Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.921
Hij had ff tijd nodig voor een goeie come back verzinnen
20220908_065946.jpg

-----------
Hij is zelfs speciaal lid geworden om deze post te plaatsen. Dats top notch Zyzz fanboy faggotry.

• #138.922
Na weken goed geslapen te hebben ineens weer een nacht bijna niet geslapen en moet nog druk doen dalijk en vanavond ook :(

• #138.924
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #138.926
  • #138.927
daar heb je een punt. Voel me echt super kut als slecht slaap als in een andere persoonlijkheid. Soms is het ook het zetje naar weer een periode slecht slapen :(

Klinkt wel een beetje als de verwachting die je eraan koppelt en de energie die je erin stopt/uit krijgt daardoor een dermate negatieve lading krijgt, waardoor je jezelf waarschijnlijk ook sneller in die negatieve spiraal laat glijden. Denk dat mindset jou hier heel ver zou kunnen helpen het slechts bij 1 nacht te laten die kut was, maar dat begint het moment dat je opstaat en dat accepteert als vervelend, een incident en niets meer dan dat. Verder die tweede persoonlijkheid negeren en je lichaam en brein vermoeien vandaag, zo leeg mogelijk naar bed, niet te vroeg, of vroeger dan normaal. Structuur, regelmaat en herhaling zijn Key bij dit soort dingen.

Anyway geen idee waarom dit ongevraagde advies uit mijn keyboard rolt, ik ken je helemaal niet en doe 99 aannames, doch goed bedoeld :o

• #138.929
Klinkt wel een beetje als de verwachting die je eraan koppelt en de energie die je erin stopt/uit krijgt daardoor een dermate negatieve lading krijgt, waardoor je jezelf waarschijnlijk ook sneller in die negatieve spiraal laat glijden. Denk dat mindset jou hier heel ver zou kunnen helpen het slechts bij 1 nacht te laten die kut was, maar dat begint het moment dat je opstaat en dat accepteert als vervelend, een incident en niets meer dan dat. Verder die tweede persoonlijkheid negeren en je lichaam en brein vermoeien vandaag, zo leeg mogelijk naar bed, niet te vroeg, of vroeger dan normaal. Structuur, regelmaat en herhaling zijn Key bij dit soort dingen.

Anyway geen idee waarom dit ongevraagde advies uit mijn keyboard rolt, ik ken je helemaal niet en doe 99 aannames, doch goed bedoeld :o
Haha wie weet, zat tot gister in een super goede flow en dan laat ik me idd door zo'n kutnacht een beetje uit balans brengen. Normaal is t ook niet erg ALS ik smiddags een powernap zou kunnen doen maar door allerlei semi-verplichtingen gaat dat niet dus dat werkt ook door in mn koppie.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #138.931
  • #138.936
Wat mijn afgelopen dagen verpest heeft (en nu nog) is dat ik last heb van Positieduizeligheid (BPPD)

• #138.938
Terug
Naar boven