MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.741

Hiervoor heb ik nooit eerder iets sterkers gehad dan Codiene, en dat spul heb ik ook maar 2x eerder genomen.

Ben ook niet echt een drugsgebruiker dus dit is vrij nieuw voor me. Slaaptekort van de afgelopen dagen zal ook wel een bijdrage leveren.

• #140.744
Gvd die Tramadol is echt serieuze drugs, ben echt niet blij wat dit met me doet, kan voor geen meter meer nadenken en voel me echt raar.
Maar voel iig niks meer...

Zit nu in de wachtkamer bij de tandarts, moest flink aandringen want ze hadden het eerst over 'ergens deze week' maar ik ga hier niet mee blijven rondlopen en ik wil dit spul niet blijven slikken.
Hoe was het bij de tandarts?

Ik heb nog eens zitten nadenken over jouw opmerking over het niet willen laten trekken van een kies omdat je geen kunstgebit wilt... maar zo zwart/wit is het niet he... ze hebben bij mij nu net een implantaat geplaatst en over 3 maanden komt er een kroon op. De kans dat die implantaat mij gaat overleven is super groot... 1 of 2 implantaten staat echt niet gelijk aan een kunstgebit... althans niet in mijn ogen

Wat @Bullshark volgens mij bedoelt met een privékliniek is een tandartspraktijk waar ook een kaakchirurg werkzaam is. In mijn tandartspraktijk zit ook een kaakchirurg iig. Hij werkt een aantal dagen pw in het ziekenhuis en een aantal dagen in de praktijk. Geen idee overigens hoe het verzekeringstechnisch zit aangezien ik geen tandartsverzekering heb...

• #140.745
Sowieso, wat is er mis met een kunstgebit? 't zal wel prijzig zijn maar als ik toch continu gezeik met m'n eigen gebit zou hebben mogen ze mij de zooi eruit trekken hoor.

• #140.746
begindosering 50–100 mg iedere 4 tot 6 uur, maximaal 400 mg/dag. is wel wat anders dan paracetamol met codeine of alleen codeine tabletten: 30–60 mg per keer, zo nodig elke 6 uur; max. 240 mg/dag.

• #140.747
Hoe was het bij de tandarts?

Ik heb nog eens zitten nadenken over jouw opmerking over het niet willen laten trekken van een kies omdat je geen kunstgebit wilt... maar zo zwart/wit is het niet he... ze hebben bij mij nu net een implantaat geplaatst en over 3 maanden komt er een kroon op. De kans dat die implantaat mij gaat overleven is super groot... 1 of 2 implantaten staat echt niet gelijk aan een kunstgebit... althans niet in mijn ogen

Wat @Bullshark volgens mij bedoelt met een privékliniek is een tandartspraktijk waar ook een kaakchirurg werkzaam is. In mijn tandartspraktijk zit ook een kaakchirurg iig. Hij werkt een aantal dagen pw in het ziekenhuis en een aantal dagen in de praktijk. Geen idee overigens hoe het
verzekeringstechnisch zit aangezien ik geen tandartsverzekering heb...

Ik heb nu vrijdagochtend een afspraak bij de endodontoloog, eerder kon niet. Pijn is wel ren stuk minder vandaag, maar komt denk ik ook door de Tramadol, al heb ik die sinds 10:00 niet meer genomen.

Ik snap je wel hoor over die implantaat, maar dat kan altijd nog. Ik ben gewoon heel bang dat ik over een jaar of 20/30 aan een kunstgebit moet, mijn moeder heeft ook al bijna geen tanden meer. Ik hou dus het liefst zo lang mogelijk mijn tanden.

Sowieso, wat is er mis met een kunstgebit? 't zal wel prijzig zijn maar als ik toch continu gezeik met m'n eigen gebit zou hebben mogen ze mij de zooi eruit trekken hoor.

Misschien ligt het aan mij maar ik zou het echt extreem vervelend vinden als ik elke ochtend een gebit in moet doen. Het ziet er ook altijd enorm treurig uit als je dan in de spiegel kijkt zonder je gebit in.... als je 80+ bent is het tot daar aan toe maar ik ben 27 en mijn gebit is nu al ellende.

Los van alle complicaties die bij een kunstgebit komen, want dat is ook niet 'ff kunstgebit en klaar'

• #140.748
begindosering 50–100 mg iedere 4 tot 6 uur, maximaal 400 mg/dag. is wel wat anders dan paracetamol met codeine of alleen codeine tabletten: 30–60 mg per keer, zo nodig elke 6 uur; max. 240 mg/dag.

Gisteren 2x 100mg genomen(19:30 en 23:30 om te kunnen slapen) en vandaag 1x 50.

• #140.749
Ik heb nu vrijdagochtend een afspraak bij de endodontoloog, eerder kon niet. Pijn is wel ren stuk minder vandaag, maar komt denk ik ook door de Tramadol, al heb ik die sinds 10:00 niet meer genomen.

Ik snap je wel hoor over die implantaat, maar dat kan altijd nog. Ik ben gewoon heel bang dat ik over een jaar of 20/30 aan een kunstgebit moet, mijn moeder heeft ook al bijna geen tanden meer. Ik hou dus het liefst zo lang mogelijk mijn tanden.

Misschien ligt het aan mij maar ik zou het echt extreem vervelend vinden als ik elke ochtend een gebit in moet doen. Het ziet er ook altijd enorm treurig uit als je dan in de spiegel kijkt zonder je gebit in.... als je 80+ bent is het tot daar aan toe maar ik ben 27 en mijn gebit is nu al ellende.

Los van alle complicaties die bij een kunstgebit komen, want dat is ook niet 'ff kunstgebit en klaar'
Maar beter een kunstgebit dan een fucked up gebit. Dat is ook slecht voor je gezondheid

• #140.750
  • #140.755
k

• #140.756
ECA7706C-7E96-4E9B-BFAC-2234A18850C6.gif

• Haha
Waarderingen: Xrp
  • #140.757
giphy.gif

• #140.758
Ik ga echt een zware depressie in als ik een kunstgebit zou moeten dus ik denk dat dat nog slechter is.
Ik zou ook keihard janken als ik klappertanden in een glaasje zou krijgen, maar feit is dat de technieken in de afgelopen jaren dusdanig verbeterd zijn en tandartsen steeds meer pro het behoud van eigen tanden en kiezen zijn.

In het geval van jouw moeder was er misschien nog de schooltandarts, die hield er hele andere praktijken op na.

• #140.759
Ik zou ook keihard janken als ik klappertanden in een glaasje zou krijgen, maar feit is dat de technieken in de afgelopen jaren dusdanig verbeterd zijn en tandartsen steeds meer pro het behoud van eigen tanden en kiezen zijn.

In het geval van jouw moeder was er misschien nog de schooltandarts, die hield er hele andere praktijken op na.

Ja precies, daarom zal ik ook nooit een kies laten trekken tenzij het niet anders kan. Mijn tandarts is ook geen fan van trekken als er andere opties zijn.

Trekken kan altijd nog, dus liever eerst andere opties proberen.

Terug
Naar boven