AndroidHealthClinic

Lies trainingsschema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ga in dit stadium echt niet samen trainen nog 😂😬
Al zou ik zeer vereerd zijn als iemand het aanbood hoor! 🙏
Dit stadium, het beginners stadium, is nou juist het beste stadium om een keer met iemand te gaan trainen. Kan iemand anders je dingen leren in plaats van dat je het allemaal zelf uit moet vinden.

Ik ga in dit stadium echt niet samen trainen nog 😂😬
Al zou ik zeer vereerd zijn als iemand het aanbood hoor! 🙏
Why nut? Als iemand het aan zou bieden? Ik was geloof ik nog geen 2 maanden lid en ben naar een meet geweest. Voelde me meer dan welkom ook al kwam en kom ik nog lang niet mee 'met de grote jongens'. We delen dezelfde passie en de meesten vinden het super leuk om kennis te delen 😀

Ik wil je yoda zijn @LJ

Why nut? Als iemand het aan zou bieden? Ik was geloof ik nog geen 2 maanden lid en ben naar een meet geweest. Voelde me meer dan welkom ook al kwam en kom ik nog lang niet mee 'met de grote jongens'. We delen dezelfde passie en de meesten vinden het super leuk om kennis te delen 😀
Ben jij een jongen? :(

Heren kappen aub weer ontopic.

Dit is een serieus log

1658914018608.png

Ik probeer(de) met mijn workouts me hieraan te houden.
Denk/dacht dat het een goed idee is/was vanwege de verschillende bewegingsrichtingen, verschillende intensiteit en niet teveel sets omdat ze anders doelloos worden.
Maar ik twijfel :roflol:
De compounds zijn opzich logisch, al weet ik niet of je de 'straddle lift' echt daar in wilt delen (eerder in 'vak 2'). Wat al aangehaald werd door iemand anders, ik zou het stuk in deel 3 achterwege laten. Zitten een aantal niet-logische oefeningen tussen voor het trainen van je glutes of dingen die je beter kan trainen met andere lifts/oefeningen die eerder genoemd worden.

Binnen het tweede vak zou ik de pull-through en seated hip abduction laten voor wat het is, niet de moeite waard of niet logisch tenzij je een specifieke opbouw in je work-out hebt (redelijk wat videos over te vinden, YT embed de video hier meteen :') ). Cable kick back is een fijne als je 'm goed uitvoert als aanvulling op een goede compound (ik houd zelf 45 graden voor je standing leg aan, vervolgens in diezelfde lijn mee met het been wat je traint), back extensions kun je glute focused maken door je rug 'bol' te maken, dan pak je de juiste spieren mee.

Als je graag een burn-out wil doen kan je bijv. kijken naar unilateral werk ipv de oefeningen die hierboven genoemd worden, zoals de single legged hip trust, single legged RDL, etc. Hoef je uiteraard geen 50 reps mee te maken en langzaam in gewicht ook opbouwen zodat je voor jezelf wel daarmee kunt bouwen. Zo laad je de juiste spieren en kan je er mooie progressie mee maken. Het schema voelt een beetje 'Instagram friendly' (minus de compounds) :o

• Heart
Waarderingen: LJ
  • Love
Waarderingen: LJ
Nou omdat ik je ook wel een beetje lief vind dat je mijn grote liefde @LJ zo goed helpt.

Wil ik je wel netjes thuis ophalen en nadertijd weer terug afzetten.
Maar let op handjes thuishouden want mijn hart is volledig van @LJ

Gewoon het schema van @Kathlinoo kopieren Lies dan hoef je ook niet zoveel na te denken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, vandaag weer gegaan, maar was redelijk in de war van wat ik nou wilde doen.
Had het schema van @Kathlinoo braaf op zak maar toch weer mijn eigen schema gedaan..
Ik hoor graag kritiek/feedback!!

Geen warming up, geen tijd (en zin).

HT
15 x 90
12 x 122,5
11x 125
10 x 127,5 (PR)
15 x 90 (wellicht onnodig?)

Squat smith machine
15 x 23
12 x 25
12 x 30
12 x 35
2 x 55

Frog reverse hyper in squat machine, voel dat zo goed dat je die glutes target, alleen wel klote voor mijn botten (blijf toch een zak met botten he @th0maz)
12 x 20
12 x 22
2 x 12 x 25

Cable kick back, weet niet hoe ik eraan trok maar het was niet conform het plaatje van @Kathlinoo volgens mij.
Probeerde wel de focus op de glutes en dat lukte wel denk ik.
Lijkt alsof die apparaten verschillen waardoor ik niet echt de kilo's kan loggen tenzij ik altijd dezelfde neem..
20 x 3,5
15 x 5,7
12 x 8
10 x 10,2

Lying leg curl
12 x 32
12 x 30

erna nog 10 minuten cross trainer.

Ik heb het burn out setje van 30-50 reps dus geskipped vandaag en zwaarder getraind.
Volgens mij ook alle beweginshoeken gehad? of hoe noem je dat, movement patterns? de bridge gehad en de squat, over hinge en abducter twijfel ik. En zijn het voldoende sets voor die ass? of had ik meer kunnen doen.

Oke, vandaag weer gegaan, maar was redelijk in de war van wat ik nou wilde doen.
Had het schema van @Kathlinoo braaf op zak maar toch weer mijn eigen schema gedaan..
Ik hoor graag kritiek/feedback!!

Geen warming up, geen tijd (en zin).

HT
15 x 90
12 x 122,5
11x 125
10 x 127,5 (PR)
15 x 90 (wellicht onnodig?)

Squat smith machine
15 x 23
12 x 25
12 x 30
12 x 35
2 x 55

Frog reverse hyper in squat machine, voel dat zo goed dat je die glutes target, alleen wel klote voor mijn botten (blijf toch een zak met botten he @th0maz)
12 x 20
12 x 22
2 x 12 x 25

Cable kick back, weet niet hoe ik eraan trok maar het was niet conform het plaatje van @Kathlinoo volgens mij.
Probeerde wel de focus op de glutes en dat lukte wel denk ik.
Lijkt alsof die apparaten verschillen waardoor ik niet echt de kilo's kan loggen tenzij ik altijd dezelfde neem..
20 x 3,5
15 x 5,7
12 x 8
10 x 10,2

Lying leg curl
12 x 32
12 x 30

erna nog 10 minuten cross trainer.

Ik heb het burn out setje van 30-50 reps dus geskipped vandaag en zwaarder getraind.
Volgens mij ook alle beweginshoeken gehad? of hoe noem je dat, movement patterns? de bridge gehad en de squat, over hinge en abducter twijfel ik. En zijn het voldoende sets voor die ass? of had ik meer kunnen doen.
Squats los doen heb ik al vaker gezegd.

Ik zou Romian Deadlift en een lunge variatie toevoegen.

Eventueel leg curl eruit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven