Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, als ik het zo zie ben je goed bezig, wacht nog altijd op pics(no homo)
Ja frikandelbroodjes vreten in je spieren en zorgen dat ze verdwijnenIk weet donders goed wat jij eet, ik lees genoeg post waarbij je frinkandel broodjes eet enz, jij denkt dat je die massa die je wint gaat behouden?.
Daarnaast heb je volgens mij echt geen idee wat je doet, wat je moet halen en hoe je een spuit moet zetten
No offence kersje, maar je hebt echt geen idee wat je op je nek gaat halen.

Word in juni 19
ok broski

Ja frikandelbroodjes vreten in je spieren en zorgen dat ze verdwijnen![]()
En ik weet heel goed wat ik moet halen en ook hoe ik de spuit moet zetten.
Volgens mij ben jij de gene die beter op zn voeding kan letten
Word in juni 19
1 bifi worstje en een liter jouderance.
heb vanavond onbeperkt eten dus moet genoeg ruimte hebben
.Leuk dat je me posts hebt gelezen dat is inderdaad alles wat ik dan op 1 dag eet of drink, knap van je dat je weet hoeveel spiermassa ik heb met je 74kg bij 1.93 ben je gewoon vel over bot.Als je dit maaltijden noemt dan ga je weinig gainen en je zal ook zeer weinig over houden na je kuur, sterker denk dat je er alleen wat gyno van over gaat houden en wat spiermassa kwijt wegens testo dipje na je kuur.
En ja mijn voeding is niet 100%, maar ik ben niet degene die gaat kuren en ik weet zeker dat mijn voeding beter is aangezien ik zeker meer spiermassa heb dan jouw.
Mag dan wel 6 kilo lichter wegen, durf te wedden dat jij 15 kg meer vet hebt dan mij, U Mad?

Leuk dat je me posts hebt gelezen dat is inderdaad alles wat ik dan op 1 dag eet of drink, knap van je dat je weet hoeveel spiermassa ik heb met je 74kg bij 1.93 ben je gewoon vel over bot.
no offence

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Klopt ik sta zeker <8 procent. als jij onder 20% staat mag je blij zijn brah
Ik er verder ook niet meer op in, steek die spuit maar lekker, moet wel in je kont he niet in je arm![]()
Zijn karma ding is weg? Of kan je dat zelf uitschakelen?
Zijn karma ding is weg? Of kan je dat zelf uitschakelen?