurt op een zwak moment? Begeleiding gaat niet mee naar je huis.

Dan kun je beter intern afkicken. Door dat halfbakken beleid zitten zeer veel mensen met een jarenlange verslaving en dan heeft cold turkey meer kans als dat halfbakken beleid.

Laatst bewerkt:
  • #138.300
Haha een goeie vriend van mij zei ooit tegen mij, toen ik net ging stoppen met de benzo's:
"eigenlijk hè, is het heel makkelijk, gewoon niet meer pakken".

Had toen zo'n pest hekel aan die zin, maar bij alle verslavingen die ik daarna nog de deur heb gewezen heb ik die zin wel altijd als een soort mantra door m'n hoofd laten gaan gedurende die weken :roflol:
Beste manier van stoppen is stoppen . Zelf gestopt met coke van uit het niets ,telefoon nummers gewist en blik op oneindig

Terug
Naar boven