apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Op geen enkel vlak maken ze kans.Dat is vooral te wijten aan gebrek aan inzicht en strategisch denken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op geen enkel vlak maken ze kans.Dat is vooral te wijten aan gebrek aan inzicht en strategisch denken.
Jongetjes van 15 op een racefiets of op een atletiekbaan winnen nog van de vrouwelijke toppers.
Ik dacht hierbij zelf aan tijden op hardloopnummers bij atletiek.Niet eens dat.
Teams van 15-jarigen op regionaal niveau voetballen nationale damesteams volledig van de mat.
Doe je ook livestream?Te midden je lower workout moeten poepen.
Waarvan dit dan nog een live verslaggeving is.
Wifi is niet zo goed in de basic shit.
Volgende keer toch maar eerst even checken of er toiletpapier is.
Hahahaha, wat een kut ochtend heb je.Volgende keer toch maar eerst even checken of er toiletpapier is.
Voelt best bekakt, zeker als je weet dat de pizza van gisterenavond was.Hahahaha, wat een kut ochtend heb je.
Maar je had wel al pizza vanochtend, dus dat is dan weer wel fijn![]()
Aww, ik dacht dat we samen een online pizza date hadden vanochtendVoelt best bekakt, zeker als je weet dat de pizza van gisterenavond was.

In een zekere vorm is ook mijn pizza door het lichaam gegaan.Aww, ik dacht dat we samen een online pizza date hadden vanochtend![]()
Ik ga bij basicfit altijd bij de dames schijten 🤣
Dat durf ik niet.
Nee, moest dat?
Je was toch positief getest, of houd je je niet aan de regels ?

Als je het zo zwart wit wilt stellen. Ja.Je was toch positief getest, of houd je je niet aan de regels ?
alleen in je voordeel om je ziek te melden ?
![]()

Met die 1500kcal die je per dag eet merk je daar gelukkig niet zoveel van.Vanochtend vroeg bij Appie:
DZH magere kwark van 1.49 naar 1.69 (13% duurder)
Havermout van 0,69 naar 0,79 (14% duurder)
Het houdt niet op. Niet vanzelf...