AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.862
Mega irritant als je in een ziekenhuiswachtkamer zit en er zit iemand irritant korte zinnen te appen met geluid aan. Continue gepingel en irritant toetsenbordgeluid. Zet dat dan op zijn minst uit....

• #139.863
Ik zit in de wachtkamer
In het ziekenhuis
lekker mensjes irriteren
ga telkens korte
berichten sturen
via whatsapp
aan al mijn contacten

edit: kom er net achter
dat ik een uur
te vroeg ben
dus zit hier nog wel even

• #139.864
Ik zit in de wachtkamer
In het ziekenhuis
lekker mensjes irriteren
ga telkens korte
berichten sturen
via whatsapp
aan al mijn contacten

dat ik een uur
te vroeg ben
Ik zal een bijbels verhaal door appen in zinnen van 3 woorden

• #139.866
Ik zit in de wachtkamer
In het ziekenhuis
lekker mensjes irriteren
ga telkens korte
berichten sturen
via whatsapp
aan al mijn contacten

dat ik een uur
te vroeg ben
Ik wist t!!! Jij bent geen kerel :roflol:

Dan was ik eerder weg dan jij :D
Met 5-10 min weg :)

• #139.870
Als ik daar mijn rokje optrek, schrikt de arts zich de pl**ris :D
4DACEAE2-AD24-49F7-A7D0-CFE921871EC4.jpeg

• #139.872
In 2019 stelde men chondropathie graad 4 vast in de linkerknie.

Via inspuitingen met hyaluronzuur konden we de symptomen wat onderdrukken. Echter is de schade nu niet meer te negeren. Benieuwd wat de volgende stap is.
Geen idee hoe ver men tegenwoordig staat met knieoperaties en wat je daarna nog kan doen.

Bijlagen

• 20221115_204945.jpg
    20221115_204945.jpg
    157,9 KB · Weergaven: 39
  • #139.873
Ga het niet via de verzekering laten doen; dan lever ik 5 schadevrijejaren in en dat weegt nogal door in m'n maandbedrag (alleen al +52 eu p/m in het eerste jaar). Verder wel vrije keuze met m'n verzekering.

Deze offerte kwam van de dealer. Ga denk ik nog wel even langs een schadeherstelbedrijf hier in de buurt, maar ik vrees dat het weinig gaat schelen. (En als het weinig scheelt laat ik het liever bij de dealer doen.)

Die bedragen lijken ook echt uit de lucht gegrepen :roflol:
1668591958796.png

Is dat dan zo'n enorme klus om die voorbumper eraf te trekken? En gaat er dan iemand een paar uur lang m'n voorbumper schuren om die 345 excl. btw te rechtvaardigen voor het 'herstel'-gedeelte :roflol:?
Verf is sowieso duur, arbeidsloon en dan nog eens de dure gasprijzen.

• #139.875
In 2019 stelde men chondropathie graad 4 vast in de linkerknie.

Via inspuitingen met hyaluronzuur konden we de symptomen wat onderdrukken. Echter is de schade nu niet meer te negeren. Benieuwd wat de volgende stap is.
Geen idee hoe ver men tegenwoordig staat met knieoperaties en wat je daarna nog kan doen.
Geen idee wat jij hebt, maar het vervangen van een knie stelt niks meer voor. Krachttraining zou ik er niet echt zwaar meer mee gaan doen, maar voor de rest kan je er dan alles weer mee.

• #139.876
  • #139.878
Beetje trainen zal je altijd moeten doen imo maar 300kg squatten lijkt mij niet heel goed.
Misschien kan het ook wel, zo’n kunstknie is sterker dan 1 van bot.
Ken er een paar met kunstheupen en die squatten/deadliften ook gewoon maar geen idee of dat ook met een knie kan :')

• #139.879
Beetje trainen zal je altijd moeten doen imo maar 300kg squatten lijkt mij niet heel goed.
Misschien kan het ook wel, zo’n kunstknie is sterker dan 1 van bot.
Met een nieuwe knie heb je doorgaans een bewegingsbeperking, bij graad of 90 buiging houdt het vaak op.

Terug
Naar boven