Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Weet ik:)

Nee maar kom op. Van die vissers, met een te grote smoel, praten plat Zeeuws en heb er in het verleden al wat ruzie en problemen mee gehad.
Zou nogal raar zijn om ze dan ineens vriendelijk binnen te laten

Weet ik:)

Nee maar kom op. Van die vissers, met een te grote smoel, praten plat Zeeuws en heb er in het verleden al wat ruzie en problemen mee gehad.
Zou nogal raar zijn om ze dan ineens vriendelijk binnen te laten
Je kan je er ook overheen zetten.

uhh ik ben soms echt dom

ik had dus gisteren met een vriend van een vriend afgesproken voor dat dere
pep en m kristallen
in totaal 25. ik heb ook nog gewerkt met hem, aardige gast ook. dus ik sprak hem gister, maar hij had alleen 1 van de 2 bij zich en zij dat hij morgen toch vrij was, en ik zou extra m krijgen dan. ik zei nog van kan ik alleen 1 deel betalen maar dat kon niet ivm zijn geldproblemen en aangezien ik een goed persoon ben deed ik dat dus. bel ik hem vandaag 10x op en helemaal niks en zijn vrienden van mij , die dus allemaal stuk voor stuk niet wilden afspreken met een dealer helemaal boos op mij, ze hebben zelf niet eens geld bijgelegd, zou ik later krijgen

teleurgesteld in de mens, laatste keer ook dat ik iemand vertrouw (behalve dbb :o)

No way, ik ga echt geen 5 gasten binnen laten waar ik vroeger mee heb gevochten.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 17:35 ----------

uhh ik ben soms echt dom

ik had dus gisteren met een vriend van een vriend afgesproken voor dat dere
pep en m kristallen
in totaal 25. ik heb ook nog gewerkt met hem, aardige gast ook. dus ik sprak hem gister, maar hij had alleen 1 van de 2 bij zich en zij dat hij morgen toch vrij was, en ik zou extra m krijgen dan. ik zei nog van kan ik alleen 1 deel betalen maar dat kon niet ivm zijn geldproblemen en aangezien ik een goed persoon ben deed ik dat dus. bel ik hem vandaag 10x op en helemaal niks en zijn vrienden van mij , die dus allemaal stuk voor stuk niet wilden afspreken met een dealer helemaal boos op mij, ze hebben zelf niet eens geld bijgelegd, zou ik later krijgen

teleurgesteld in de mens, laatste keer ook dat ik iemand vertrouw (behalve dbb :o)
:roflol::roflol::roflol: Sporry Guess, maar altijd betalen voor wat je krijgt. Dealers zijn nooit te vertrouwen.

No way, ik ga echt geen 5 gasten binnen laten waar ik vroeger mee heb gevochten.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 17:35 ----------

:roflol::roflol::roflol: Sporry Guess, maar altijd betalen voor wat je krijgt. Dealers zijn nooit te vertrouwen.

bijna niemand is meer te vertrouwen, jou zal ik wel vertrouwen natuurlijk:o

guess is geript n**gas!

bijna niemand is meer te vertrouwen, jou zal ik wel vertrouwen natuurlijk:o

Pyco+you+can+trust+me.jpg

sowieso moeten we nog een keer meeten, als alle coole negert van dbb nou een feest of festival gaan pakken in de zomer

kreeg bericht van die dealer, hij zei sorry enzo en ik haal vanavond de rest op
dit kan dus een van de laatste berichten zijn van mij

rash @ me hoofd nog niet weg, k*t mdma ook

best wel heftig eigelijk, als je er van uit gaat dat ik het nu al 3 dagen heb dus was er vanuit gegaan dat het wel bijna over zou zijn..

het is wel licht aan het verminderen maar het is nog net alsof ik al jaren last van acne ofzo, denk op 2 plekken 5 grote als het ware en verspreid wat kleine..

zou morgen emt een chick afspreke maar weet niet of dat door moet laten gaan..

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 18:35 ----------

bedenk me zoieens, ze heeft me vorige week ook gezien, toen ik zo heel hard ging.. dus het kan opzich wel maar ik ben dan veel minder alpha heb ik gemerkt haha ( als ik puisjes heb oid)

best wel heftig eigelijk, als je er van uit gaat dat ik het nu al 3 dagen heb dus was er vanuit gegaan dat het wel bijna over zou zijn..

het is wel licht aan het verminderen maar het is nog net alsof ik al jaren last van acne ofzo, denk op 2 plekken 5 grote als het ware en verspreid wat kleine..

bedenk me zoieens, ze heeft me vorige week ook gezien, toen ik zo heel hard ging.. dus het kan opzich wel maar ik ben dan veel minder alpha heb ik gemerkt haha ( als ik puisjes heb oid)

Boeiend, het gaat allemaal om je instelling en je praatjes :)

Als je een beetje goed bent en het meisje is weer 16 dan lig je vanavond haar nog aan te douwen.

dat is het juist rijst, als men huid goed is dan gaat me dat zoveel makkelijker af haha..
word nog moeilijk om haar direkt te kunnen aandrukken..

heb 2e kerstdag egt veel verziekt hahah maar heb het nog goed kunnen praten..

en heb er lol om gehad
eerst zeggen dat je nuchter bent, na 5minuten toch toegeven " oke maar ik heb echt maar een halfje gehad en ik wil ook niet meer "
echt net toen ik het gezegd had , dealer naar me toe : hee hier zijn je 2 pillen.

en dan in je broek stoppen zeggen dat het voor maten is en dan toch 5seconden later als ze nog naast je staat opeten ( was al waus)

@ hoodyy , you mist it maar ik doe alleen nog meisjes van 17+ nu , ben er achter gekome dat 15 niet kan haha

Hmm, lijkt me toch vrij k*t. Jaar of 2 geleden toen ik nog puistjes had merkte ik dat ik echt niet lekker in m'n vel zat. Maar het is een feit dat je het zelf erger maakt dan dat het is. Een vriend van me heeft best onzuivere huid, maar als ik 'm zie denk ik niet van, aaah mong**l onder de pukkels. Ik let er gewoon niet op, en het interesseer me ook weinig.

Hmm, lijkt me toch vrij k*t. Jaar of 2 geleden toen ik nog puistjes had merkte ik dat ik echt niet lekker in m'n vel zat. Maar het is een feit dat je het zelf erger maakt dan dat het is. Een vriend van me heeft best onzuivere huid, maar als ik 'm zie denk ik niet van, aaah mong**l onder de pukkels. Ik let er gewoon niet op, en het interesseer me ook weinig.

appelazijn en niet fappen, maar ik ben verslaafd aan bros dus heb 2 puistjes op me lip, voor de rest flawless huid

Terug
Naar boven