Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.882
Tijd geleden twee bestellingen gedaan bij een webshop voor kleding.

Eerste pakket kwam na 2 weken aan, waardoor ik de producten niet retour heb kunnen sturen binnen 14 dagen vanaf het moment van bestellen. Het tweede pakket zal er net om spannen, moet de datum van de retournering even nakijken.

Nu geeft het bedrijf het volgende aan:

1662121010148.png

Hierna geen reactie meer gekregen om te komen tot een oplossing. Via de mail wordt ook niet gereageerd en de afhandeling van zendingen/retouren wordt afgehandeld door een derde partij.

Kleding kan gewoon opgehangen worden in de winkel en anders op voorraad gehouden worden. Is vrij vaak uitverkocht ook. Wat een slap verhaal...

Is er iemand op het forum die weet hoe ik dit kan aanpakken? Anders trommel ik de DBB ploeg op

• #138.883

Eerste pakket kwam na 2 weken aan, waardoor ik de producten niet retour heb kunnen sturen binnen 14 dagen vanaf het moment van bestellen. Het tweede pakket zal er net om spannen, moet de datum van de retournering even nakijken.

1662121010148.png

Hierna geen reactie meer gekregen om te komen tot een oplossing. Via de mail wordt ook niet gereageerd en de afhandeling van zendingen/retouren wordt afgehandeld door een derde partij.

Kleding kan gewoon opgehangen worden in de winkel en anders op voorraad gehouden worden. Is vrij vaak uitverkocht ook. Wat een slap verhaal...

Is er iemand op het forum die weet hoe ik dit kan aanpakken? Anders trommel ik de DBB ploeg op

• #138.884

1662121010148.png

Het telt niet vanaf de datum van bestelling, maar van ontvangst. (wettelijke bedenktijd van tenminste 14 dagen)

• #138.889
De gehele gym afgezocht ...
waar is dat ander schijfje? :p

• #138.891
Een kwartier aan het zoeken geweest naar de perfecte fles wijn.

Kurk eraf, een flinke scheut in een glas.
En ja deze is gekurkt...

Tegenvallertje.

• #138.894
Aflos kwam 06:58 binnen wandelen die om 07:00 moest beginnen.

Normaal ben ik altijd halfuur eerder maar
Vanavond kom ik hem weer tegen dus dan kom ik ook om 06:58 rustig aanrijden op locatie

• #138.895
  • #138.896
Aflos kwam 06:58 binnen wandelen die om 07:00 moest beginnen.

Normaal ben ik altijd halfuur eerder maar
Vanavond kom ik hem weer tegen dus dan kom ik ook om 06:58 rustig aanrijden op locatie
Dat is toch prima op tijd? 7u is 7u?🤷🏼‍♀️

Terug
Naar boven