AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.846
Tegen een geringe vergoeding kan ik dagelijks poepluiers op zijn adres laten bezorgen.

Tegen meerprijs kan je kiezen uit verschillende smaken. Spinaziegroen? Of ga je voor de crunchy cashewnoot? Alles is mogelijk. Pindakaas en ei zijn persoonlijk mijn favoriet.
Ik kan hier ook aan meewerken. @ak u in?

• #139.849
Ietsje meer misschien nog denk ik. Zo'n drie jaar geleden bij mijn vorige-vorige auto dezelfde schade opgelopen (ook in deze garage :o). Was toen 940 euro om te laten herstellen.

Inmiddels voor de vierde keer schade opgelopen daar, heb alleen niet echt andere parkeermogelijkheden hier.
Inflatie: €1205,16
:roflol:

• #139.850
Griep , COVID , koorts , ziek , zwak en misselijk.
Dit gaat spiertjes kosten 🥲

• #139.852
Al rondgevraagd bij andere schadeherstelbedrijven? Of ben je zo verzekerd dat je weinig keus hebt?
Ga het niet via de verzekering laten doen; dan lever ik 5 schadevrijejaren in en dat weegt nogal door in m'n maandbedrag (alleen al +52 eu p/m in het eerste jaar). Verder wel vrije keuze met m'n verzekering.

Deze offerte kwam van de dealer. Ga denk ik nog wel even langs een schadeherstelbedrijf hier in de buurt, maar ik vrees dat het weinig gaat schelen. (En als het weinig scheelt laat ik het liever bij de dealer doen.)

Die bedragen lijken ook echt uit de lucht gegrepen :roflol:
1668591958796.png

Is dat dan zo'n enorme klus om die voorbumper eraf te trekken? En gaat er dan iemand een paar uur lang m'n voorbumper schuren om die 345 excl. btw te rechtvaardigen voor het 'herstel'-gedeelte :roflol:?

• #139.853
Ga het niet via de verzekering laten doen; dan lever ik 5 schadevrijejaren in en dat weegt nogal door in m'n maandbedrag (alleen al +52 eu p/m in het eerste jaar). Verder wel vrije keuze met m'n verzekering.

Deze offerte kwam van de dealer. Ga denk ik nog wel even langs een schadeherstelbedrijf hier in de buurt, maar ik vrees dat het weinig gaat schelen. (En als het weinig scheelt laat ik het liever bij de dealer doen.)

1668591958796.png

Is dat dan zo'n enorme klus om die voorbumper eraf te trekken? En gaat er dan iemand een paar uur lang m'n voorbumper schuren om die 345 excl. btw te rechtvaardigen voor het 'herstel'-gedeelte :roflol:?
Neem contact op met het Waarborgfonds. Als je plausibel kan maken dat jij niet deze schade hebt veroorzaakt kost het je slechts €250 aan eigen risico aan het Waarborgfonds.

Een grondig argument is bijv. de manier waarop de schade is gemaakt en/of verfresten van een andere auto op je lak.

Wij hebben een soortgelijk incident gehad, heeft ons flink wat geld bespaard op deze manier.

Kans is niet groot, maar niet geschoten is altijd mis. Succes

• #139.854
Neem contact op met het Waarborgfonds. Als je plausibel kan maken dat jij niet deze schade hebt veroorzaakt kost het je slechts €250 aan eigen risico aan het Waarborgfonds.

Een grondig argument is bijv. de manier waarop de schade is gemaakt en/of verfresten van een andere auto op je lak.

Wij hebben een soortgelijk incident gehad, heeft ons flink wat geld bespaard op deze manier.

Bij een AR verz. werkt het niet via waarborgfonds
doe de check

• #139.855

1668591958796.png

Het zegt mij echt te weinig. Maar ik heb met mijn werkauto wel eens gehad dat het rustig een paar honderd scheelt. Dus njah, hoop dat voor je. Zo zonde van het geld ☹️

• #139.856
@Galen Dealer is vaak duurder, en die geven het vaak ook uit handen aan herstelbedrijf in de buurt

• #139.857

Het waarborgfonds vergoedt alleen wanneer er technische schade aan je auto is. Als het deuken of lakschade is, vergoeden ze niks.

• #139.858
Het zegt mij echt te weinig. Maar ik heb met mijn werkauto wel eens gehad dat het rustig een paar honderd scheelt. Dus njah, hoop dat voor je. Zo zonde van het geld ☹️
Klopt, voor mn Aygo: Dealer 1600,- , Schade herstel bedrijf 1100,-

• #139.859
@Galen welke auto heb je exact. ik zie hier een voorbumper voor 450,- blauw

• #139.860

Moet je ook eerst aangifte doen meen ik? En je krijgt het met dit soort schade nooit aannemelijk dat het door een ander is gedaan (zonder camerabeelden).
@Galen welke auto heb je exact. ik zie hier een voorbumper voor 450,- blauw

740i uit 2017. Even snel gekeken, maar vind hem, helaas, niet op die site.

Terug
Naar boven