- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heftig he. Ik zit erover te denken Mark Rutte op te volgen
Kijk, toen wist ik niet dat jij 1.9m was. Maar zij betekende niets voor me, was gewoon even een test om te zien of jij je wel speciaal zou voelen.Even voelde ik me speciaal....
Maar ik zag dat ie het bij meerdere dames probeert
@Zeenius je mag hem hebben
Lol tegen de tijd dat dat hoerenspel is uitkomt is er een ps12.![]()
Bloomberg: Grand Theft Auto 6 krijgt vrouwelijke hoofdrolspeler
Grand Theft Auto 6 krijgt volgens bronnen van Bloomberg-journalist Jason Schreier een vrouwelijke hoofdrolspeler. Het zou voor het eerst zijn dat de GTA-franchise een vrouwelijk hoofdpersonage krijgt.tweakers.net
ITS OVER
Ik ben demi god dus.Dat het Bijbel topic van @Oom Oli is verwijderd. Misschien even in een ouder topic plakken ?
Ik had afgelopen nacht een heel stuk geschreven, maar vertrouwde mijn hoofd niet en dacht, dat lees ik morgen ff na, en plaats het dan.
Oli... wie heeft de oerknal in werking gezet ?
Waar komen de Goden dan vandaan ?
Waar zijn de andere goden eigenlijk gebleven ?

Dit krachtsportforum hoeft niet vol religie topics te staan.Dat het Bijbel topic van @Oom Oli is verwijderd. Misschien even in een ouder topic plakken ?
Ik had afgelopen nacht een heel stuk geschreven, maar vertrouwde mijn hoofd niet en dacht, dat lees ik morgen ff na, en plaats het dan.
Religie boeit mij ook niets, maar waarom hebben we dan een "overige topics" subforum met willekeurige meuk?Dit krachtsportforum hoeft niet vol religie topics te staan.

Opnieuw openen maarDat het Bijbel topic van @Oom Oli is verwijderd. Misschien even in een ouder topic plakken ?
Een beetje kan wel sanca tochDit krachtsportforum hoeft niet vol religie topics te staan.
The church of iron !!! Reps for Jesus ( aka Sanca)Dit krachtsportforum hoeft niet vol religie topics te staan.
Iedereen gaat hier toch ook naar bed met de spreuk: now I lay me down to sleep, I pray the Lord these gains to keep. Amen.
Toch niet je race?Fiets gestolen op het werk . Afgesloten park dus ik hoop dat er genoeg camera's hangen ✌️
Nee zn kroegfiets, dan maar thuis drinken.