Dat ik nog steeds niet weet wat ik morgenavond ga doen.
.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.

wou ik net typen, ja moet nog wat halen voor morgen. mag geen voorgerolde joints mee naar binnen nemen maar wel 5gr weed bij amsterdam united. dus iedereen die daar komt gaat meteen draaien
.
.
gisteren echt weer wat mee gemaakt met stappen, was met een vriend in een discotheek, kom ik een meisje tegen en na halve minuut al bekken. Ik natuurlijk teveel op kwam ik buiten, was ze fking lelijk. Wou ze naar een andere discotheek gaan, vlak voordat ze er in liep dikke sprint getrokken
likeaboss.jpg
gisteren echt weer wat mee gemaakt met stappen, was met een vriend in een discotheek, kom ik een meisje tegen en na halve minuut al bekken. Ik natuurlijk teveel op kwam ik buiten, was ze fking lelijk. Wou ze naar een andere discotheek gaan, vlak voordat ze er in liep dikke sprint getrokken
likeaboss.jpg

likeaboss.jpg
hahaahahgisteren echt weer wat mee gemaakt met stappen, was met een vriend in een discotheek, kom ik een meisje tegen en na halve minuut al bekken. Ik natuurlijk teveel op kwam ik buiten, was ze fking lelijk. Wou ze naar een andere discotheek gaan, vlak voordat ze er in liep dikke sprint getrokken
likeaboss.jpg
drinken is goed voor je

.
.Toen zij ze pak je koffers maar haha en vetrek, dus ik zeg je kiest voor de vrienden van me zus inplaats van mij. Ik zij dan weet ik genoeg, als dat gebeurt hoef ik je nooit meer in je t**fus leven te zien. Ik dag echt wtf.
En toen ging ze janken hahahaha, het leuke is dat het ook de trouwdag is van mijn ouders. Maar **** it
rageattackbraWees blij dat je er toen al achter kwam..gisteren echt weer wat mee gemaakt met stappen, was met een vriend in een discotheek, kom ik een meisje tegen en na halve minuut al bekken. Ik natuurlijk teveel op kwam ik buiten, was ze fking lelijk. Wou ze naar een andere discotheek gaan, vlak voordat ze er in liep dikke sprint getrokken
likeaboss.jpg

Was net weer gezellig.
Me zusje smste net na me moeder, van ik kom zo piza bakken thuis. En dat zou ze komen doen met van die vissersboeren uit een bepaald dorp hier.
Ik heb al eerder aangegeven dat die boeren hier niet binnen komen, want ik haat die gasten serieus. Als ik ze zie wil ik ze meteen bij de strot pakke en hun hoofd kapot rammen op de muur. Dus de haat zit wel diep.
Me ouders zijn op de hoogte, dat ik die gasten niet mag. Dus ik zij nog voor de duidelijkheid die gasten komen hier niet binnen of ik sla ze meteen verrot.
Begint ze te plerren van blablabla tis mijn huis. Ik zeg ik kom hier ook express niet met mijn vrienden al te vaak enzo. Gaat ze nog door blerre. IK zeg ik sla die gaste helemaal verot, maakt me geen zak uit wat er gebeurd.
Toen zij ze pak je koffers maar haha en vetrek, dus ik zeg je kiest voor de vrienden van me zus inplaats van mij. Ik zij dan weet ik genoeg, als dat gebeurt hoef ik je nooit meer in je t**fus leven te zien. Ik dag echt wtf.
En toen ging ze janken hahahaha, het leuke is dat het ook de trouwdag is van mijn ouders. Maar **** it