AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.821
Als zij er klaar mee is .
Ik heb mijn vermoeden wie gebelt heeft , zijn vrouw stond vorige week nog aan de school te kletsen dat ik een hoop zwart geld zou hebben , niemand kent mijn oudste in het dorp en die heeft het opgevangen . We zullen zien of ze een dezer dagen terug komen met het bevel 😂 hoop tijd en geld verkloten ze daar mee .belasting geld goed besteed!
Wat triest zeg, als mensen zo jaloers zijn. Zielig gewoon

• #139.822
Ik heb mijn vermoeden wie gebelt heeft , zijn vrouw stond vorige week nog aan de school te kletsen dat ik een hoop zwart geld zou hebben , niemand kent mijn oudste in het dorp en die heeft het opgevangen . We zullen zien of ze een dezer dagen terug komen met het bevel 😂 hoop tijd en geld verkloten ze daar mee .belasting geld goed besteed!

Maar meneer, u heeft toch niets te verbergen? :cool:

• #139.823
Met CBDC kunnen ze straks gewoon zien dat je hem netjes betaald hebt, hoeven ze je daar ook niet meer mee lastig te vallen.

• #139.824
Had gehoopt op een heftige training met een aankomende pro maar helaas moest hij werken :treuren::(

• #139.825
Politie aan mijn deur :mogen wij even een kijkje nemen we zijn getipt over het feit dat u een gestolen motor in de schuur heeft staan . Ik : kom maar terug met een huiszoekings bevel ......
Onlangs een nieuwe Yamaha R3 voor vrouwlief gekocht ( zij vind een R1m te zwaar en te snel,) .Ben benieuwd of ze terug komen met een huiszoekingings bevel en wie in godsnaam gebeld heeft met die onzin .

Ruzie met een buurman ? 😂😅

Reden: opschonen.
  • #139.827
Gewoon een fiets stelen, wachten tot ze 's ochtends naar werk vertrekken, dan snel die fiets in haar tuin zetten en vervolgens de politie tippen.

Afstraffen!

• #139.828
Gewoon een fiets stelen, wachten tot ze 's ochtends naar werk vertrekken, dan snel die fiets in haar tuin zetten en vervolgens de politie tippen.

Afstraffen!
Leuk idee ! Denk eerder dat ik hem binnekort eens serieus aanspreek , vorige keer kreeg hij een rooie kop en vluchte hij snel naar binnen anders pak ik hem wel door bezwaar te maken tegen zijn dakkapel waarvoor hij een vergunning moet aan vragen bij de gemeente 🥳

• #139.830
  • #139.831
DBB knokploeg?
car sliding GIF
Niet nodig ,meneer rent weg als je boe zegt

• #139.832
Leuk idee ! Denk eerder dat ik hem binnekort eens serieus aanspreek , vorige keer kreeg hij een rooie kop en vluchte hij snel naar binnen anders pak ik hem wel door bezwaar te maken tegen zijn dakkapel waarvoor hij een vergunning moet aan vragen bij de gemeente 🥳
Organiseer gewoon een LBTQ+QWI)_@!12392 meet met zijn adres als plek

• #139.834
Vermoed dat hij dat kan waarderen
Hij is vast iemand die voorstelt om bij "meetings" niet alleen iemands naam, maar ook iemands voornaamwoorden op de kaartjes te schrijven en heeft een pak van dergelijke kaartjes van z'n werk meegenomen omdat dst thuis ook makkijk kan zijn voor dergelijke gelegenheden.

• #139.835
Hij is vast iemand die voorstelt om bij "meetings" niet alleen iemands naam, maar ook iemands voornaamwoorden op de kaartjes te schrijven en heeft een pak van dergelijke kaartjes van z'n werk meegenomen omdat dst thuis ook makkijk kan zijn voor dergelijke gelegenheden.
Ik vind deze aanname wel heel erg specifiek 👁️

• #139.837
Tegen een geringe vergoeding kan ik dagelijks poepluiers op zijn adres laten bezorgen.

Tegen meerprijs kan je kiezen uit verschillende smaken. Spinaziegroen? Of ga je voor de crunchy cashewnoot? Alles is mogelijk. Pindakaas en ei zijn persoonlijk mijn favoriet.

Laatst bewerkt:
  • #139.839
Tegen een geringe vergoeding kan ik dagelijks poepluiers op zijn adres laten bezorgen.

Tegen meerprijs kan je kiezen uit verschillende smaken. Spinaziegroen? Of ga je voor de crunchy cashewnoot? Alles is mogelijk. Pindakaas en ei zijn persoonlijk mijn favoriet.
Ben je weer incontinent?

Terug
Naar boven