MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.861
Haha ja maar van een kale kip kun je niet plukken heb dit ook al eens gehad.

• #138.862
En nu ? Moet je nog betalen of ?
Nee, nu is het een principe kwestie, dus dat gaat niet gebeuren :roflol:

Gaat echt niet om die €25 euro. Maar dan zeg ik het op, gaat het twee maand goed, en schrijven ze ineens opnieuw af. Doei. Ben daar sinds 2020 niet meer geweest

• #138.863
Nee, wettelijk gezien geldt de 1e opzegging, evt. maandje erbij als zgn opzegtermijn.
@Gremlin Hoop dat je alles goed digitaal hebt bewaard, maar gezien het al 2j loop en je bent nog niet gedagvaard zal het wel loslopen
Ja heb ik. Net nagekeken, heb 8x opgezegd. Niet mijn probleem dat zij de shit niet op orde hebben

• #138.865
  • #138.866
Nee, wettelijk gezien geldt de 1e opzegging, evt. maandje erbij als zgn opzegtermijn.
@Gremlin Hoop dat je alles goed digitaal hebt bewaard, maar gezien het al 2j loop en je bent nog niet gedagvaard zal het wel loslopen
Ik werd pas na lange tijd geconfronteerd met dreiging met gerechtelijke stappen over het al dan niet nog moeten betalen van achterstallige contributie. Als het om veel gevallen gaat is het misschien rendabel voor de eiser.

• #138.868
Diaree voor een dag of twee.
Blijkbaar waren de eiwitshakes al een ruime tijd de vervaldatum voorbij.

Aan de andere kant, cut gaat goed.
Precies wat afgevallen.

• #138.871
Diaree voor een dag of twee.
Blijkbaar waren de eiwitshakes al een ruime tijd de vervaldatum voorbij.

Aan de andere kant, cut gaat goed.
Precies wat afgevallen.
Ik heb shakes gehad van 2 jaar over de datum (niet 2 jaar opengestaan) .... maar kan echt geen kwaad. Zolang t niet stinkt of erg muf ruikt oid.

Je verliest toch alleen maar vocht :p

• #138.872
Ik heb shakes gehad van 2 jaar over de datum (niet 2 jaar opengestaan) .... maar kan echt geen kwaad. Zolang t niet stinkt of erg muf ruikt oid.

Je verliest toch alleen maar vocht :p
Er zat ook een gat in de zak en het restje was beetje zwart telkens onderaan.
Beetje rare kleur voor vanille.

• #138.874
touche anthony potter GIF by Yevbel

• #138.878
Geen diarree meer vandaag.

Einde cut, lang leve de buk leef.

Terug
Naar boven