- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Endorfine wordt verhoogd na het sporten toch? 👀Iets zegt me dat een deel van de bootybuilders wel verslavingsgevoelig is :$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Endorfine wordt verhoogd na het sporten toch? 👀Iets zegt me dat een deel van de bootybuilders wel verslavingsgevoelig is :$
Afbouw schema krijg je van je behandelend arts, niet op eigen houtje afbouwen. Daar heeft niemand het over.
Respect dat je daar vanaf bent, nu nog afkicken van airs squats(geintje)Ik vind Cold Turkey zelfs 1 groot voordeel hebben. Heb dat met roken, blowen, speed, benzo's en alcohol alle 5 als winst ervaren; je stopt cold turkey, voelt je hels vertyft, wat je idee dan weer sterkt hoe schadelijk die rotzooi is voor je. Mij hielp die 1-2 weken het ongelofelijk kut hebben best goed om te herinneren wat voor rotzooi het ook alweer allemaal is.
Met afbouwen, zodra de handjes licht beginnen te trillen, heb je met pech nog 4-6 weken te gaan voordat dat spul op 0 wordt gezet. Tegen die tijd heb je de mentale strijd tegen de verslaving allang verloren en zit je waarschijnlijk weer op je oude gebruikshoeveelheid.
Jaja en dat schema neem je mee naar huis. Tyf je in de prullenbak en slikt het dubbele als aangegeven, zo werkt een verslaving zoals opiumAfbouw schema krijg je van je behandelend arts, niet op eigen houtje afbouwen. Daar heeft niemand het over.
qua verslavingsbehandeling oa bij Tactus, krijg je ook geen druppel alcohol meer. en ben je na dag of 5 weer thuis. Daarna moet je het nog wel zelf vol blijven houden, en zie je veel terugval.
(over klinieken gesproken) Mijn zwager werkt al jaren in de verslavingszorg.
Eerst nog afkicken van dat vieze gore Vegetarische voer. (Hou nog wel van je hoor @PartyMarty)Respect dat je daar vanaf bent, nu nog afkicken van airs squats(geintje)
Hahahahaha. NeeEerst nog afkicken van dat vieze gore Vegetarische voer. (Hou nog wel van je hoor @PartyMarty)

RustaggJaja en dat schema neem je mee naar huis. Tyf je in de prullenbak en slikt het dubbele als aangegeven, zo werkt een verslaving zoals opium
Allemaal leuk theoretisch bedacht. De praktijk laat je gewoon toegeven aan die shit.
Jij hebt alleen een detox gedaan dus.
Kheb 9 x maanden lang gezeten waarvan 2 x op de GGZ verslavings afdeling(gesloten afdeling).
Kheb de meest hardcore shit gezien daar

Jaja . Een verslaafde is een meester in manipulatie. Verloren/jas gestolen, in de wasmachine gegaan etc etc etc, En ik heb al.die keren nieuwe shit gekregen van de doktor😉(oxazepam)Rustagg
Dan sta je er ook niet achter en werkt de apotheek ook mee aan uitgifte van.
Doosje in potje gedaan, maar viel in de wasbakJaja . Een verslaafde is een meester in manipulatie. Verloren/jas gestolen, in de wasmachine gegaan. En ik heb al.die keren nieuwe shit gekregen van de doktor😉(oxazepam)
Verslaving is meestal sterker als je wil, daarom is het ook een verslaving geworden
Bijvoorbeeld. Ik heb de raarste smoesjes gebruikt. 🤣
Had ie geen Disulfiram mee gekregen ?Heb eens iemand met een alcoholverslaving van een flesje handontsmetting zien drinken
Niet goed :$

Heeft ie dat niet door dan? Beetje naïef...Jaja . Een verslaafde is een meester in manipulatie. Verloren/jas gestolen, in de wasmachine gegaan etc etc etc, En ik heb al.die keren nieuwe shit gekregen van de doktor😉(oxazepam)
Geen idee. Als de speed moeilijk verkrijgbaar was vond ik ook altijd wel een smoesje om even 3 potjes concerta op te komen halen 🤣
Och je moest is weten hoe makkelijk ze zijn. Vooral die verslavingsartsen. Heb zoveel voorbeelden. De arts krijgt ook betaald per uitgeschreven recept he, gaat niet alleen maar om je gezondheid😉
Dan helemaal een goed idee om ff je prostaat te checken, ongeacht of er klachten zijn of niet..
Help jij me ff?Dan helemaal een goed idee om ff je prostaat te checken, ongeacht of er klachten zijn of niet..