XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• apfelstrudel

Gargantuan Beast
    +10 jaar member
    Lid geworden
    15 nov 2008
    Lengte
    1m86
    Massa
    103kg
    Vetpercentage
    20%
    Stemmen kunnen alleen niet echt iemand neersteken, dus ze verwezen waarschijnlijk naar de persoon die de stemmen hoorde: enkelvoud.
    Ja, laten we logisch beredeneren over een geestesziek iemand die stemmen hoort waarbij deze zeggen dat ze random mensen moeten neersteken.

Maar het waren de stemmen in zijn hoofd die zeiden dat ze hem moesten neersteken, misschien dachten die stemmen wel dat ze dat daadwerkelijk konden. Je weet het niet.

Meervoud. Het is grammaticaal gewoon correct, totdat je aan die stemmen vraagt wie ze bedoelen en ze zeggen dat het enkelvoud is.

Galen

Peter Bond
    Super Mod
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    8 okt 2010
    Lengte
    1m96
    Massa
    102kg
    Vetpercentage
    11%
    Ja, laten we logisch beredeneren over een geestesziek iemand die stemmen hoort waarbij deze zeggen dat ze random mensen moeten neersteken.

Maar het waren de stemmen in zijn hoofd die zeiden dat ze hem moesten neersteken, misschien dachten die stemmen wel dat ze dat daadwerkelijk konden. Je weet het niet.

Meervoud.
    Eens, je weet het maar nooit met die lijpos. Alle stemmen in mijn hoofd zijn het daar ook wel unaniem over eens.

apfelstrudel

Gargantuan Beast
    +10 jaar member
    Lid geworden
    15 nov 2008
    Lengte
    1m86
    Massa
    103kg
    Vetpercentage
    20%
    Eens, je weet het maar nooit met die lijpos. Alle stemmen in mijn hoofd zijn het daar ook wel unaniem over eens.
    True. Ik wilde ook helemaal niet je boek kopen maar ze bleven maar in aan mijn hoofd zeuren.

apfelstrudel

Gargantuan Beast
    +10 jaar member
    Lid geworden
    15 nov 2008
    Lengte
    1m86
    Massa
    103kg
    Vetpercentage
    20%
    @Galen zullen wij samen een boek schrijven?
    Bonds
    Anaalbole
    Steroïde
    Gebruikers

Wat zijn de anabole effecten van anale vernedering tijdens vastzitten?

In samenwerking met ervaringsdeskundige @Henk123456

Informatie over het boek
    Anale vernedering is een gevoelig onderwerp, met name voor de kringspier, waarover objectieve, correcte en overzichtelijk gepresenteerde informatie schaars is. Bonds Anaalbole Steroïde gebruikers (ISBN: 978-90-824123-0-7) biedt de lezer een schat aan wetenschappelijk onderbouwde informatie omtrent dit controversiële onderwerp. Het is tevens het enige in zijn soort en kaliber beschikbaar in de Nederlandse taal.

Ik zou het kopen.

ThaWasteland

★★★★★
    Elite Member
    Lid geworden
    28 mei 2014
    Lengte
    1m84
    Massa
    84kg
    Hoe heet die mafkees hier op het forum die ook in een inrichting zit.

Ik moet denk ik iets specifieker zijn want dit zou half dbb kunnen zijn.

apfelstrudel

Gargantuan Beast
    +10 jaar member
    Lid geworden
    15 nov 2008
    Lengte
    1m86
    Massa
    103kg
    Vetpercentage
    20%
    Over lage hartslag gesproken Bekijk bijlage 564278

:p
    Dats geen hartslag (bpm, beats per minute,) maar hoevaak je ademhaalt per minuut (brpm, breathes per minute). Deze grafiek zegt dus niet zo veel aangezien we niet kunnen zien wat je gedaan hebt die dag. Misschien heb je wel de hele dag stoned in je zwembad gelegen :roflol:.

One complete breath includes both inhalation and exhalation. The respiration rate is defined as the number of breaths completed per minute.

Normally, the number of breaths of an adult per minute is around12-20 times; however, this refers to the non-exercise state. When exercising, the number of breaths is bound to be higher than the interval of 12-20.

ThaWasteland

★★★★★
    Elite Member
    Lid geworden
    28 mei 2014
    Lengte
    1m84
    Massa
    84kg
    Dats geen hartslag (beats per minute) maar hoevaak je ademhaalt per minuut (breathes per minute). Deze grafiek zegt dus niet zo veel aangezien we niet kunnen zien wat je gedaan hebt die dag. Misschien je wel de hele dag stoned in je bad gelegen :roflol:.

One complete breath includes both inhalation and exhalation. The respiration rate is defined as the number of breaths completed per minute.
    :orly:

:trollface:

th0maz

Freaky Bodybuilder
    Relnicht
    photoshop-master
    Lid geworden
    13 jul 2013
    Das waar. Maar dan moet je ook niet dit soort verhalen plaatsen, geeft toch wel een deuk in je imago. De concurrentie is hier moordend, voor je het weet is @Steks weer de grootste alpha van het forum.

Maar wel leip. Dus iemand zat naar je te staren, en toen sprak je diegene hier op aan en toen zei hij dat? Of hoe moet ik dat zien? En wat deed je toen? Daarom maar van gym geswitched? Wat voor iemand was het? Ben nu wel geïnteresseerd naar het hele verhaal.
    Ik wil er niet meer over praten

Mister B

Advanced Bodybuilder
    Lid geworden
    15 sep 2020
    Lengte
    1m87
    Massa
    93kg
    Mijn fucking relatie is uit. Ik heb echt alles voor haar en ons gedaan wat ik kon. Alle moeilijke dingen. Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered. Mijn afgelopen half jaar was zo fucking intens. Heb hier niks over geschreven op forum, maar holy shit. Ik ga nu eerst even heel hard benen trainen. :fire:

Laatst bewerkt door een moderator:

Vypaw

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    24 aug 2020
    Lengte
    1m72
    Massa
    80kg
    Vetpercentage
    15%
    Mijn fucking relatie is uit. Ik heb echt alles voor haar en ons gedaan wat ik kon. Alle moeilijke dingen. Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered. Mijn afgelopen half jaar was zo fucking intens. Heb hier niks over geschreven op forum, maar holy shit. Ik ga nu eerst even heel hard benen trainen. :fire:
    Zie het dan eerder als bevrijding
    Die stress is het allemaal niet waard joh

Shadow Project

Fitgirl
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    24 apr 2012
    Lengte
    1m91
    Massa
    114kg
    Vetpercentage
    > 50%
    Sterkte man, maar uiteindelijk is het altijd ergens goed voor. Je komt vast een veel leukere partner tegen.

PartyMarty

Ex-Chubtub
    Elite Member
    Lid geworden
    25 nov 2021
    Lengte
    1m74
    Massa
    79kg
    Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered
    Nu is het allemaal even kut kerel. Veel sterkte man.
    Maar meestal als dadelijk de emoties wat zakken en je wat rustiger na gaat denken zul je erachter komen dat een relatie hebben met iemand die constant instort, suïcidaal wordt en andere lijpe dingen doet ook geen basis voor een relatie is. Meestal blijk je achteraf veel beter af te zijn zonder iemand met dat soort "uitschieters".

Stay strong :heart:

ak

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    7 mei 2021
    Lengte
    1m78
    Massa
    101kg
    Vetpercentage
    > 50%
    Val niet in een eenzaam gaat en probeer dagelijks je ritme aan te houden. Weet niet of jullie kinderen hebben, maar die staan bovenaan.

Succes komende tijd! 👏

Naar boven