Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.841
Slechte training gehad ivm hele vloedgolf aan dagpas mensen bij Iron house.

• #138.843
Hebben ze nog nieuwe racks en barbells erbij?
Jazeker. Een extra comp combo rack.
Aantal nieuwe power bars met pittige knurling, nieuwe leg extension, nieuwe leg curl, nieuwe combo leg extension/ curl, nieuwe hack squat.
Nieuwe hip thrust, flat barbell machine, seated calf raise.

• #138.844
Jazeker. Een extra comp combo rack.
Aantal nieuwe power bars met pittige knurling, nieuwe leg extension, nieuwe leg curl, nieuwe combo leg extension/ curl, nieuwe hack squat.
Nieuwe hip thrust, flat barbell machine, seated calf raise.
Extra comp rack en barbells altijd nice

• #138.846
Ja in Amerika is de kans groot dat als je iemand tijdens het uitgaan een paar goede pompen geeft die persoon(en) terugkomt met een knepper.

Had overgins een vriend die iets soortgelijks heeft meegemaakt alleen heeft hij een paar goede tikken gehad van de Poolse politie.

• #138.848
  • #138.849
  • #138.850
  • #138.851
Toch mooi, ik heb pas 8x opgezegd (waarvan de eerste keer in november 2020) :roflol:

Screenshot_20220831-102030_Gmail.jpg

• #138.856
  • #138.857
Nee, wettelijk gezien geldt de 1e opzegging, evt. maandje erbij als zgn opzegtermijn.
@Gremlin Hoop dat je alles goed digitaal hebt bewaard, maar gezien het al 2j loop en je bent nog niet gedagvaard zal het wel loslopen
Nou ik heb hier ook eens een deurwaarder gehad.
Heb naakt opengedaan en gezegd dat ik seks met hem wilde. Heb erna nooit meer last van gehad.

Hopelijk krijg ik hier geen punt voor dit is namelijk wel een waargebeurd verhaal.

• #138.858
Nou ik heb hier ook eens een deurwaarder gehad.
Heb naakt opengedaan en gezegd dat ik seks met hem wilde. Heb erna nooit meer last van gehad.

Hopelijk krijg ik hier geen punt voor dit is namelijk wel een waargebeurd verhaal.
Boeit me weinig die lui. Laat maar voor komen bij de rechtbank, daar vecht ik het wel uit.

edit: Je moet wel je zaakjes in orde hebben, anders ben je de lul natuurlijk.

• #138.859
Boeit me weinig die lui. Laat maar voor komen bij de rechtbank, daar vecht ik het wel uit.

edit: Je moet wel je zaakjes in orde hebben, anders ben je de lul natuurlijk.
Procederen kost ook geld dat gaan ze voor een paar honderd euro niet doen. Zeker niet als iemand naakt de deur opendoet. Dus de gratis tip van mij.

• #138.860
Procederen kost ook geld dat gaan ze voor een paar honderd euro niet doen. Zeker niet als iemand naakt de deur opendoet. Dus de gratis tip van mij.
Ik dagvaard nog iemand voor 15 piek, als ik zeker ben van mijn zaak. Maar geen enkele gerechtsdeurwaarder neemt hier iets mee. Ze mogen mij dagvaarden, dan kan ik daar mijn zaak betogen !

Terug
Naar boven