MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.701
Nou.

M'n pa heeft vorige week een MRI gehad i.v.m. mogelijke dementie. Vandaag heeft ie de uitslag gehad.

Hij is fucked. Hij heeft kortgeleden een hersenbloeding gehad (was ik al bang voor) en zijn hersenen vertonen tekenen van dementie.
I.v.m. z'n lekkende hartklep, boezemfibrileren en suikerziekte is de kans groot dat ie niet oud wordt. 64 jaar oud is ie..

Misschien toch maar wel een drankje doen vanavond. Life's a b*ch.
Sterkte :(

• #140.702
Nou.

M'n pa heeft vorige week een MRI gehad i.v.m. mogelijke dementie. Vandaag heeft ie de uitslag gehad.

Hij is fucked. Hij heeft kortgeleden een hersenbloeding gehad (was ik al bang voor) en zijn hersenen vertonen tekenen van dementie.
I.v.m. z'n lekkende hartklep, boezemfibrileren en suikerziekte is de kans groot dat ie niet oud wordt. 64 jaar oud is ie..

Sterkte bradda

• #140.703
Nou.

Sterkte man :heart:

• #140.704
Nou.

🥺 Heel veel sterkte! Hopelijk kunnen jullie nog veel mooie herinneringen maken

• #140.705
Gisteren afscheid genomen van onze hond.
Na meer dan 15 mooie jaren, dit doet wel pijn.
FB_IMG_1583233604396.jpg

• #140.708
Naast het echte slechte nieuws van sommig mensen hier stelt het weinig voor, maar sinds gisteren weer kiespijn.

Altijd op vrijdag🥲

• #140.709
  • #140.710
Naast het echte slechte nieuws van sommig mensen hier stelt het weinig voor, maar sinds gisteren weer kiespijn.

Altijd op vrijdag🥲

Oke ik begin nu op het punt te komen dat ik gek ga worden.

Codeine, ibu, paracetamol stack helpt niet meer....

Denk dat ik morgen toch echt moet gaan geloven aan een noodtandarts...

• #140.711
Oke ik begin nu op het punt te komen dat ik gek ga worden.

Codeine, ibu, paracetamol stack helpt niet meer....

Denk dat ik morgen toch echt moet gaan geloven aan een noodtandarts...
Als er ook een abces mee gemoeid is dan is de kans klein dat hij er wat gaat aan doen, behalve antibioticum voorschrijven.

Hoe lang loop je hier al mee rond?

• #140.712
Laatst bewerkt:
  • #140.714
Dat is best wel een werkje, hopelijk heb je een goede verzekering.

Geen ontsteking errond?
Ja wel goede verzekering. Maar ben nu ook op het punt dat ik ook prima €1000 neerleg om dit niet nog 24 uur te hebben.

Nee dit is 101% de wortel, weet niet of je dit weel eens hebt gehad? Als je deze pijn kent is er weinig twijfel :roflol:

Screenshot_20230115_015524.jpg

• #140.715
Ja wel goede verzekering. Maar ben nu ook op het punt dat ik ook prima €1000 neerleg om dit niet nog 24 uur te hebben.

Nee dit is 101% de wortel, weet niet of je dit weel eens hebt gehad? Als je deze pijn kent is er weinig twijfel :roflol:

Screenshot_20230115_015524.jpg
Ja heb helaas ook al gehad.
Gelukkig is het alweer tien jaar geleden dus hebben mijn hersenen dit trauma al wat verwerkt.
Veel succes ermee, hoop dat je snel geholpen bent.

• #140.716
Ja heb helaas ook al gehad.
Gelukkig is het alweer tien jaar geleden dus hebben mijn hersenen dit trauma al wat verwerkt.
Veel succes ermee, hoop dat je snel geholpen bent.

Thnx.

Blijft gek dat we ons pijn zo slecht kunnen herinneren. Voor mij was het ook een paar jaar terug dat ik dit had. Nu kan ik wel weer begrijpen waarom ik toen hyperventilerend door het huis liep midden in de nacht en uit frustratie een hele rits paracetamol nam. Wat overigens alleen buikpijn tot gevolg had.

Dat slapen bijna volledig onmogelijk gemaakt wordt door deze pijn zal ook wel bijdrage aan het feit dat dit zo ongelovelijk klote is.

Hopelijk straks nog een uurtje of twee pakken want zit nu op minder dan 2 uur deze nacht....

Laatst bewerkt:
  • #140.717
Thnx.

