Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.807
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Zie het dan eerder als bevrijding
Die stress is het allemaal niet waard joh
Sterkte man, maar uiteindelijk is het altijd ergens goed voor. Je komt vast een veel leukere partner tegen.
Nu is het allemaal even kut kerel. Veel sterkte man.
Maar meestal als dadelijk de emoties wat zakken en je wat rustiger na gaat denken zul je erachter komen dat een relatie hebben met iemand die constant instort, suïcidaal wordt en andere lijpe dingen doet ook geen basis voor een relatie is. Meestal blijk je achteraf veel beter af te zijn zonder iemand met dat soort "uitschieters".
Stay strong![]()
Val niet in een eenzaam gaat en probeer dagelijks je ritme aan te houden. Weet niet of jullie kinderen hebben, maar die staan bovenaan.
Succes komende tijd! 👏
sterkte kerel, maar leef jouw leven. blijf voorlopig gewoon ff single.....jouw tijd komt echt wel weer... 💪
Onwijs bedankt! Heb ik veel aan. Net mn quads vermoord. Dat voelde wel goed. Vandaag verder rustig aan. Morgen 2 feesjes met nieuwe mensen. Zin in.Heftig jongen! Heel veel sterkte. Zorg goed voor je zelf!

Eergisteren een berg beklommen, morgen 2,5 uur door grotten lopen. Maar de rest van het volk hier is meer van het relaxen en weinig bewegen, wat ik dan weer niets aan vind. M'n vriendin zit er een beetje tussenin, die is met mij de berg op gegaan en zal mee de grotten in komen, maar die kan ook prima meerdere dagen aan het strand liggen. Dat vind ik dan weer niet zo boeiend, dus dan ga ik wel even sporten.