ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ongewenst
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongewenst
Je bent er nog steeds een. Een enorme … 🙃
Jij bent toch de zoon van DBB?
Zie je zelf niet in wat voor mong**l je bent dat je het opneemt voor iemand die niet eens weet van jouw bestaan?Iedereen is een keer lid geworden en heeft zijn/haar eerste reactie geplaatst beetje raar dit

Die kerel is toch ook al meer dan 10 jaar dood?Zie je zelf niet in wat voor mong**l je bent dat je het opneemt voor iemand die niet eens weet van jouw bestaan?
Zyzz NeuKt MeEr BiTcHeS DaN JiJ bRaH!!1!1
Jep
Alsof die Thuisbezorgd app voor jou onbekend terrein is 👁️
Qua fysiek zou je zeggen van niet maar ik heb die app niet. Domino’s bestel ik als enige wel eens wat 😅 8 x in 2022 tot nu toeAlsof die Thuisbezorgd app voor jou onbekend terrein is 👁️
Groot gelijkQua fysiek zou je zeggen van niet maar ik heb die app niet. Domino’s bestel ik als enige wel eens wat 😅 8 x in 2022 tot nu toe
Zijn woning is onbekend terrein voor de Thuisbezorgd App.Alsof die Thuisbezorgd app voor jou onbekend terrein is 👁️

Veeg mij op hahaZijn woning is onbekend terrein voor de Thuisbezorgd App.![]()
Ja arme tijden, na mijn Coldplay avontuur ben ik financieel geruïneerd
Jij bent toch rijk getrouwd?Ja arme tijden, na mijn Coldplay avontuur ben ik financieel geruïneerd
Ja maar die betaald mijn tickets niet

87,1kg
Teruggeven en zeggen dat hij de fouten er uit moet halen?Hé collega, heb ik even een dossiertje helemaal geregeld voor je.
Alles is in kannen en kruiken enige wat je hoeft te doen is wat opvolging.
Na een controle merk je dat er meerdere fouten in het dossier zitten.
![]()
Heb ik ook gedaan.Teruggeven en zeggen dat hij de fouten er uit moet halen?