XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.442
6000€ pj om je kontje warm te houden thuis 🫠

17EB53F8-5348-49F2-AA15-2F05CB2B73B2.jpeg

• #140.448
  • #140.453
9000 kwh, moet je echt je best voor doen om dat te verbruiken

• #140.454
Team grieplijers, hebben jullie ook die gvd irritante hoest?

Ik ben nu aardig hersteld, alleen nog erg moe, maar zodra ik ook maar iets doe begin ik echt 5 minuten lang als een stikkende zeehond te hoesten....

En dan heb ik het echt over kleine dingen als een tas uit de auto pakken of een trap op lopen.

• #140.455
Vuurwerk is mooi, maar als ik zie wat voor teringbende ze er hier weer van maken is het wel tijd aan het worden voor een algemeen verbod.

Ze stonden hier op de hoek 3 uur lang enorme hoeveelheden vuurwerk af te steken uit een busje, flinkkeren vervolgens de +- 50 dozen op een grote hoop langs de weg, steken de hele teringzooi in de fik en rijden weg. Dus nu ligt er een stapel dozen van 4 bij 4 meter waar de flammen 2 meter hoog uit slaan.... Met elke windvlaag zie je de gloeinde stukken karton door de straat gaan.

Een te grote groep mensen is gewoon te dom voor deze vrijheid, jammer.

• #140.456
Vuurwerk is mooi, maar als ik zie wat voor teringbende ze er hier weer van maken is het wel tijd aan het worden voor een algemeen verbod.

Ze stonden hier op de hoek 3 uur lang enorme hoeveelheden vuurwerk af te steken uit een busje, flinkkeren vervolgens de +- 50 dozen op een grote hoop langs de weg, steken de hele teringzooi in de fik en rijden weg. Dus nu ligt er een stapel dozen van 4 bij 4 meter waar de flammen 2 meter hoog uit slaan.... Met elke windvlaag zie je de gloeinde stukken karton door de straat gaan.

Zeikerd

• #140.457

Alles behalve.

Alleen een openbare vuilverbranding van een paar kuub karton op de openbare weg gaat mij wel iets te ver.

Die twee busjes vol illegaal vuurwerk waardoor het leek alsof we midden in de Donbass zaten hoor je mij niet over, maar wees gewoon een volwassen vent en ruim ook je teringbende op. Het paste in die bus op de heenweg, dus past het ook op de terugweg naar de milieustraat.

Laatst bewerkt:
  • #140.458

Wat stel jij dan voor dat ze moeten doen met die dozen?

Wat een gejank weer dit. Verbieden verbieden verbieden. Dat is pas een echte Nederlandse traditie. Janken om andermans plezier en het vervolgens willen verbieden.

• #140.459
Wat stel jij dan voor dat ze moeten doen met die dozen?

Wat een gejank weer dit. Verbieden verbieden verbieden. Dat is pas een echte Nederlandse traditie. Janken om andermans plezier en het vervolgens willen verbieden.
En zelf over de Duitse autobaan blazen meneer wil naar Canada nou vast niet met de boot. Nee lekker vliegen.

Relletje 2023

• #140.460
Het paste in die bus op de heenweg, dus past het ook op de terugweg naar de milieustraat.
Jij hebt blijkbaar geen benul van vuurwerk.

Je gaat geen net afgestoken cakes of flowerbeds verplaatsen ivm blindgangers. Laat staan in een busje gooien en dan ermee rijden.
In de fik is het veiligst, dan weetje tenminste dat kinderen morgen geen vingers kwijtraken aan blindgangers.

Die twee busjes vol illegaal vuurwerk waardoor het leek alsof we midden in de Donbass zaten hoor je mij niet over
Vreemd, want ik hoor je er nu wel over.

Terug
Naar boven