- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben ze nog nieuwe racks en barbells erbij?Slechte training gehad ivm hele vloedgolf aan dagpas mensen bij Iron house.
Jazeker. Een extra comp combo rack.
Extra comp rack en barbells altijd niceJazeker. Een extra comp combo rack.
Aantal nieuwe power bars met pittige knurling, nieuwe leg extension, nieuwe leg curl, nieuwe combo leg extension/ curl, nieuwe hack squat.
Nieuwe hip thrust, flat barbell machine, seated calf raise.
Ja in Amerika is de kans groot dat als je iemand tijdens het uitgaan een paar goede pompen geeft die persoon(en) terugkomt met een knepper.![]()
Nederlandse militair overleden na schietpartij Indianapolis
Dat meldt het ministerie van Defensie. Twee andere Nederlandse militairen raakten gewond. Het incident gebeurde in de vrije tijd van de commando's.nos.nl
Boete verlaagd van €640 naar €200

Helemaal kut dit. Maar we weten de omstandigheden niet. Dus oordelen, veroordelen heeft nu geen zin.![]()
Nederlandse militair overleden na schietpartij Indianapolis
Dat meldt het ministerie van Defensie. Twee andere Nederlandse militairen raakten gewond. Het incident gebeurde in de vrije tijd van de commando's.nos.nl
Heeft sowieso geen zin, ook als we de omstandigheden wel weten. Het verandert niets aan wat er is gebeurd.Helemaal kut dit. Maar we weten de omstandigheden niet. Dus oordelen, veroordelen heeft nu geen zin.
Er gaan iedere dag mensen dood door wapens dus lig hier niet wakker van.Helemaal kut dit. Maar we weten de omstandigheden niet. Dus oordelen, veroordelen heeft nu geen zin.
Daarom identificeer ik nu ook als zwarte vrouw.Ik snap het wel. Het beeld van de sterke blanke man moet kapot. Alles wat blank is is slecht.
Doe jij nu ook je yoni stomen?
Doelde ook meer op de mogelijke reacties die erop volgen.Heeft sowieso geen zin, ook als we de omstandigheden wel weten. Het verandert niets aan wat er is gebeurd.
En nu ? Moet je nog betalen of ?Toch mooi, ik heb pas 8x opgezegd (waarvan de eerste keer in november 2020)![]()
![]()
Nee, wettelijk gezien geldt de 1e opzegging, evt. maandje erbij als zgn opzegtermijn.
Nou ik heb hier ook eens een deurwaarder gehad.Nee, wettelijk gezien geldt de 1e opzegging, evt. maandje erbij als zgn opzegtermijn.
@Gremlin Hoop dat je alles goed digitaal hebt bewaard, maar gezien het al 2j loop en je bent nog niet gedagvaard zal het wel loslopen
Boeit me weinig die lui. Laat maar voor komen bij de rechtbank, daar vecht ik het wel uit.Nou ik heb hier ook eens een deurwaarder gehad.
Heb naakt opengedaan en gezegd dat ik seks met hem wilde. Heb erna nooit meer last van gehad.
Hopelijk krijg ik hier geen punt voor dit is namelijk wel een waargebeurd verhaal.
Procederen kost ook geld dat gaan ze voor een paar honderd euro niet doen. Zeker niet als iemand naakt de deur opendoet. Dus de gratis tip van mij.Boeit me weinig die lui. Laat maar voor komen bij de rechtbank, daar vecht ik het wel uit.
edit: Je moet wel je zaakjes in orde hebben, anders ben je de lul natuurlijk.
Ik dagvaard nog iemand voor 15 piek, als ik zeker ben van mijn zaak. Maar geen enkele gerechtsdeurwaarder neemt hier iets mee. Ze mogen mij dagvaarden, dan kan ik daar mijn zaak betogen !Procederen kost ook geld dat gaan ze voor een paar honderd euro niet doen. Zeker niet als iemand naakt de deur opendoet. Dus de gratis tip van mij.