- Waardering
- 22.485
Dan is het aan de werkgever om de shift te laten starten om 6u45.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het aan de werkgever om de shift te laten starten om 6u45.
Hier is de overdracht na het begin van de nieuwe shift. Wil je snel weg dan moet je het snel kunnen overdragen.Dan is het aan de werkgever om de shift te laten starten om 6u45.
Als het niet betaald is dan klopt het gewoon niet. Een degelijke overdracht is belangrijk toch in vele gevallen.Hier is de overdracht na het begin van de nieuwe shift. Wil je snel weg dan moet je het snel kunnen overdragen.
Bij ons ookHier is de overdracht na het begin van de nieuwe shift. Wil je snel weg dan moet je het snel kunnen overdragen.
Een duidelijk schriftelijk verslag kan vaak volstaan.Als het niet betaald is dan klopt het gewoon niet. Een degelijke overdracht is belangrijk toch in vele gevallen.
Fakka G. No spang kaulo makkelijke nachtEen duidelijk schriftelijk verslag kan vaak volstaan.
lijkt op een suikerverslaving?Weer eens een dag op kantoor, dit is de voorraad:
![]()
En ik zit in een cut. #fuckmylife

Gewoon lekker cup a soup nemen.Weer eens een dag op kantoor, dit is de voorraad:
![]()
En ik zit in een cut. #fuckmylife
klopt heb je de gehele dag geen trek meer haha zo zout
Zitten best lekkere soepjes tussen. Althans, als snack, niet als maaltijd.klopt heb je de gehele dag geen trek meer haha zo zout
wellicht een DBB vriend die je ff brengttreinen gaan weer eens staken vrijdag... precies in mijn regio wanneer ik naar schiphol moet...

Dan zou ik zwaar op tijd gaan en niet ook maar 1% kans hebben om je reis mexico te missen! 👏treinen gaan weer eens staken vrijdag... precies in mijn regio wanneer ik naar schiphol moet...
gvd, net even de verkoopprijs nagekeken op het Kadaster en mijn bod was 1250 euro lager dan het winnende bodIk had een bod gedaan op een woning, net gehoord dat ik niet gekozen ben om het te kopen. 9% overbieden was niet genoeg![]()

Je zegt zyzz is gay maar heeft meer bitches gefixt dan jij ooit zal doenGeen idee wat meer gay is, die uitspraak of Zyzz zelf.
Reactie van 5 maanden geledenJe zegt zyzz is gay maar heeft meer bitches gefixt dan jij ooit zal doen
Hij had ff tijd nodig voor een goeie come back verzinnen