Blijft gek dat we ons pijn zo slecht kunnen herinneren. Voor mij was het ook een paar jaar terug dat ik dit had. Nu kan ik wel weer begrijpen waarom ik toen hyperventilerend door het huis liep midden in de nacht en uit frustratie een hele rits paracetamol nam. Wat overigens alleen buikpijn tot gevolg had.

Dat slapen bijna volledig onmogelijk gemaakt wordt door deze pijn zal ook wel bijdrage aan het feit dat dit zo ongelovelijk klote is.

Hopelijk straks nog een uurtje of twee pakken want zit nu op minder dan 2 uur deze nacht....
Au... zo herkenbaar. :(
Hoop dat je bij een noodarts terecht kan.
Zelf zat ik toen met de coronatijd. Na een week pas terecht. Had die kl***zak de verkeerde kies getrokken (wortelkanaal met 2 nabehandelingen deden ze toen niet ivm corona) ... dat terzijde...pijn weg was echt fijn :o

Hoop dat je snel van de pijn afkomt.
Sterkte.

• #140.718
Au... zo herkenbaar. :(
Hoop dat je bij een noodarts terecht kan.
Zelf zat ik toen met de coronatijd. Na een week pas terecht. Had die kl***zak de verkeerde kies getrokken (wortelkanaal met 2 nabehandelingen deden ze toen niet ivm corona) ... dat terzijde...pijn weg was echt fijn :o

Hoop dat je snel van de pijn afkomt.
Sterkte.

Uiteindelijk van 6 tot 10 nog kunnen slapen, dat is echt een win.

Ik wil eigenlijk alleen naar mijn eigen tandarts.. Zit nu al een uur te twijfelen over noodtandarts. Mijn gebit heeft altijd 'speciale behandeling' mijn tandarts weet dat inmiddels goed. Wil niet het risico lopen dat ik de kies straks kwijt ben ben.

Low key best wel bang dat de noodtandarts de kies wilt trekken, en dat wil ik gewoon echt niet.

Pijn is nu wel weer wat minder gelukkig, maar dat zal in de loop van de dag weer erger gaan worden.

• #140.719
Uiteindelijk van 6 tot 10 nog kunnen slapen, dat is echt een win.
Das fijn!

Ik wil eigenlijk alleen naar mijn eigen tandarts.. Zit nu al een uur te twijfelen over noodtandarts. Mijn gebit heeft altijd 'speciale behandeling' mijn tandarts weet dat inmiddels goed. Wil niet het risico lopen dat ik de kies straks kwijt ben ben.
Dat ken ik...liep er toen al 3 weken mee... toch noodarts.
Ik was liever kwijt gezien de pijn. Achteraf was de verkeerde getrokken en zat ik nog met pijn...en 11 maanden zonder kies en daarna een prijzig bruggetje.
Dus goed laten checken als je een noodarts hebt.
Trekken is daarentegen wel stukken goedkoper dan een wortelkanaal. :o

Low key best wel bang dat de noodtandarts de kies wilt trekken, en dat wil ik gewoon echt niet
Snap ik.

Pijn is nu wel weer wat minder gelukkig, maar dat zal in de loop van de dag weer erger gaan worden.
Pcm slikken per 2. 8 per dag max en wachten op je eigen arts. Als t lukt.

Vergeet niet....ik had wel erg veel pech.

• #140.720
Das fijn!

Dat ken ik...liep er toen al 3 weken mee... toch noodarts.
Ik was liever kwijt gezien de pijn. Achteraf was de verkeerde getrokken en zat ik nog met pijn...en 11 maanden zonder kies en daarna een prijzig bruggetje.
Dus goed laten checken als je een noodarts hebt.
Trekken is daarentegen wel stukken goedkoper dan een wortelkanaal. :o

Snap ik.

Pcm slikken per 2. 8 per dag max en wachten op je eigen arts. Als t lukt.

Vergeet niet....ik had wel erg veel pech.

Dit hou ik echt geen 3 weken vol :roflol: pijn komt nu weer behoorlijk terug en ik zit al op dubbel de dosis ibu en paracetamol die aangeraden is. Trekt ook door mij hele gezicht.

Heb begin van de avond afspraak bij de noodtandarts.

Prima dat trekken goedkoper is, maar ik weiger dat gewoon echt. Een kunstgebit is mijn ergste nachtmerrie en ik ga echt geen stappen dichterbij zetten als het niet de enige mogelijk optie is. Ik laat hem alleen trekken als het echt moet omdat bvb anders mijn kaak kapot gaat van de ontsteking.

Terug
Naar boven