- Lid geworden
- 25 nov 2021
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Heb je de muziek wel al uitgezocht?Dan kunnen jullie mij wel een kankerlijer noemen.
Maandag iig afspraak bij de huisarts.
Heb je de muziek wel al uitgezocht?Dan kunnen jullie mij wel een kankerlijer noemen.
Kan je toch nog is (chemo) kuren he.Dan kunnen jullie mij wel een kankerlijer noemen.
Ik had ook bij beide oksels 2 bulten, eentje zeker 2cm ook. Waren niet na 2 weken weg maar was een haarzakje, zalfje gekregen van de dokter.Kheb net onder de douche nogmaals gecheckt, en kom er beetje tot mijn verschrikking achter, dat er boven dat kleine bobbeltje een grote bobbel van 1,5 a 2cm in doorsnee zit.
Hmm.
Ze pakken altijd de verkeerdeje hebt kanker
Heb ik ook 1x gehad, dacht ook dat ik doodging maar leuke doktersassiste dacht van nog niet.Ik had ook bij beide oksels 2 bulten, eentje zeker 2cm ook. Waren niet na 2 weken weg maar was een haarzakje, zalfje gekregen van de dokter.
Volgens google was ik ook terminaal en kanker, beter gewoon meteen naar de huisarts ipv googlen :')Heb ik ook 1x gehad, dacht ook dat ik doodging maar leuke doktersassiste dacht van nog niet.
en of met?Volgens google was ik ook terminaal en kanker, beter gewoon meteen naar de huisarts ipv googlen :')
Blijf in leven man, kmoet je nog een stomp geven.Kheb net onder de douche nogmaals gecheckt, en kom er beetje tot mijn verschrikking achter, dat er boven dat kleine bobbeltje een grote bobbel van 1,5 a 2cm in doorsnee zit.
Hmm.
Ja, Femke Luise en jullie zijn allemaal welkom.Heb je de muziek wel al uitgezocht?
Dank, maar never mind de muziek, hoe'st met de catering?Ja, Femke Luise en jullie zijn allemaal welkom.
Nee. Maar kheb wel crypto dus mijn zoontje kan gewoon een lambo kopen als ie 18 wordt.Voor als je het overleefd, heb je een goede arbeidsongeschiktheidsverzekering?
Wat zweterige blokjes kaas en droge leverworst.Dank, maar never mind de muziek, hoe'st met de catering?
Sterkte met bultje.
Ja man, ben niet wezen googlen, fuckt je alleen maar op.Volgens google was ik ook terminaal en kanker, beter gewoon meteen naar de huisarts ipv googlen :')
Beter man. Had je er ook last van? Als in, deed die bobbel pijn? Harde of zachte bobbels?Ik had ook bij beide oksels 2 bulten, eentje zeker 2cm ook. Waren niet na 2 weken weg maar was een haarzakje, zalfje gekregen van de dokter.
Stoppen met googlen.Ja man, ben niet wezen googlen, fuckt je alleen maar op.
Beter man. Had je er ook last van? Als in, deed die bobbel pijn? Harde of zachte bobbels?
Hoe heet die mafkees hier op het forum die ook in een inrichting zit.
Ik moet denk ik iets specifieker zijn want dit zou half dbb kunnen zijn.
wens ik jou morgen fijne vakantieLaatste dag van m'n zomerverlof.