apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
En toen? Hele dag op werk met een volle broek rondgelopen?Vandaag heb ik in m’n broek gescheten. Dacht dat ik er één moest laten, maar het was liquide doo-doo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toen? Hele dag op werk met een volle broek rondgelopen?Vandaag heb ik in m’n broek gescheten. Dacht dat ik er één moest laten, maar het was liquide doo-doo.
Dat wordt kontje verkopen
Yup, na een x aantal kwh betaal je voortaan de hoofdprijs en qua stroom zitten we op 9000 kwh pj, schijnbaar 3x zo hoog als “normaal” 🤷♂️
Zoldertje vol met planten net als iedereen in Helmond?Yup, na een x aantal kwh betaal je voortaan de hoofdprijs en qua stroom zitten we op 9000 kwh pj, schijnbaar 3x zo hoog als “normaal” 🤷♂️
Zoldertje vol met planten net als iedereen in Helmond?
Ik stink wel vaker.En toen? Hele dag op werk met een volle broek rondgelopen?
Met of zonder jacuzzi?
Nog met, maar of dat lang zo zal blijven 🫠
ZeikerdVuurwerk is mooi, maar als ik zie wat voor teringbende ze er hier weer van maken is het wel tijd aan het worden voor een algemeen verbod.
Ze stonden hier op de hoek 3 uur lang enorme hoeveelheden vuurwerk af te steken uit een busje, flinkkeren vervolgens de +- 50 dozen op een grote hoop langs de weg, steken de hele teringzooi in de fik en rijden weg. Dus nu ligt er een stapel dozen van 4 bij 4 meter waar de flammen 2 meter hoog uit slaan.... Met elke windvlaag zie je de gloeinde stukken karton door de straat gaan.
Een te grote groep mensen is gewoon te dom voor deze vrijheid, jammer.
Wat stel jij dan voor dat ze moeten doen met die dozen?Vuurwerk is mooi, maar als ik zie wat voor teringbende ze er hier weer van maken is het wel tijd aan het worden voor een algemeen verbod.
Ze stonden hier op de hoek 3 uur lang enorme hoeveelheden vuurwerk af te steken uit een busje, flinkkeren vervolgens de +- 50 dozen op een grote hoop langs de weg, steken de hele teringzooi in de fik en rijden weg. Dus nu ligt er een stapel dozen van 4 bij 4 meter waar de flammen 2 meter hoog uit slaan.... Met elke windvlaag zie je de gloeinde stukken karton door de straat gaan.
Een te grote groep mensen is gewoon te dom voor deze vrijheid, jammer.
En zelf over de Duitse autobaan blazen meneer wil naar Canada nou vast niet met de boot. Nee lekker vliegen.Wat stel jij dan voor dat ze moeten doen met die dozen?
Wat een gejank weer dit. Verbieden verbieden verbieden. Dat is pas een echte Nederlandse traditie. Janken om andermans plezier en het vervolgens willen verbieden.
Jij hebt blijkbaar geen benul van vuurwerk.Het paste in die bus op de heenweg, dus past het ook op de terugweg naar de milieustraat.
Vreemd, want ik hoor je er nu wel over.Die twee busjes vol illegaal vuurwerk waardoor het leek alsof we midden in de Donbass zaten hoor je mij niet over